top of page

המשאית של "גרואה" מבקרת בישראל

לראשונה בישראל: GROHE TRUCK TOUR

המשאית של GROHE - החברה הגדולה והמובילה בעולם בתחום ברזי מטבח, אמבט, מנגנוני הדחה ושאר כלים ואביזרים סניטריים, "נוחתת" בישראל.

* עיצובי החברה זכו בפרסים יוקרתיים בין לאומיים, כולל פרס ה-RED DOT הנחשב.

* איכות ואמינות - 7 דנות אחריות מלאות לכל רוכש בכל קנייה.

* GROHE חגגה 80 שנות פעילות, והיא החברה היחידה המייצרת ומשווקת לכ-130 מדינות ברחבי העולם.

לאחר שהמשאית של GROHE ביקרה בכ-30 מדינות ברחבי העולם, ביניהן: הולנד, פורטוגל, צרפת, אוסטריה, בריטניה, שוויץ, סעודיה ותורכיה, מגיעה המשאית לארץ, ותעבור ב- 6 ערים מרכזיות ברחבי הארץ. היא תציג את מיטב החידושים, הטכנולוגיות והעיצובים בתחום הסניטריה.

בנוסף, תציג המשאית מוצרים חדשים כגון smart control - האינטרפוץ העתידני הבא, aqua symphony - מערכת ראש מקלחת שכוללת 6 יציאות מים שונות, ומגוון מוצרים נוספים. בכל אלה יוכלו המבקרים להתנסות ולהתרשם.

ואם לא די בכך... מומחי החברה יערכו במשאית הדרכות מקצועיות. בימים בהם יערכו אירועים, והמבקרים ייהנו משלל הנחות ומבצעים אטרקטיביים, אטרקציות, וכמובן... כיבוד, מתנות, מוזיקה ועוד.

לדברי נחום חוגי - מנכ"ל GROHE ישראל:

"4 משאיות מסתובבות בעולם. זהו SHOW ROOM נייד שמסתובב בשוקי-המפתח של חברת GROHE. הערך המוסף הוא שהצרכן יכול להגיע ולגעת במוצרים.

נחום חוגי - מנכ"ל GROHE ישראל

האולם החדש משקף את עוצמתה של GEOHE כמובילה בתחום. הוא נועד להציג בפני הקהל המקצועי וקהל המשפצים את החוזקות של המותג, תוך שמירה על ארבעת העקרונות המובילים אותו והכרוכים זה בזה: איכות, טכנולוגיה, עיצוב וקיימות".

לוח זמנים:

מודיעין: 17.3.2019, שדרות התעשיות 7 מודיעין רעות

אשקלון: 18.3.2019, המרכבה 17

סכנין: 20.3.2019, אזור התעשייה החדש מול האצטדיון

בית הגדי: 24.3.2019, אזור תעשייה נ.ע.מ מול רמי לויה

עפולה: 26.3.2019, הכורם 1

תל אביב: יריד חבר, גני התערוכה, בין התאריכים 28.3- 14.4

לדברי לינה וריטימידו - מנהלת יח"צ ותקשורת במזרח התיכון ובאפריקה:

"כולנו יודעים שהעיצובים בישראל - מיוחדים"

לינה וריטימידו

דברים שאולי לא ידעתם על אולם הקונספט ועל חברת GROHE, ולא היה לכם את מי לשאול...

חברת אורגל המייצגת את גרואה בישראל באופן בלעדי, הקימה לאחרונה אולם קונספט ייחודי. הוא משלב בין ההיצע הייחודי של חברת GROHE, לבין חווית ביקור יחידה במינה הנוגעת בכל החושים. האולם מציג עיצוב מקורי וייחודי כשמטרתו, בראש ובראשונה, לברוא שפה קונספטואלית מבודלת ל- GROHE הלקוחה מדימויים שמקורם בעולם המים ומאפייניו.

חנן בן-צבי - מנהל פרוייקטים של GROHE

עובד מול בתי המלון. מדגים שליטה חכמה בעוצמת המים במקלחת, אסלה חשמלית חכמה שכוללת שטיפת "בידה". כשמתקרבים לעבר האסלה - היא נפתח אוטומטית. ניתן לשלוט בטמפרטורה ובעוצמת המים, והיא כוללת תאורת לילה וייבוש.

כל הגימורים בכלים ובאביזרים הסניטריים - איכותיים ונשלטים ע"י החברה לכל אורך קו הייצור.

ואם לא די בכך... גולת הכותרת החדשנית היא:

הכל נשלט בטלפון הנייד. נשתל בתוכו המידע על טמפרטורת המים שהצרכן אוהב, הפעלת פונקציית ייבוש, וכו'..."

לדברי מאיה גרינפלד, סמנכ"לית השיווק של קבוצת נגב:

"קבוצת נגב חולשת על נגב קרמיקה, ויה ארקדיה, אורגל... היא היבואנית הבלעדית של מוצרי גרואה.

ההחלטה לרכז את תצוגת התכלית של כלל מוצרי החברה באולם קונספט גדול ומרשים נבעה מהרצון לחבר את הקהל הישראלי עם העוצמה של המותג, ולתת תצוגת תכלית של מגוון המוצרים והפתרונות, תוך הקניית חווית עיצוב שונה, מרגשת ומקורית".

(מימין) לינה ומאיה גרינפלד

איכות, טכנולוגיה, עיצוב, קיימות

ברז מטבח המייצר סודה, אסלה היגיינית והחכמה בעולם, ראש מקלחת עם תאורת לד – 9 יציאות מים שונות, הם רק חלק ממוצרי GROHE המוצגים באולם התצוגה החדש מציגים את חזונה של GROHE להמשיך ולהציג חידושים מפתיעים בתחום תוך הקפדה על ייצור איכותי חסר פשרות, עיצוב מודרני מתקדם, חדשנות ומובילות.

חברת GROHE שנרכשה לפני כשנתיים על ידי קונצרן הענק היפני LixiL שוקדת ומשקיעה מאמצים תמידיים במחקר ופיתוח טכנולוגי המשתקף בדמותם של מרכיבים ומוצרים מוגמרים המעשירים כל חלל רטוב ומעניקים משמעות חדשה לשימוש בו. העיצוב ההרמוני של מוצרי החברה המפנקים משלב צורניות ופונקציונאליות המגיעים לשיאים של שלמות ואסתטיקה אותם ניתן להתאים בקלות לכל סגנון עיצוב שהוא. תוצרי מחלקת העיצוב הפנימית של המותג הביאו את החברה לזכות לא פעם בפרסים היוקרתיים הקיימים בתחום. בנוסף, ומתוך השראה מהטבע ומהמים כמקור החיים, פועלת החברה לפי סטנדרטים של קיימות ואחריות ומובילה עקרונות של הגנה על איכות הסביבה ושל חסכון באנרגיה ובמשאבים.

על מנת לשמור על מובילות קבועה ויציבה בתחום, דואגת GROHE להשיק באופן קבוע מוצרים חדשניים ומפתיעים הנחשבים לחוד החנית חסר התחרות בתחום. שלושה מוצרי דגל, שהושקו בחודשים האחרונים, נבחרו לשמש כמוצגים מרכזיים באולם התצוגה:

ראש המקלחת המפנקת Aqua Symphony - כולל תאורת לד היקפית עם אור רך ומשתנה ומספר רב של יציאות מים שונות הניתנות להפעלה נפרדת באמצעות מערכת שליטה חכמה (Smart Control). מערכת חדשנית זו, המאפשרת את בחירת עוצמת הזרם וטמפרטורת המים של כל יציאה, משנה את התפיסה של עולם הברזים ולראשונה ב- GROHE מחליפה את מערכות הברזים של פעם בשליטה המתבצעת בלחיצת כפתור.

אסלת Sensia Arena בעלת טכנולוגיית המתזים לשטיפה אינטימית לצד טכנולוגיות חדשות המונעות הידבקות חיידקים והופכות את האסלה לנקייה ולהיגיינית בעולם.

ברז המטבח Grohe Blue המסנן ומקרר את המים בשלב הראשון ומכין מהם סודה עדינה או גסה בשלב השני.

אולם הקונספט החדש של GEOHE, הלחי 7, בני ברק

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page