top of page

אריה ונחום ויסמן חונכים את ליאו ויסמן תעשיות עץ

קבוצת "ויסמן אחזקות" המנוהלת על ידי נחום ואריה ויסמן - היא מהגדולות והמובילות בענף הריהוט בישראל.

מימין: נחום ויסמן, אריה ויסמן - אחים ובעלים של קבוצת ויסמן

האחים אריה ונחום ויסמן - יקירי התעשייה הישראלית - חנכו השבוע את המרכז התעשייתי על שם "ליאו ויסמן תעשיות עץ". המרכז החדש הוקם בפארק תעשיות בר-לב בצפון הארץ (בין כרמיאל לעכו), ובהקמתו הושקעו 10 מיליון דולר.

"הספקים מגיעים אלינו מכל רחבי העולם. כשהם רואים את דגל ארצם - הם מתרגשים ו"הלב נפתח"...

זהו מרכז תעשייתי, מהמתקדמים והגדולים ביותר בתחומו בישראל, ואפילו מהמתקדמים במזרח התיכון:

הוא משתרע על כ-12 דונם, מתוכם 7,700 מ' - שטח בנוי, והוא יכול להכיל למעלה מ- 250 מכולות (כ-19,000 מ"ק).

קבוצת "ויסמן אחזקות" נוסדה לפני 87 שנים על-ידי ליאו ויהודית ויסמן - הוריהם של האחים. כעת, הם מובילים אותה לעידן חדש של גלובליות, מסחר אונליין והתאמה לצו השעה.

לאחר שנה וחצי של תכנון, ו-7 חודשי הקמה, נחנך השבוע המרכז התעשייתי הגדול ביותר בישראל, על שם ליאו ויסמן – מקבוצת ויסמן אחזקות שמרת הזורע. לרגל חנוכת המרכז, הגיעו לפארק התעשיות בר-לב (הסמוך לכרמיאל) עיתונאים ואורחים רבים מרחבי הארץ.

הסיור המרתק החל במשרדי ההנהלה של המבנה העצום המשתרע על 7,700 מ' בנוי, ו-12 דונם.

נחום ואריה ויסמן הם דור שני למייסדים ומנכ"לים משותפים של הקבוצה. הם הובילו את הסיור עם רוח נעורים, והעניקו הצצה לציוני דרך משמעותיים של החברה מאז הקמתה בשנת 1932.

בין ציוני הדרך של החברה ניצפו:

מוזיאון כלי הנגרות של אב המשפחה, ליאו ויסמן, מייסד החברה, אשר מהווים חלק אינטגרלי מהיסטורית המדינה מהימים של טרום הקמתה, מיטת השנ"צ הסודית המתמזגת בריהוט הכללי של משרדו של אריה ויסמן, שהיא פריט הכרחי בסדר יומיו העמוס, תערוכת מודעות פרסום רטרוספקטיבית משנות ה- 50 – המציגה את פועלה של החברה לאורך השנים ואפילו ספה בת כ-80 שנה אשר נתרמה לחברה על-ידי לקוחות ותיקים וזכתה לרסטורציה מושלמת.

אולם ההתרגשות הממשית הייתה ברחבת המתחם הלוגיסטי בו נערכה הצגת תכלית של טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית בשירות שרשרת האספקה של אחת הקבוצות המובילות כיום את תעשיית הריהוט בישראל.

נחום (82) ואריה (71) הדגימו לאורחים הרבים כיצד מלגזות הצריח החדשניות פועלות, תוך שהם מגביהים לגובה המקסימלי של 14 מטר עד למדף האיחסון הגבוה ביותר, והסבירו לנוכחים כיצד מממקום זה יוצאים משלוחי רהיטים ל-9 החברות המרכיבות את הקבוצה, ביניהן, רהיטי ויסמן, רשת שמרת הזורע, רשת רהיטי עין חרוד, קולקציית אתר הסחר החדש של החברה נטקולקשן ועוד.

גוזר הסרט (במרכז): קובי בן-סימון, מישנה למנכ"ל

עוד תרמה להתרגשות ההפתעה שהכינו בעלי החברה לסמנכ"ל ויסמן אחזקות, קובי בן-סימון - מישנה למנכ"ל, שהוזמן לגזור את הסרט יחד איתם, כאות הערכה על תרומתו הגדולה להקמתו של המבנה החדש.

בתום האירוע היה עוד מי שהתעקש לטפס ולצלם את הכיסא הענק של ויסמן אחזקות שהוצב בכיכר הסמוכה למבנה; כיסא ענק שגובהו 5 מטר ומשקלו 1.5 טון עשוי כולו עץ אלון מבוקע.

מותגי הקבוצה הם:

  • רשת הרהיטים הותיקה והשורשית "שמרת הזורע"

  • רשת רהיטי הילדים "עין חרוד"

  • מותג רהיטי התינוקות "משכל"

  • חברת הרהיטים "ויסמן ייבוא ושיווק"

  • אתר הסחר האלקטרוני "נט-קולקשן" מבית "שמרת הזורע"

  • שמרת הזורע פרוייקטים

לדברי אריה ויסמן מבעלי "ויסמן אחזקות":

"זהו למעשה המרכז התעשייתי היחידי בארץ שמאגד תחת קורת גג אחת ריהוט לכל חלקי הבית וכן ריהוט משרדי ומוסדי ברמה הגבוהה ביותר. הוא הוקם מתוך הצורך שלנו לשרת באופן השוטף והמקצועי ביותר את כל חברות הקבוצה, ומתוך תכנון וצפי להתפתחויות נוספות כמו השקת אתר הסחר החדש שבו נמכרים רהיטי המותג "נט קולקשן" מבית "שמרת הזורע". אנחנו נמצאים במציאות וסביבה שמחייבת היערכות לוגיסטית ואופרטיבית שונה. היא נועדה לתת מענה מהיר ואיכותי לדור החדש של הלקוחות - זה המורגל ברכישת אונליין ובאספקה מיידית. גודל המבנה, העיצוב העדכני, השימוש בתוכנת ניהול מתקדמת, בציוד חדשני ובכוח אדם גדול יותר, לוקחים אותנו לעידן חדש, כל-כך שונה מזה שבו פעל אבינו, מייסד החברה בשנת 1932".

המרכז התעשייתי החדש, מאובזר בכלי שינוע מתקדמים, לרבות מלגזות צריח בייבוא מגרמניה, המסוגלות לנוע על משטח בטון מדויק ולהגיע עד ל 14 מ' גובה.

המבנה מצויד בתכנת ניהול חדשנית. היא יושמה על ידי חברה מיוון, ומותאמת לצורכי שרשרת האספקה והניהול הלוגיסטי של סוגי הריהוט השונים שיש לקבוצת החברות להציע - הן ברמה של היקפים ועמידה בביקושים והן ברמה של קהלי יעד מגוונים.

העובדים מרכיבים, אורזים ומפיצים מיטות ילדים, ראשי מיטה, פינות אוכל, ריפודי כיסאות (לפי בחירה), שידות, ספות, חדרי שינה, ארונות...

במרכז, מתחמי פעילות שונים, ביניהם:

  • אולם הרכבה

  • אולם רפדות

  • אולמות אחסון

  • אולם תצוגה

  • סטודיו מקצועי לצילום

  • רהיטים להמחשה מיטבית ללקוחות הקבוצה

  • מתחם מיוחד, ייעודי לצי המשאיות של הקבוצה. הן מפיצות ריהוט לחנויות ולרשתות הקבוצה ברחבי הארץ, לרבות פרוייקטים מוסדיים וללקוחות המזמינים ישירות דרך חנות האונליין של נט-קולקשן מבית "שמרת הזורע".

משרדי המנהלה של המבנה המרשים צויידו בריהוט בלעדי שיוצר לפי מידה ובהתאם לצרכים הספציפיים של חברי ההנהלה, כולל מיטת שנ"צ סודית וחבויה מהעין הנפתחת מידי צהריים כבמעשה קסם ומשרתת את בעלי החברה כחלק מהאג'נדה שלהם לשמירה על אורח חיים בריא ותקין.

לדברי נחום ואריה ויסמן מבעלי "ויסמן אחזקות":

"המרכז התעשייתי החדש הוקם מתוך הצורך שלנו לשרת באופן השוטף והמקצועי ביותר את כל חברות הקבוצה ומתוך תכנון העתיד הקרוב שבו צפויות התפתחויות נוספות. השקת אתר הסחר החדש שלנו שבו נמכרים רהיטי המותג נט קולקשן מבית "שמרת הזורע" מוכיחה כבר כי נדרשת היערכות לוגיסטית ואופרטיבית שונה כדי לתת מענה מהיר ואיכותי לדור החדש של הלקוחות, זה המורגל ברכישת אונליין ובאספקה מיידית. הגודל של המבנה, העיצוב העדכני, השימוש בתוכנת ניהול מתקדמת, בציוד חדשני ובכח אדם גדול יותר לוקחים אותנו לעידן חדש, כל-כך שונה מזה שבו פעל אבינו, מייסד החברה כבר בשנת 1932.

האתגרים העומדים לפתחנו לנוכח ההתפתחויות העצומות הקיימות בעולם הריהוט ברחבי תבל, מחייבים אותנו לעמוד עם אצבע על הדופק ולהצעיד את כל תעשיית הריהוט הישראלית קדימה על אף הקשיים הרבים המוערמים על התעשיינים בישראל".

מלגזות ליקוט חשמליות עם קילשון ארוך לנשיאת הריהוט

על קבוצת "ויסמן אחזקות" נמנות החברות הבאות: חברת ויסמן שהוקמה בשנת 1932 על ידי ליאו ויהודית ויסמן - דור המייסדים שעלה לארץ מגרמניה. החברה סיפקה לאורך השנים רהיטים לבתים רבים בישראל עוד לפני קום המדינה ובהמשך למוסדות חינוך, אוניברסיטאות, בתי מלון בארץ ובעולם וכן לבית ראש הממשלה, לבתי-שרד ושגרירויות ברחבי תבל. כיום חנות הבית של החברה משתרעת על פני 3,000 מ"ר מהגדולות בישראל והגדולה בירושלים, והיא מעניקה פתרונות ריהוט ביתי.

!אם בקבוצת ויסמן קנית - לבטח לא טעית

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page