top of page

הולנדיה - המיטה המושלמת בחדר החכם

חברת הולנדיה מתמחה בהנדסת שינה. מזה כשנתיים, ישראל נמנית בין 73 המדינות החברות בארגון השינה העולמי.

החברה משיקה את קונספט העיצוב החדש של חנויותיה, במסגרת הפתיחה המחודשת של חנות הרשת בהרצליה פיתוח. החנות משתרעת על-פני 500 מ"ר, ובעיצובה המחודש הושקעו כ- 750,000 ש"ח. על קונספט העיצוב עמלו מעצבי החברה יוליה לבוב ואלעד בן נעים.

במסגרת קונספט העיצוב החדש, מושם דגש על:

* אווירה ביתית, מזמינה ופונקציונלית

* חלוקה למתחמי שינה בהתאם למותגי-העל אותם היא מייצגת.

הקונספט החדש שם דגש על אווירה ביתית, מזמינה ופונקציונלית, המשלבת עץ טבעי, שטיחים יוקרתיים, אביזרי עיצוב ואקססוריז משלימים, המחברים בטבעיות בין מתחמי החנות השונים.

אבי ברססט, מנכ"ל חברת הולנדיה הישראלית, משמש כנציג ישראל בארגון השינה העולמי. ביחד עם ארגון השינה העולמי הוא פועל ליצירת מודעות והנחלת הידע לציבור הרחב בכל הקשור לחשיבות השינה.

ג'וליה היל נציגת ויספרינג ואבי ברססט

טווייה ידנית של כיסוי המזרן....

לדברי ברססט:

"אנחנו יושבים בחנות הזו כבר 16 שנה ועכשיו חידשנו את החוזה ל-10 שנים נוספות. בחרנו להתחיל את השינוי בחנות הזו, ואנו מתכוונים לעצב ברוח זו את כל חנויות הרשת".

הקונספט החדש יצר מתחמי שינה שונים בהתאם לאופיים ומקורם של מותגי-העל אותם מייצגת הולנדיה:

מדובר במזרנים הנתפרים בתפירה אישית ולפי מידה. עם רכישתם ניתנת עליהם אחריות לכל החיים, מה שהופך אותם ברבות השנים לנכס משפחתי, כזה שעובר בירושה מדור לדור. זוהי המיטה המשמשת את בני משפחת המלוכה הבריטית וידוענים רבים נוספים.

כמויות נדיבות של מילוי טבעי שכולל צמר טהור, משי רך, קשמיר, מוהר, ואפילו שיער סוס...

הכל למען נוחות ותמיכה לגוף.

שלד המיטה

מתחם שינה מלכותי VISPRING - מותג מערכות השינה הבריטי - יוקרתי בתחומו בעולם, וחביב על המלכה אליזבת ועל יתר בני משפחת המלוכה.

מתחם שינה הולנדי, ובו מותג מערכות השינה Auping - ממציאת המיטה המתכווננת הראשונה בעולם.

הוא מציג:

* שילוב מושלם בין שיא החדשנות הטכנולוגית, לבין עיצוב עכשווי וברוח הזמן.

* מתחם שינה מפנק של המותג Tempur מדנמרק המציג טכנולוגיית חלל, לטובת שינה איכותית ובלתי מתפשרת.

ועכשיו...כבר לא צריך להעיר כדי שיפסיק לנחור, כי...

הולנדיה משיקה את אפליקציית חדר השינה החכם של Auping

* האפליקציה מופעלת באמצעות הטלפון הסלולרי

* שולטת על מגוון רחב של פעולות בחדר השינה - החל מבחירת המוסיקה הרלבנטיות לשעת ההשכמה,

ועד שליטה על התאורה והטמפרטורה בחדר.

* מגוון פונקציות מזהות צליל נחירות, ובהתאם לכך, משנות באופן אוטומטי את מצג תנוחת המיטה להפסקת הנחירות.

באירוע ההשקה החגיגי בהרצליה, אמר ברססט:

"הפסקתי להילחם בטלפון החכם, והתחלתי להכניסו לחדר השינה, אבל מתוך תבונה. הוא משפר משמעותית את איכות השינה שלי, על-ידי שימוש באפליקציה חכמה. הטלפון מאתר רעשי נחירה, ומניע את המיטה בעדינות רבה. בכך הוא גורם לי לשנות תנוחה. זהו התחליף הידידותי ל"מרפק".

ואם לא די בכך... הוא משמש לי כשעון מעורר, מניע אותי בעדינות ומשמיע מוזיקה נעימה, במקום השעון שהעיר אותי בעבר בתבהלה - הבוקר והיום שלי נראים לגמרי אחרת...

והחדשה הגדולה היא שמערכת זו תינתן ותותקן בחינם לכל לקוח חדש, כולל לקוחות שקנו מזרן שנה לפני כן. האפליקציה פותחה ויוצרה בהולנד, כאשר המטרה שעמדה בפני אנשי מו"פ ההולנדיים היתה: שינה טובה בסיוע הטכנולוגיה".

(מימין) אמא יהודית, אבא יצחק - המייסדים של הולנדיה ישראל, והוריו של אבי ברססט. רינה - אחותו של אבי

בסניף בהרצליה מוצג דגם מיטה חדש, שיוצר במהדורה מוגבלת והוא מציג עיצוב חדשני ועכשווי בקווים נקיים הכולל מערכת מיטה הנתמכת על ידי רגלי מתכת בשילוב עם גב מיטה אופנתי ורחב היקפים ומזרן שהוא בלעדי למערכת זאת, וזאת בניגוד לעיצוב המסורתי, קלאסי של מערכות השינה הידועות של המותג שבהן המזרן הוא הדומיננטי בגודלו ובנוכחותו.

מיטה זו מאפשרת טעימת מעולם חוויית השימוש האקסקלוסיבי של המותג, וזאת בשל מחירה הזול יותר מהמערכות הקלאסיות של המותג.

ג'וליה היל - אשת המכירות בשווקים החדשים של הולנדיה. הגיעה, במיוחד מלונדון, לאירוע ההשקה

מתחם שינה הולנדי – המציג את מותג השינה Auping, מפתח המיטה המתכווננת הראשונה בעולם. מותג יצירתי חדשני ונועז בחשיבה העיצובית שלו. חברת Auping נוסדה לפני כ- 130 שנה כאשר יוהנס אלברטוס אאופינג, נפח במקצועו, התבקש על ידי בית חולים הולנדי לייצר מיטות היגיניות יותר מאלו שהיו קיימות עד כה בשוק. הוא נענה לאתגר ופיתח מיטת רשת הכוללת בסיס קפיצי ואורור למזרון. כך פיתחה אאופינג את מיטת העתיד. מאז, זכתה המיטה לעיצובים מחודשים ובמהלך השנים התעדכנה באופן קבוע כדי להתיישר עם המגמות האחרונות של צבע, דרישות ותובנות צרכניות.

במתחם מותג המיטה האייקונית Auronde Auping, בעלת העיצוב הייחודי והעל זמני של פרנס דלהיי שהפך אותה, מהרגע שבו יוצרה לראשונה ב-1973, לקלאסיקה בעולם השינה.

בחנויות הולנדיה מוצג העיצוב החדש של המיטה, שהשתדרג לאחרונה עם האפשרות לקבלת המיטה באחד מ- 16 צבעים. עד כה יוצרה המיטה בצבעים שחור וחום בלבד. מהדורה מוגבלת ומיוחדת בצבע לבן יוצרה לכבוד חגיגות ה- 70 למדינת ישראל ונמכרה בישראל בלבד. מיטת Auronde מאפשרת לאלפי אנשים שינה איכותית, עמוקה ומותאמת ארגונומית מדי לילה.

דבורה מירילשווילי - מנהלת סניף ראשל"צ, ונטלי קסטיאל - מנהלת סניף באר-שבע

באו לחגוג בהרצליה את הקונספט החדש של חנויות הולנדיה

מתחם אירוח איטלקי המציג ספות נפתחות למיטות במגוון דגמים (מספת יחיד ועד ספה זוגית) אשר עוצמתן הגדולה טמונה בקלות הפתיחה של הספות – בהינף אצבע או בפתיחה חשמלית באמצעות שלט.

בנוסף, מושקת קולקציית בדים חדשה בטכנולוגיית "איזי קלין" המאפשרת ניקוי של כל כתם ולכלוך בעזרת מגבון.

מאחר ששליש מחיינו אנו מבלים בשינה, מוטב שנבחר בהולנדיה - המיטה המושלמת לשינה מושלמת !

פרטים נוספים על הולנדיה באתר: https://hollandia.co.il

צילומים: סימה להט, אביב חופי

כתבות נוספות
bottom of page