top of page

ספיידרמן - רחוק מהבית - משתף פעולה עם M&M


ספיידרמן: רחוק מהבית (באנגלית: Spider-Man: Far from Home) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן בהפקה משותפת של סוני ואולפני מארוול אשר יצא לאקרנים בשנת 2019. הסרט מבוסס על חוברות הקומיקס "ספיידרמן" בהוצאת מארוול קומיקס, והוא מהווה חלק מהיקום הקולנועי של מארוול, זאת כשהוא מהווה את סרטו העשרים ושלוש במספר של היקום וכן הוא הסרט האחרון בשלב השלישי ולפיכך האחרון בסאגת האינסוף של היקום הקולנועי של מארוול. הסרט מבוים על ידי ג'ון וואטס ונכתב על ידי התסריטאים כריס מק'קנה ואריק סומרס ומככבים בו טום הולנד בדמותו של פיטר פארקר/ספיידרמן ולצידו זנדאיה, ג'ייק ג'ילנהול, סמואל ל. ג'קסון ומריסה טומיי.

הסרט יצא לאקרנים בבכורה עולמית ב-2 ביולי 2019. בישראל, הסרט הופץ בהקרנות טרום-בכורה במקביל לבכורתו העולמית ויצא לאקרנים רשמית ב-4 ביולי 2019.

סיפור העלילה

העולם, ובו תיכון מידטאון בו לומד פיטר פארקר, מנסים לשוב לשגרה אחרי אירועי הנוקמים: סוף המשחק, בהם כל האנשים (והחייזרים) שאוידו על ידי תאנוס לפני 5 שנים חוזרים לתחייה. העולם עדיין מתאבל על מותו של טוני סטארק, שהקריב את עצמו כדי להציל את העולם ולהשמיד את תאנוס וצבאו. סטארק מוריש לפארקר את זוג משקפי השמש שלו ובהם גישה למערכת EDITH השולטת בכל הטכנולוגיה של תעשיות סטארק ובהן נחיל של רחפנים חמושים. מנגד, פארקר אינו מעוניין בעול הזה ומעדיף להשקיע את מרצו במטרה ארצית יותר: לחזר אחרי בת-כיתתו מישל ג'ונס – המכונה MJ – ולכבוש את ליבה בטיול הכיתתי לאירופה.

בינתיים, ניק פיורי חוקר מספר מקרים בהם יסודנים (ישויות מפלצתיות העשויות מארבעת היסודות) תוקפים יישובים ובני אדם אך מובסים בידי גיבור-על מסתורי בשם קוונטין בק. בק מספר לפיורי שהוא לוחם שהגיע מיקום מקביל בו היסודנים השמידו את כדור הארץ, ושהוא מנסה להציל את כדור הארץ הזה מגורל דומה. בק אומר לו שהיסודנים שנותרו יתקפו באירופה ושהוא זקוק לעזרה מספיידרמן.

פיורי מנסה לגייס את פארקר למשימה ללא הצלחה יתרה ואף משתלט בחשאי על הטיול הכיתתי של פארקר וחבריו כדי לתמרן אותו. כאשר יסודן מים תוקף את פארקר וחבריו בעיר ונציה, פארקר מסייע לבק, שזוכה לכינוי מיסטריו, להביסו ומסכים להתגייס למאבק בתנאי שפיורי ישמור על זהותו הסודית ויגן על חבריו לכיתה. בק מספר לפארקר על מוצאו ומתחבב עליו. הם מספרים לפארקר שהיסודן האחרון, העשוי מאש, יתקוף בפראג במהלך קרנבל האור ופיורי מתמרן את הטיול הכיתתי לשם ומסדר לכיתה ערב חינם באופרה למגינת לבם של התלמידים שרצו לחגוג בקרנבל. MJ מציעה לפארקר לשבת לידה באופרה, אך הוא נאלץ להתחמק עקב הבטחתו לפיורי ולבק. לבוש בחליפה שחורה, פארקר מתצפת על העיר כשהוא חושב שחבריו מוגנים ולא יודע ש-MJ ושניים מחבריו עזבו והתפלחו לקרנבל האור. יסודן האש תוקף אך פארקר ומיסטריו מביסים אותו: פארקר מציל את חבריו ואילו מיסטריו מחרף את נפשו וכמעט מת כדי להשמיד את היסודן. בק עורך שיחת נפש עם פארקר, רוכש את אמונו ומביע הבנה ואף עידוד לרצונו של פארקר לא להיות גיבור-על אלא לבלות עם אהובתו MJ כנער מתבגר רגיל. פארקר מאמין שבק הוא גיבור-העל והאדם הראוי לרשת את סטארק ולהגן על העולם, ומעביר לו את השליטה ב-EDITH.

אחרי שפארקר עוזב במטרה לנסות לתקן את יחסיו עם MJ, בק חושף את התרמית שלו ושותה עם אנשי הצוות שלו. הוא מסביר את מזימתו ועל כך שהיסודנים וגיבור-העל מיסטריו הם למעשה אשליה אופטית שנוצרה על ידי נחיל רחפנים חמושים עם מקרנים הולוגרפיים, ומטרתם הייתה לרכוש את אמונם של ניק פיורי ופיטר פארקר על מנת להשיג גישה למערכת EDITH ולהשתלט על הטכנולוגיה של סטארק. הוא חושף כי בעבר היה עובד ממורמר של סטארק ופוטר על ידו, ובאמצעות הטכנולוגיה של סטארק הוא יהיה איירון מן החדש שישלוט בעולם דרך הנוקמים והטכנולוגיה.

פיטר פארקר יוצא לטיול רגלי רומנטי עם MJ והיא מגלה לו שהיא הסיקה שהוא ספיידרמן. בהתחלה הוא מנסה להכחיש, אך כאשר היא מציגה לו שברי רחפן שאספה מזירת הקרב עם יסודן האש, פארקר מפעיל אותו והם מגלים שהוא מציג הקרנה הולוגרפית של הקרב. פארקר מבין שבק רימה אותו ושכל עניין גיבור-העל הנלחם ביסודנים היה תרמית. הוא מודה בפני MJ שהוא ספיידרמן, מסביר לה את המזימה של בק ומבקש ממנה לברוח עם חבריה לכיתה בעוד שהוא עצמו ימהר לברלין להזהיר את ניק פיורי, וינסה לתקן את טעותו ולקחת את השליטה על EDITH.

בק מגלה שפארקר גילה את מזימתו ומחליט להרוג אותו בטרם יזהיר אנשים נוספים ובפרט את פיורי. בברלין הוא מתחזה לפיורי ולוכד את פארקר. הוא מפעיל עליו לוחמה פסיכולוגית ומנסה לערער את נפשו באמצעות האשליות שלו. הוא מרמה את פארקר שוב וגורם לו להודות שהזהיר את חבריו לכיתה, ובהם MJ וחברו הטוב נד. בק מודיע לו שהוא יהרוג אותם ומשליך את פארקר על רכבת מהירה ובכך סבור שנפטר ממנו. פארקר שורד ומתעורר פצוע בהולנד. בעזרת המקומיים הוא מתקשר להאפי הוגאן, שומר ראשו ועוזרו של סטארק, וזה בא לחלץ אותו במטוס סילון משוכלל. אחרי שפארקר מספר לו על מזימתו של בק וכיצד פישל כאשר נתן לו את משקפי EDITH, הוגאן מעודד את פארקר ומדרבן אותו לא להיכנע אלא לפעול לעצור את בק שמתעתד לתקוף בלונדון באמצעות האשליות שלו. פארקר מכין במטוס חליפת ספיידרמן חדשה ומבקש מהוגאן שיגן על חבריו בזמן שהוא נלחם בבק.

חבריו של פארקר מתומרנים ללונדון על ידי בק ונמלטים מאוטובוס התיירים שלהם שמותקף על ידי נחיל הרחפנים של בק המתחזים ליסודן חדש וגדול יותר שתוקף את גשר מצודת לונדון. בעוד הוגאן ממלט את חבריו של פארקר למצודת לונדון, ספיידרמן צונח בגשר מצודת לונדון ומתחיל לנטרל את הרחפנים של בק. הרחפנים מתחילים לתקוף את ספיידרמן אך הוא מצליח להביס רבים מהם ומגיע למקום מחבואו של בק בחלק העליון של הגשר, ממנו הוא מתפעל את הרחפנים. בק מפעיל את מקרני האשליות ומורה על הרחפנים לירות ללא הבחנה בספיידרמן. ספיידרמן עוצם את עיניו ומסתמך על חוש העכביש שלו כדי להתגבר על רחפניו של בק, שנפצע אנושות בעצמו מירי הרחפנים שלו. בק מנסה לפנות לרחמיו של פארקר, שהפעם לא נופל בפח האשליה ופורק את בק מהאקדח בו היה חמוש. בק מת מפצעיו אך מקליט בסתר את הקרב. פארקר מחזיר את השליטה ב-EDITH לידיו ומנטרל את כל צי הרחפנים. הוא זוכה לשבחיהם של ניק פיורי והאפי הוגאן ובלבה של MJ שמנשקת אותו. הם חוזרים לניו יורק ונהיים זוג בעוד שהוא שומר על העיר כספיידרמן.

בסצנה שבמהלך הכתוביות, פיטר ו-MJ מגלים כי למערכת החדשות "הדיילי ביוגל", בראשותו של ג'יי ג'ונה ג'יימסון, עיתונאי בכיר השונא את ספיידרמן, הגיע סרטון שהוקלט לכאורה על ידי מיסטריו רגעים לפני מותו, בו ספיידרמן מופלל בהשתלטות עוינת על הטכנולוגיה של סטארק ואף נחשפת זהותו הסודית כפיטר פארקר.

בסצנה שלאחר הכתוביות, מתגלה שהסקרולים טאלוס וסורן התחזו לניק פיורי ומריה היל במשך כל הזמן, וקיבלו הנחיות מפיורי האמיתי, המפקד על חללית הסקרול.

שחקנים ודמויות

טום הולנד - פיטר פארקר/ספיידרמן: נער מתבגר בעל יכולות דמויי עכביש, אותם הוא קיבל לאחר שנעקץ על ידי עכביש מהונדס גנטית.

סמואל ל. ג'קסון - ניק פיורי: מנהל S.H.I.E.L.D. לשעבר.

זנדאיה - מישל "MJ" ג'ונס: חברתו של פיטר לספסל הלימודים ומושא אהבתו.

קובי סמולדרס - מריה היל: סוכנת בכירה לשעבר בארגון S.H.I.E.L.D. העובדת יחד עם ניק פיורי.

ג'ייק ג'ילנהול - קוונטין בק/מיסטריו: מומחה לארבעת היסודנים שמגויס על ידי ניק פיורי במטרה לעזור לספיידרמן להביס אותם. בקומיקס המקורי, דמותו של בק הייתה אומן פעלולים ואפקטים מיוחדים שהשתמש בכישרונו המיוחד על מנת לבצע מעשי פשע באמצעות אשליות.

מריסה טומיי - מיי פארקר: דודתו של פיטר ואלמנתו של בן.

ג'ון פאברו - הארולד "האפי" הוגאן: ראש אכיפת הביטחון של "סטארק תעשיות", שומר ראשו ונהגו האישי של טוני סטארק, שמשגיח על פיטר.

ג'ייקוב בטלון - נד לידס: חברו הטוב ביותר של פיטר.

כל חטיף זוכה:

M's&M נותנים לכם זוג כרטיסים לסרט בחינם

מותג השוקולד M&M, יוצא בשיתוף פעולה עם מותג "ספיידרמן", גיבור-העל האייקוני שחוזר למסכים בסרט המדובר של השנה: "ספיידרמן: רחוק מהבית". במסגרת הפעילות, מרס ישראל תעניק במתנה כרטיס זוגי לסרט ברשת yes PLANET, לכל הרוכשים 2 אריזות 300 גרם של M& M. ללא התניות וללא הגרלה – כל קונה זוכה*.

מותג חטיפי השוקולד האהוב M&M, נבחר להשלמת החוויה לעלילת סרטו החדש של ספיידרמן, שיוצא עם חבריו למסע באירופה. חטיפי M&M נחשבים על ידי צרכנים לנשנוש מפנק שניתן לחלוק עם חברים ולקחת לכל מקום - גם רחוק מהבית.

על מנת לקבל את הכרטיסים לסרט יש לרכוש 2 חבילות M&M 300 גרם, לאחר הרכישה יש לעלות את החשבונית לאתר ייעודי http://mnmsmovies.co.il ולקבל את הכרטיסים המיוחלים תוך יממה, ישירות למייל.

אגב, כדי שאתם, בניגוד לספיידרמן, לא תטפסו על הקירות, במתחמי הקולנוע של yes PLANET תוכלו לקבל גם חבילת M&M של 90 גרם, עבור כל רכישת פופקורן במזנונים באולמות הקולנוע, במחיר אטרקטיבי.

ממרס ישראל נמסר: אנחנו שמחים לשתף פעולה עם מותג "ספיידרמן" הבינלאומי והאהוב על כל המשפחה. בדיוק כמו חווית הקולנוע, M&M הוא חטיף כיפי שאפשר לחלוק עם החברים והמשפחה".

פעילות M&M תתקיים לאורכו של כל חודש יולי 2019.

מהרו כדי לזכות בהטבה.

להשיג ברשתות השיווק השונות.

* עד גמר המלאי וכפוף לתקנון שבאתר

צילומים: יח"צ


כתבות נוספות
bottom of page