top of page

"אדם וחוה" - אירוע מ"גן עדן"

"אדם וחווה"- מגשימים לנו אירועים!

מתחם האירועים "אדם וחווה" מציב רף קולינרי חדש ומרענן בתחום האירועים.

בימים אלה משיק המתחם קונספט של מסעדה - הראשון מסוגו בארץ.

על היח"צ אמון משרדה של לימור כרסנטי

מימין: אור - מנהלת המכירות, שוקה - השף, לימור כרסנטי - יח"צ

מתחם "אדם וחווה" ממוקם במבואות העיר חיפה, בסמוך למרכז הקונגרסים.

במתחם גן ירוק ופורח, ומבנה אורבני עכשווי ומרהיב אשר עוצב על ידי האדריכל שוקי בגים.

בימים אלה משיק המתחם קונספט של מסעדת שף בסגנון "המטבח הפתוח", בו הכנת המנות מתרחשת ממש מול קהל האורחים. הרעיון הייחודי מאפשר לצוות המטבח לתפקד כמסעדה איכותית לכל דבר. ממש כמו במסעדה, גם פה מוצבים תפריטים על השולחנות. האורחים יכולים ליהנות ולהזמין כל מנה שיחפצו ללא הגבלה של כמות וזמן. צוות המטבח פעיל כל הערב, ובונה מנות בכל רגע נתון מחומרי גלם איכותיים וטריים.

היתרונות ברורים: לא צריך להמתין לשעה מאוחרת למנה העיקרית. אין הפסקות מרובות, והאירוע זורם באופן טבעי, כשכל אורח מקבל שירות אישי על פי רצונו.

שוקה (שוקי קדוש) - השף של המתחם, בעל רזומה עשיר וניסיון קולינרי רב בענף האירוח והאירועים. הוא אמון על תפריט גורמה ייחודי, פרודוקטים טריים ומובחרים מרחבי העולם, וסגנון הגשה מעודכן ואופנתי, כאשר התפריט מגוון ומתעדכן לעיתים תכופות.

המתחם מאפשר אירוח של 2 אירועים בערב, ב-2 גנים נפרדים המציעים חופה, ומתחם קבלת פנים בסגנון open market. זה מתאפשר בזכות מחיצות מודולריות, דקורטיביות ואקוסטיות, שמאפשרות לכל אירוע להתנהל באופן עצמאי. סה"כ עד 1400 מוזמנים בערב אחד.

מערכות הטכנולוגיה, התאורה וההגברה במתחם, הינן מהמובילות והמתקדמות בעולם.

בנוסף, מתחם אדם וחווה מהווה רקע מושלם להצגת מסרים עסקיים. במקום מתקיימים אירועי גאלה והשקות, כנסים, קונגרסים וימי עיון.

הצוות ב"אדם וחווה", מקצוען ובעל ניסיון רב בתחום האירוח, מסעדנות, חיי הלילה והאירועים. זהו צוות חרוץ, תוסס ויצירתי שמונע מאהבה לאנשים ולאירוח. הצוות מלווה את בעלי האירוע עד להגשמת אחרון הפרטים של החלום, עיצוב המתחם, החופה, תפריטי קבלת הפנים וחווית האירוח בקונספט של מסעדת שף.

אין ספק ש"אדם חוה" מגשימים לנו אירוע שמגיע היישר מ"גן עדן"...

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page