top of page

טניה "מדי-קוסמה", ריטה ו-ורוניקה - מטפחות את היופי

ברחוב קראוזה 45 בחולון, על פינת סוקולוב, שוכן מכון קטן ומטריף - מקום בו טניה, ריטה ו-ורוניקה - 3 נשים עצמאיות ועוצמתיות - עוסקות במקצועיות ובאהבה בטיפוח וביופי של לקוחותיהן.

מימין ומשמאל - טניה, באמצע - ורוניקה

שלושתן גם "מורות לחיים". בעוד ש-ריטה מלמדת את תלמידי ביה"ס הטכנולוגי אורט תיכון מיטרני חולון, במגמת עיצוב שיער, טניה - מלמדת אותם קוסמטיקה. ו-ורוניקה... מורה לזומבה בסטודיו C.

חלק מהתעודות הרבות ("הדיפלומות") של המורות...

טניה עוסקת בטיפולי פנים לאחר אבחון, אפילציה (שעווה), איפור ערב ואיפור קבוע, מניקור, בניית ציפורניים וג'ל, פדיקור רפואי קוסמטי, עיצוב גבות, ואפילו...שפם.

טניה ומכשיר הלייזר להסרת שיער

מימין על המדף - מכשיר פילינג יהלום

משמאל על המדף - מכשיר אפילציה להסרת שיער, ומעליו - מכשיר תדר לטיפולי פנים

מימין: מכשיר מזותרפיה לטשטוש קמטים, מיצוק העור, הבהרת כתמים וטשטוש צלקות

קרמים משמן זרעי הקנאביס

קרם גוף, סרום, קרם פנים לפי סוגי העור, ואנטי-אייג'ינג לעיניים

טניה משתמשת במכון גם במוצרי הטיפוח המתקדמים של CANARA - פלאי הקנאביס - נוסחה חדשנית שנועדה לספק לעור מראה צעיר וחיוני, על-ידי עידוד התחדשות התא. סגולות שמן הקנאביס מועצמות במרכיבים צמחיים אפקטיביים לשיקום עור הפנים והגוף.

טניה - הסרת שיער בחוט

לדברי טניה:

"נולדתי באוזבקיסטן. הייתי שם גננת. בשנת 1993 עליתי ארצה. בגלל קשיי שפה, לא יכולתי להמשיך לעבוד במקצוע. מגיל צעיר אהבתי את תחומי הטיפוח והיופי. אני זוכרת שכבר בארץ הולדתי הסרתי לחברות שלי שיער בחוט. בארץ (בקיריית גת) עברתי משבר גירושין. התחלתי לעבוד בקייטרינג, מילצרתי, הייתי עוזרת טבח, ועבדתי בתעשייה האווירית. נהגתי לטפל ולטפח את העובדות בתעשייה האווירית, ובשל כך הן אחרו לעבודה. "הבוס" הבחין באהבה שלי לטיפוח וליופי, והציע לי לעשות הסבה מקצועית. גם אמי דחפה אותי ללמוד. הגעתי לקורס מניקור ופדיקור, והרגשתי שזה "מדבר אליי"... עם שני ילדים קטנים, שפרנסתם היתה עליי, התחלתי לעבוד בבית. מכאן המשכתי למספרת ויולט, שם עבדתי במשך 10 שנים. תוך כדי העבודה, למדתי והשתלמתי בקורסים רבים. נישאתי שוב, בשלב מסויים שכרתי את החנות ברחוב קראוזה 45 בחולון, בעידודו ובתמיכתו של בעלי. חשוב לי להתעדכן כל הזמן בחידושי האסתטיקה והטיפוח, ולא לנוח על זרי דפנה.

בחנות זו מושכרות עוד שתי פינות. האחת לריטה, מעצבת השיער, והשנייה - ל-ורוניקה שבונה ציפורניים. כולנו מקצועיות, מנוסות, ומסורות לעבודה וללקוחות."

ריטה מעצבת שיער מקצועית. אשת שיחה חכמה, מרתקת ומצחיקה. בעלת כישורי משחק וסטנדאפ. שיחה עם ריטה מקפיצה את האנרגיות לגבהים, ומהווה השראה לכל הנוכחים במכון, שיושבים בשקט, מקבלים טיפול ומקשיבים.

בביה"ס - זוכה ריטה להערכה, ואפילו להערצה מצד תלמידיה - זאת מאחר שהיא יודעת לאזן ולשמור על המינון הנכון בין קירבה ודיסטאנס (אני יודעת זאת ממקורות אחרים).

ריטה אלישיב - מעצבת שיער

ורוניקה מומחית למניקור ולבניית ציפורניים. אמנית רב תחומית - אוטודידקטית, שגם מציירת בשמן וגם מעצבת ומייצרת תכשיטים מיוחדים.

ורוניקה - בניית ציפורניים

לדברי ורוניקה:

"נולדתי באוקראינה. בצעירותי עליתי ארצה. עד גיל 16 שקלתי 120 ק"ג. "הצברים" התנכלו לי, גם בגלל המשקל, וגם בשל היותי רוסיה. חוויתי טראומה לא פשוטה. היו לי כל הסיבות לא להתחבר ללימודים בביה"ס.

אני עובדת בתחום הציפורניים במשך 17 שנים ברציפות. אמא שלי עבדה במשך 45 שנה כפדיקוריסטית. הייתי איתה במספרות מאז היותי בת 5. באמצע כיתה י"א - החלטתי לעזוב את הלימודים, והתחלתי לעבוד עם אמא בסלון יופי ברחוב ההסתדרות בחולון. חברות שלי באו אליי לעשות מניקור בסלון.

אבא שלי הוא אמן. מצייר תמונות על מראות, תמונות ברזל, מעצב מעקות...

האמנות רצה בגנים של המשפחה שלנו.

אחרי שילדתי, למדתי הדרכת זומבה. הגעתי לסלון של ריטה, וכאן אני משלבת מניקור ובניית ציפורניים, עם שיעורי זומבה בסטודיו C".

למען הגילוי הנאות, בעת היותי בסלון, ורוניקה בנתה ציפורניים ללקוחה שהעידה שהיא לקוחה של ורוניקה במשך 17 שנים - מאז שהיתה ילדה !" והרי התוצאה...

"ציפורניים אמנותיות" - עבודת ידה של ורוניקה

* ביקור במכון "מדי-קוסמה" של טניה, מקנה לכל לקוחה חוויית טיפוח ויופי תחת קורת גג אחת.

* האמון הרב ואחוות הנשים שבין צוות המכון והלקוחות - מעוררים סיפורי חיים שמעניקים השראה.

* ואם לא די בכל אלה... האווירה נעימה והאנרגיות נפלאות.

יש לקבוע תור מראש בטלפון 052-5925069, כי טניה, ריטה ו-ורוניקה עובדות גם כמורות מחוץ למכון

מכון "מדי-קוסמה"

רחוב קראוזה 45 חולון (פינת רחוב סוקולוב)

072-3954858, 052-5925069 (טניה)

צילומים: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page