top of page

Saphira - מתחם היופי המהודר, הושק במלון וולדורף אסטוריה בירושלים

באירוע נוצץ ומושקע שהתקיים אמש במלון וולדורף אסטוריה ירושלים, הושק בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA.

הבוטיק-סלון הוא בבעלות מוריס דדון - מעצב השיער מבוורלי הילס, ומשפחת טסלר–גרינברג - בעלי החברה למוצרי טיפוח השיער SAPHIRA.

הקונספט הייחודי של סלון הבוטיק SAPHIRA

SAPHIRA היא חברת הקוסמטיקה היחידה בעולם שמתמקדת רק במוצרי טיפוח שיער המיוצרים מהמינרליים של ים המלח, ונחשבת לחברה המובילה בשוק המקצועי בעולם. החברה מחוייבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הרבדים - הצוות המקצועי, עיצוב המכון, אירוח ופינוק הלקוחות, ומתן טיפולים משלימים.

המתחם מתפרש על פני כ-170 מ"ר, בקומה התחתונה של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים. הוא כולל 8 עמדות, חדר מניקור, חדר פדיקור וחדר V.I.P. הוא הוקם בהשקעה של כ-2 מיליון ₪ שהושקעו בעיצוב ובניית המתחם החדש, רכישת ריהוט יוקרתי בעיצוב מיוחד (custom made), ציוד מיוחד שהובא מחו"ל ועוד. SAPHIRA מעוצב בקו מעוגל וייחודי המשלב סגנון קלאסי-אלגנטי ואופנתי, בגוונים של לבן, חום בהיר, נירוסטה וכחול.

מי שהופקדה על עיצוב המתחם היא דבי ברוקס מעצבת פנים. לדבריה "היה חשוב לי מאד לעצב את המקום ברוח הבעלים - מקום אסתטי, חדשני, צעיר, ומפנק. סלון עם רמת השירות הטובה בעולם והקלאסה והיוקרה של וולדורף אסטוריה. השילוב בין עיצוב מודרני, מתוחכם, אופנתי, עכשווי ו"שיקי" יחד עם היוקרה הוא זה שיצר את החלל המרהיב שהצלחנו לייצר פה".

הצוות, המונה אנשי מקצוע מהמובילים בתחומם, יעניקו לכלות ולבאי הבוטיק-סלון, קשת רחבה של טיפולים וחוויה מושלמת. הכלות יוכלו לקבל את חוויית יום הכלולות הכוללת עיצוב שיער, פדיקור, מניקור, איפור, עיסויים מרגיעים וסיוע בהלבשה. כל סוגי התספורות והתסרוקות, פן, צביעת שיער, באליאנג', חידוש צבע, ברק ירוק, גוונים בטכניקה מתקדמת, החלקה יפנית, הארכת שיער, תוספות שיער, פתיחת תלתלים/סלסול שיער. טיפוח – חמישה סוגי פדיקור, שבעה סוגי מניקור, איפור ערב ולאירועים, עיצוב גבות, צביעת ריסים. טיפולים- טיפול לחידוש הבריאות של צבע השיער, עיסוי ראש מינרלי, רילקסר, החלקה מינרלית. עיסויים- רפלקסולוגיה מקצועית, מסיכת בוץ מינרלי, עיסוי פנים, עיסוי צוואר ושכמות, וכמובן... שהייה במלון 'וולדורף אסטוריה' היוקרתי.

מוריס דדון, בעל ניסיון עשיר בתחום עיצוב השיער, הסטייליסט והמנהל האמנותי המפורסם של חברת 'פרדריק פקאי', שעם לקוחותיו המפורסמים נמנו סנדרה בולוק, ברוק שילדס, ג'ניפר אניסטון, קירק דאגלאס, הילרי דאף, איימי רוסום, טומי לי ג'ונס, פטרישיה היטון ורבים אחרים. בפריז למד את אמנות עיצוב השיער מז'אק דה סנז'ה והיה למנהל האמנותי של 'סלון דה סנז'ה' ולמנטור עבור סלונים רבים ברחבי צרפת. עבודותיו של דדון התנוססו על שערי המגזינים של הניו יורק טיימס והלוס אנג'לס טיימס וכן בתצוגות אפנה בפריז של שאנל, גיא לרוש, כריסטיאן דיור, גוטיה וכריסטיאן לקרואה.

בתחילת 2014, ממניעים ציוניים, החליט דדון להגשים את חלומו ולעלות לישראל ולפתוח סלון יוקרתי במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

מוריס דדון

לדברי מוריס דדון, השותף במקום: "מרגש אותנו להיות הראשונים המביאים לישראל את חווית ה"בוטיק סלון והמוצרים של SAPHIRA". עבורנו, 'בוטיק הסלון SAPHIRA' מרכז את מה שאנו מאמינים בו: האפשרות לתת לכל גבר או אישה חוויה מושלמת, לצד שירות מקצועי ומקיף. חוויה שעטופה באלגנטיות, אופנתיות ויוצרת עולם אחר, חדש ומרגש. אני מזמין את כל תושבי ישראל להגיע אלינו ולראות את הסטנדרטים שטרם נראו במדינה. במתחם החדש שלנו יצרנו קפיצת מדרגה בעולם היופי הישראלי ואני שמח להיות חלק מזה".

כחלק מהחוויה, יקבלו המטופלים/ות צמיד תכלת של SAPHIRA עם הכיתוב:

The Saphira blue bracelet represents the heavens reflected on the Dead Sea. May the minerals from the Dead Sea, keep you safe, happy and feeling beautiful

ספירה טסלר-גרינברג - השם והפנים שמאחורי המותג SAPHIRA. צעירה יהודיה ילידת ארה"ב, שעלתה ארצה לפני חמש שנים. יחד עם בן-זוגה, אביעד גרינברג, פיתחו ללא ניסיון קודם, את מוצרי SAPHIRA - נוסחה ייחודית לקו מוצרים יוקרתי לטיפוח ועיצוב השיער. השניים החליטו לקחת את המינרלים של ים המלח, הידועים בתחום טיפוח הגוף, ולהתאימם לטיפוח השיער. מוצרי SAPHIRA מיוצרים בארץ, ומשווקים לאלפי מספרות ביותר מ-16 מדינות ברחבי העולם. ספירה ואביעד מתגאים בכך שכל החומרים, הספקים ושלבי היצור של מוצרי החברה הם עם טהרת "כחול-לבן".

ספירה טסלר-גרינברג

לדברי ספירה טסלר- גרינברג "חשוב לי מאד שכל מטופל ומטופלת אצלנו יבינו שעליהם לשמור על האנרגיה והמינרלים שבתוכם, ואת ההרגשה הטובה וההבנה כמה זה שווה".

גיא קליימן, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים ברך על פתיחת הסלון וציין "חיפשנו זמן רב את האנשים הנכונים שיאיישו את המקום. אנו בטוחים שמתחם היופי שנפתח לא מכבר יביא בשורה ואיכות שלא נראתה במתחמי יופי בישראל. אני מאחל למוריס דדון ולמשפחת טסלר-גרינברג הצלחה רבה".

גיא קליימן, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים

מוצרי הטיפוח לשיער היוקרתיים של SAPHIRA

מוצרי SAPHIRA נמכרים ברובם לשוק המקצועי ברחבי העולם ואינם משווקים דרך חנויות הקמעונאות.

ניתן להזמין את המוצרים דרך אתר האינטרנט החדש: http://saphirasalon.com ובסלון הבוטיק החדש במלון וולדורף אסטוריה ירושלים

לחברת SAPHIRA חמשה עשר מוצרים שונים לטיפוח השיער וביניהם שני מוצרים בלעדיים: שמן מינרלי טיפולי לטיפוח, הזנה והגנה של השיער ובוץ מינרל לריכוך, פתיחת קשרים ובנייה מחדש של שלמות מבנה השערה.

להלן נבחרת המוצרים היוקרתית של SAPHIRA

האחד - The ONE: מסכה ללא שטיפה המבוססת על מינרלים טבעיים. נוסחה שפותחה כדי לרכך את השיער ולהזין אותו לכל אורך היום. המוצר יגרום לכל סוג שיער להראות צעיר יותר ובריא יותר.

The ONE הינו מוצר מושלם וייחודי המבצע עשר פעולות בו זמנית: מרכך שיער יבש ופגום, מעניק שליטה בשיער מקורזל, נותן הגנה מחום ומנזקים של מכשירי החלקה למיניהם, מחדש את הצבע, מתיר קשרים, מוסיף ברק וחיות, משפר תוצאות החלקה, מחדש ומחיה את צבע הטבעי של השיער, מונע קצוות מפוצלים ומוסיף נפח.

"האחד" הוא מוצר מתקדם שנוצר בשביל כל סוגי השיער: שיער מתולתל, חלק, פגום ויבש. המוצר מועשר בקרטין טהור וב26 מינרלים מים המלח. (129 ₪)

בוץ מינרל: מוצר טיפולי ממינרלים המופקים ישירות ממעמקי ים המלח. זהו טיפול ריכוך עמוק עם 26 מינרלים חיוניים בשילוב קרטין טהור. בוץ המינרל עוטף את כל קווצות השיער בשכבה של מינרלים היוצרים רכות עדינה וברק. הקרטין הטהור בונה מחדש את שלמות מבנה השערה. (119 ₪)

שמן מינרל טיפולי: פותח לטיפוח ולהזנת השיער. שמן המינרל קליל ורך, נמרח בקלות ואינו משאיר שאריות. השיער יהיה קל יותר לעיצוב ויבטיח רכות וגמישות תוך שמירה על הברק של כל שיערה ושיערה. התערובת הטבעית של 26 המינרלים מבטיח את הבריאות הטבעית של השיער תוך כדי הגנה בכל שעות היום והוספת ברק עדין. (159 ₪)

שמפו קרטין: פותח במטרה להעניק לחות לשיער יבש, ללא מלחים וסולפטים. מועשר ב-26 ממינרלים פעילים מים המלח ותמציות טהורות של קרטין המשחזרים את מבנה השערה ומרככים אותה. שמפו הקרטין מנקה את השיער ללא דהיית הצבע, מחדיר ויטמין E ותמציות טבעיות, משפר את הרכות והברק הטבעי של כל שערה, מחייה את השיער ומשאיר אותו רך וחלק. (119 ₪)

מרכך קרטין: מרכך הקרטין פותח כדי להעניק לחות לשיער יבש, ללא מלחים וסולפטים. מועשר ב-26 ממינרלים פעילים מים המלח ותמציות טהורות של קרטין המשחזרים את מבנה השערה ומרככים אותה. מרכך קרטין לשיער פותח במיוחד לשימוש משלים לאחר החפיפה בשמפו הקרטין. (129 ₪)

שמפו מינרלים טיפולי: נועד לטיפול בשיער שעבר פעולה כימית כלשהי, בין אם שיער צבוע או מובהר, שיער שעבר החלקה או סלסול. השמפו הינו נטול כל מלחים וסולפטים, נטול נתרן או חומצה גופרתית. השמפו הטיפולי מכיל מינרלים מזינים מים המלח ונועד להגן על השיער ולתת לו את הלחות הנדרשת. הקרטין הטהור עם המינרלים מפיק תוצאות ארוכות טווח ומחזיר לחיות שיער שאיבד מיופיו כתוצאה מכל טיפול כימי שנעשה בו. (139 ₪)

מרכך מינרלים טיפולי: נועד לטיפול בשיער שעבר כל פעולה כימית. מרכך מינרלים טיפולי לשיער פותח במיוחד לשימוש משלים לאחר חפיפת השיער עם שמפו המינרלים הטיפולי. (149 ₪)

ולסיום... דברים שכדאי לדעת על מלון וולדורף אסטוריה...

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים דורג במקום השביעי בין מאה בתי המלון הטובים בעולם לשנת 2015. הוא נבחר על ידי מגזין התיירות היוקרתי 'Condé Nast Traveller' כמלון הטוב ביותר במזרח התיכון.

ואם לא די בכך...המלון זכה השבוע במקום הראשון בפרס המצוינות במשאבי אנוש לשנת 2015 בישראל. הפרס ניתן על ידי העמותה לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש בישראל.

מלון וולדורף אסטוריה בירושלים נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם - מלון הפאלאס בעיר. הוא נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל בהשקעה של כ-150 מיליון דולר. במלון שנחשב למלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה ואזורי ישיבה מעוצבים.

לדברי גיא קליימן מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים: "כבוד גדול למלון וולדורף אסטוריה ירושלים ולרשת, לעובדי המלון ולתעשיית התיירות בכלל על הזכיה הזו. מדובר בפעם הראשונה שמלון ישראלי מתברג לרשימה עשרת המלונות הטובים בעולם וזוכה בתואר המלון הטוב ביותר במזרח התיכון. מלון וולדורף אסטוריה עושה מאמצים רבים להוכיח כי אפשר לעשות תיירות מצוינת ולספק את השירות ברמה הגבוהה ביותר בעולם ולראייה זכינו השבוע גם בפרס המצוינות למשאבי אנוש לשנת 2015. אני בטוח שהזכייה שלנו תעשה הדים גם בעולם ותביא עוד תיירים לישראל שלא היו מגיעים לולא הרשתות הבינלאומיות שהחלו להיכנס לישראל. אני גאה מאד בזכייה".

כדי לבצע הזמנה במלון וולדורף אסטוריה בירושלים או להתרשם מרשת המלונות של רשת וולדורף אסטוריה בעולם - בקרו באתר: www.waldorfastoria.com.

עבור מידע נוסף על רשת וולדורף אסטוריה - בקרו באתר: http://news.waldorfastoria.com.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page