top of page

אוניית השייט "ריוויירה" הגיעה לישראל

אוניית שייט התענוגות "Oceania Cruise’s Riviera" - הגיעה לישראל !

היא יוקרתית. מפוארת ואלגנטית.

תאגיד השייט Oceania Cruises מציג את אניית הפאר האקסקלוסיבית. השבוע היא עוגנת בנמל אשדוד, ומארחת מעל 1,000 תיירים בישראל.

"גאוות הדגל" של האוניה: התמחותה בקולינריה, ובבית-הספר לבישול שמציע מגוון סדנאות של שפים מרחבי העולם.

אניית הבוטיק - Riviera – מאכלסת כ-1,250 אורחים. פועלות בה 6 מסעדות גורמה עם מקומות ישיבה פתוחים, ומגוון טעמים חובקי עולם – החל ממטבח צרפתי, איטלקי, אסיאתי ואמריקאי. יתר על כן, עבור תוספת קטנה, ניתן להתארח במסעדת "La Reserve" המציעה מגוון אקלקטי של תפריטי טעימה לבחירה, או לחוות סעודה פרטית-מפנקת במתחם "Privee".

לצד המסעדות, נפרסים 7 ברים וטרקלינים המגישים את מיטב מותגי האלכוהול, ספא מפנק, בריכות... וגולת הכותרת - מרכז קולינרי עשיר ומסוגנן המיועד לחובבים ולאנשי מקצוע, עם סדנאות בישול המועברות על ידי שפים בינלאומיים נבחרים.

לדברי ברנרד קרטר - סגן נשיא בכיר, ומנהל אזור EMEA 'אושיאניה קרוזס':

"הקהל הישראלי יודע לזהות ולהעריך איכות. זהו עונג עבורנו לעבוד יחד עם 'סנורמה' כדי להביא לכאן את החוויה הקולינרית הייחודית והמובילה בעולם של חברת 'אושיאניה'. השילוב של חומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר, יחד עם השפים הטובים והמוכשרים בעולם, יוצר חוויית גורמה אמיתית של המטבח העשיר ביותר בים".

האנייה מגיעה ליעדים רבים, ומציעה אירוח אינטימי ומהודר, שירות אישי וחוויה מעשירה ומלאת עומק ביעדים מרתקים. בנוסף לכך, התאגיד הידוע, המאופיין בשליטתו העולמית בתחומי קולינריה עילית בים ויעדים מיוחדים בהפלגות הנופש, משתף פעולה עם מותג האיכות "דום פריניון". השילוב הראשון מסוגו יתקיים בשתי אוניות בלבד של החברה, ביניהן - Riviera, מצוות 6 מנות גורמה עם סוגי שמפניה יוקרתית בטעמים שונים ובצירים משובחים ביותר של "דום פריניון" – במסעדת ""La Reserve.

לדברי אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' שירותי תיירות, נציגת מכירות של - Oceania Cruises בישראל:

"אחד היתרונות הרבים בהפלגה הוא שיתופי פעולה מיוחדים עם שמות גדולים בעולמות הקולינריה – שזירת ארוחות בלעדיות הנוצרות בין הצוותים הקולינריים, שפים בינלאומיים מפורסמים ועוד. כאשר בכל הפלגה האורחים נחשפים לעניין ייחודי ובלתי צפוי בנוסף להיצע עשיר של אפשרויות קיימות".

דברים שאולי לא ידעתם על חברת Oceania Cruises, ולא היה לכם את מי לשאול...

חברת Oceania Cruises מובילה בתחומי הקולינריה העילית והיעדים המיוחדים שמוצעים בהפלגות הנופש. היא מאפשרת לקהל לקוחותיה חופשה ייחודית, הכוללת טעימות ברמה הגבוהה ביותר ויעדים משופעים בטיולים מסביב לעולם.

החברה מציעה הפלגות ליעדים מרתקים ביניהם: אוסטרליה, ניו-זילנד, דרום אמריקה, אלסקה, אסיה, אירופה...

ההפלגות מתאימות לאנשים שמחפשים יוקרה וחדשנות בכל התחומים, ולחובבי בישול וקולינריה.

אז אם כבר חופשה מפנקת - אוניית שייט תענוגות Oceania Cruise’s Riviera - היא הכתובת האולטימטיבית!

פרטי התקשרות: 073-2248999 או: res@sunorama.co.il

צילומים+וידאו: יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page