top of page

מסעדת אלפרדו בראשל"צ – איטלקיה וכשרה למהדרין


במילון מונחי הגסטרונומיה, "אלפרדו" פירושו רוטב איטלקי עשיר, עשוי שמנת, גבינת פרמז'ן וחמאה. הרוטב מתמזג בטבעיות עם פסטה מסוג פטוצ'יני. המנה הקרויה "פטוצ'יני אלפרדו" נוצרה בשנות העשרים של המאה הקודמת, על-ידי בעל מסעדה איטלקי בשם אלפרדו לי ללו, שגם העניק לה את שמו.

על שם המנה המפתה, האיטלקית כל כך, קרוייה מסעדת "אלפרדו" - מסעדה איטלקית כשרה.

לפני כ-13 שנה הוקמה מסעדת אלפרדו הכשרה בקריית אריה בפתח-תקווה, שנתנה מענה לקהל שחיפש אוכל יוקרתי וכשר - מגוון מנות המותאמות לחך הישראלי: פסטה, דגים, מרקים, פיצות, סלטים וכמובן קינוחים. אלפרדו מציעה תפריט שמשלב בין המטבח האיטלקי המסורתי, לבין המטבח הים-תיכוני.

למסעדה שלושה סניפים. הסניף הוותיק ממוקם בין תעלות מים ומדשאות, בלב עמק הסיליקון הפסטורלי והמלבלב של פתח תקווה. הסניף השני ממוקם ברחוב הנשר ברעננה. סניף חדש וכשר למהדרין של רשת אלפרדו, מסעדות איטלקיות - הגיע לעיר ראשל"צ. בעוד כחודש אמור להיפתח סניף רביעי בירושלים.

מסעדת "אלפרדו" מספקת בריחה מושלמת מהשגרה, אל עבר מחוזות רומנטיים קסומים. בשעות הבוקר ניתן ליהנות באלפרדו מארוחת בוקר בסגנון איטלקי, ובצהריים מארוחות עסקיות משתלמות. בשעות הערב אפשר ליהנות ממגוון הדגים, הפסטות ושאר המטעמים ממטבחה של רשת "אלפרדו".

המסעדה בראשון לציון ממוקמת ברחוב הלח"י 10, בהיכל רחב ידיים עם מרפסת קידמית גדולה. מוגש בה תפריט חלבי עשיר במיוחד. בנוסף למבחר מנות הפסטה, התפריט כולל מנות דגים וסלטים - פרי עמלו של השף רובי קורדובי.

אחת ממנות הדגל המפורסמות של אלפרדו היא מרק פונג'י - מרק שמנת פטריות המוגש בתוך לחם (36 ₪) וכן אינצ'יני - כדורי אורז ריזוטו ממולאים בגבינות בציפוי פנקו (42 ₪).

בבוקר – תוכלו לעשות לכם בוקר (גם אם קמתם בצהריים) נוסח איטליה, או ישראלי קלאסי, במרפסת או באחד ממפלסי המסעדה. ארוחות הבוקר מוגשות כל יום 09:00-17:00 .

עוד במסעדה חדר אירועים מפואר עד 60 איש. החדר מיועד לכנסים, ימי הולדת, בריתות, בת/בר מצווה, או לכל סיבה לחגיגה...

"אלפרדו" היא בשורה מרעננת לאיזור דל במסעדות כשרות, מה עוד שהיא באה בסטייל מודרני, בנגיעות שף ובעיצוב איטלקי למהדרין.

שמעון ברוך, הבעלים של אלפרדו ראשל"צ, הוא זכיין של רשת המסעדות. כל מסעדות אלפרדו כפופות מבחינת המתכונים והטעמים לרשת. אפילו נגיעות המלח והפלפל מדודות על פי המתכונים המקוריים.

מנות הדגל של המסעדה:

קרוסטיני עגבניות - סלט עגבניות מתובל בריחן טרי, שום ושמן זית וגבינת פרמז‘ן, מוגש על לחם קלוי קרם חציל בלאדי - מטבל אוורירי של חציל קלוי באש פתוחה בתוספת טחינה גולמית וסילאן לצד לחם קלוי בשמן זית.

רביולי ערמונים ברוטב שמנת, פלפלים וחצילים קלויים עם גבינת פטה ופרמז‘ן – מנה מומלצת מאד!

דג דניס אלפרדו - דניס אפוי בתנור לבנים עם שיני שום עשבי, תיבול ושמן זית.

ולקינוח - פאי פרופיטרול זוגי - פאי במילוי קרם וניל ופרופיטרולים ממולאים בקרם וניל בציפוי שוקולד וניל וטווילים קריספיים של שוקולד. בין הפרופיטרולים מזולפים מוס שוקולד לבן ומוס שוקולד חלב.

באלפרדו הצוות חביב, הארוח אדיב ונדיב, והטעם בחך מגניב!

אדיר, יעל ומירן

שעות פתיחה 09:00-24:00 או עד אחרון הלקוחות

המסעדה כשרה למהדרין ע"י חתם סופר פתח תקווה

רחוב הלח"י 10 ראשון לציון

טלפון להזמנות 03-9468000

אתר אינטרנט: http://www.alfredo.co.il

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page