top of page

ב"תריסי בני" אוהבים לייצר, להרכיב ולתקן תריסים

ב"תריסי בני" מייצרים, מרכיבים ומתקנים:

* תריסים

* וויטרינות

* גגוני כביסה

* מתקנים זכוכיות

* מתקנים תריסים / תריסים חשמליים / מחליפים חבל

פניתי ל"קליל" - חברה שמובילה את עיצוב חלונות ודלתות האלומיניום בישראל משנת 1950.

מפעל החברה ממוקם בכרמיאל.

ביקשתי מרותם קורן - מנהלת התקשורת השיווקית של קליל, לקבל המלצתה לאיש מקצוע מאזור חולון/בת-ים/חולון, שיגיע ויתקן את התריסים בביתי.

ביקשתי לתקן:

* דלת הזזה גדולה, עשויה זכוכית, בין הסלון והמרפסת, שנתקעה על המסילה.

* ידיות הפתיחה של רפפות התריסים - נשברו.

רותם המליצה על בני תריסים מראשל"צ.

בני קשתי במשרד

בני ביקש שאשלח לו בווטסאפ את צילום התקלות. ביום שקבענו, הגיע בנו אלמוג קשתי - בחור נעים הליכות ומקצוען אמיתי. אלמוג איבחן את הבעיות, והחל לפתור אותן אחת-אחת בצורה מושלמת.

אלמוג קשתי

ראיינתי את בני. לדבריו:

"מאז היותי תלמיד בתיכון, עבדתי אחרי הלימודים במפעל תריסים. כשהייתי בן 17, לפני שהתגייסתי לצה"ל, פתחתי עסק עצמאי, ועבדתי בו במשך שנה. לאחר שירות צבאי של 4 שנים (3 שנים שירות סדיר ושנת קבע), חזרתי לפתח את העסק שלי.

אלמוג במפעל

העסק פועל ברציפות משנת 1978. לפני שנתיים, עברתי לתפקיד ניהולי במשרד, שם אני מקבל את הלקוחות. אלמוג, בני, נכנס לתמונה. מאז היותו קטן, הבחנו שיש לו ידיים טובות. הוא גם נמשך לעבודת התריסים, מגיל 14 בתיכון. זה זרם לו באופן טבעי. הייתי המורה שלו.

אני גר בבית פרטי, והעסק ממוקם במרתף הבית מאז שנת 1985. המפעל מבודד, ולא גורם רעש סביבתי.

במפעל יש ציוד, משורים, מכונות, מדפים, אלומיניום. אני עובד עם המוצרים האיכותיים של חברת קליל. אני מבצע הזמנות דרך מחסן המשנה של קליל שממוקם בנס-ציונה, ומשם אני אוסף את המוצרים והסחורה.

בשעתו, פרסמתי את העסק ב"דפי זהב". היום - לקוחות מרוצים וממליצים. חבר מביא חבר. בנוסף לכך, אני מקבל הזמנות דרך חברת קליל."

אלמוג וגל - עוזר ההתקנות של אלמוג

דברים שאולי לא ידעתם על תיקונים של תריסי הזזה וחלונות הזזה, ולא היה לכם את מי לשאול...

תיקון תריס הזזה:

התקלה הנפוצה ביותר בתיקון תריסי הזזה היא התפוררות התושבות, שמחזיקות את שלבי התריס. תקלה זו נגרמת כתוצאה מהשמש החזקה, בשילוב תושבות מאיכות גרועה.

תקלה נפוצה נוספת בתריסי הזזה, קשורה לגלגלי התריס. לעתים הגלגלים נשברים או שהם נתקעים, ואז לא ניתן או קשה להזיז את התריס.

התיקון הוא פשוט – מחליפים את התושבות של השלבים. ישנן תושבות מאיכות גרועה שלא יחזיקו מעמד יותר משלוש שנים בשמש חזקה, וישנן תושבות מאיכות טובה אשר ישרדו 20 שנה ואפילו יותר.

החלפת שלבים בתריס הזזה:

תריס הזזה רגיש לפגעי מזג האוויר, יותר מתריסים אחרים. הסיבה לכך היא שהתריס חשוף לשמש ולרוחות שגורמים להתבלותו המהירה יחסית של התריס. במקרה זה לא תמיד שלבי התריס נהרסים. לאחר כ-15 שנים בממוצע, החיבורים בין שלבי התריס למסגרת - "ההשלות", מתחילים להתבלות ולהתפורר, ואין ברירה אלא להחליף אותם.

בנוסף, גם תריס הזזה עלול להיהרס כתוצאה משימוש לא נכון. למשל, הזזת התריס כאשר השלבים פתוחים יכולה להרוס את התריס ולשבור אותו.

שלבי התריס לרוב לא אמורים להיהרס, ולכן התיקון של השלבים יהיה לרוב פשוט יחסית, וידרוש רק החלפה של השלב.

תיקון דלת הזזה:

דלתות הזזה מזכוכית מאפשרות גישה קלה לחדר או למרפסת. בניגוד לדלתות מסורתיות הנפתחות לרווחה, דלת מרפסת מנצלת מערכת של רצועות ורולים כדי לבצע מעבר מהיר וקל ממצב סגור לפתוח. שימוש לאורך זמן דורש תיקונים לדלת או למנגנון שמאפשר לדלת לנוע בקלות.

דלתות זכוכית יכולות להיות כבדות ומגושמות. רוב הבעיות בדלתות אלה קשורות ליכולת הפתיחה והסגירה - ניתוק דלת הזכוכית מהמסילה. שני אנשים יוכלו להתמודד ביתר קלות עם הסרתה של דלת כבדה.

תיקון זכוכית הוא בעיה נפוצה נוספת בדלתות ההזזה מזכוכית. אם הסדק בזכוכית הוא קטן יחסית, ייתכן שניתן להשתמש בערכה לתיקון מבוססת שרף, לאטום את הסדק ולמנוע את גדילתו והתרחבותו. לסדקים גדולים יותר - מחליפים את השמשה.

תריסי בני:

רחוב עזרא 37 ראשל"צ

050-2577351

טל' מפעל 03-9459930

פקס 03-9456456

קבלת לקוחות במשרד ברחוב רוטשילד 110, ראשל"צ

צילומים: סימה להט, אלמוג קשתי

כתבות נוספות
bottom of page