top of page

ג'ונסונס&ג'ונסונס בוחר בעדינות

Johnson's & Johnson's הוא מותג בינלאומי-מוביל של מוצרי תינוקות

הוא יוצא במהלך מהפכני וחדשני בקטגוריית טיפוח התינוקות, הכולל חידוש של מוצרי Johnson's baby. במסגרת המהלך שמה ג׳ונסונס את חוויית ההורה במרכז. היא מעניקה פתרונות בריאותיים לתינוק, ומתאימה את מוצריה לצורכי ההורים. בכך היא מחדשת ומשיקה מוצרים בעלי רכיבים משופרים, ומציגה עיצוב מחודש של אריזות הסדרה שמעניק חוויית שימוש ארגונומית טובה יותר.

ואם לא די בכך... ג'ונסונס משיק את סדרת ״ג׳ונסונס מגע הכותנה״ - סדרה חדשה אשר פותחה במיוחד לעורם העדין של תינוקות בני יומם.

באירוע החגיגי שנערך לכבוד השקת מוצרי ג'ונסונס בייבי, אמרה דורית שביט:

"המהלך המהפכני הוא פרוייקט שנמשך 5 שנים. 90% מהרכיבים בפורמולות - מקורם טבעי. רק 10% מורכבים מחומרים משמרים, חומרים כימיים, מרככים, אנטי-אוקסידנטים, וניחוחות נעימים".

דורית שביט - מנכל"ית ג'ונסונס ישראל

מוצרי הסדרה כוללים פורמולות חדשות שהן 100% עדינות, ללא צבעים, פראבנים, פתאלטים וסולפטים. בנוסף, במוצרים החדשים הושם דגש גם על שימוש בחומרים טבעיים יותר.

במסגרת המהלך, מושקת גם סדרה חדשה - ג׳ונסונס מגע כותנה (JOHNSON’S CottonTouch) אשר פותחה במיוחד לעורם העדין של תינוקות בני יומם. המוצרים פותחו במיוחד כדי להעצים את אפקט המגע העדין של ההורה, ולשפר את חוויית יצירת הקשר עם התינוק. הסדרה פותחה מבד כותנה אשר אהוב כל כך- בשל היותו רך, סופג ואוורירי. הכותנה שולבה במוצרים על מנת להעניק לתינוק תחושה של רכות מפנקת.

סדרת ג'ונסונס מגע כותנה כוללת 3 מוצרים:

* ג'ונסונס תרחיץ ושמפו, מגע כותנה

* ג'ונסונס מגע כותנה תחליב לחות לפנים ולגוף

* ג'ונסונס שמן תינוקות לעור, מגע כותנה

כחלק מהמהלך המהפכני, המותג עבר שינוי משמעותי גם בנראות וגם בעיצוב שלו. זאת על-מנת לספק סטנדרט גבוה יותר של פרקטיות. למרבית המוצרים נוספו משאבות לחיצות לשימוש פונקציונלי ביד אחת.

שירה - מנהלת מותג ג'ונסונס

מחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון נמסר:

״התחלנו במהלך המהפכני בקטגוריית טיפוח התינוקות מתוך מטרה של העצמת חווית ההורה והתפתחות בריאה יותר של התינוק. אנו מביאים בשורה להורים ולתינוקות ומציעים מוצרים חדשניים ואיכותיים עם רכיבים טבעיים, זאת מתוך השאיפה להמשיך ולהיות שותפים מלאים של ההורים בהתפתחות התינוק ולהמשיך להעניק להם את המוצרים הטובים ביותר עבור תינוקם.״

סדרת מוצרי התינוקות שח ג'ונסון כוללת:

* סדרת מוצרי ג׳ונסונס מגע כותנה (JOHNSON’S CottonTouch)

* ג'ונסונס תרחיץ ושמפו, מגע כותנה – מחיר מומלץ לצרכן – 23 ₪

* ג'ונסונס מגע כותנה תחליב לחות לפנים ולגוף - מחיר מומלץ לצרכן – 33 ₪

* ג'ונסונס שמן תינוקות לעור, מגע כותנה - מחיר מומלץ לצרכן – 27 ₪

* ג'ונסונס שמפו לתינוק 750 מ"ל – מחיר מומלץ לצרכן – 27 ₪

* ג'ונסונס אל-סבון לתינוק 750 מ"ל – מחיר מומלץ לצרכן – 23 ₪

מימין: שירה - מנהלת מותג, הדר לוי - סטנדאפיסטית, דורית שביט - מנכ"לית ג'ונסון ישראל

את המוצרים האיכותיים של ג'ונסונס ניתן להשיג ברשתות השיווק הפארם ורשתות התינוקות

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page