top of page

נינג'ה פולו - חנות קטנה ומטריפה

חברת Ninja-Polo - בבעלות פולו פרסום וסחר בע"מ, ממוקמת ברחוב עולי ציון 30, יפו תל-אביב.

החברה מתמחה במותגי שעונים: שעוני יד לגבר ושעוני יד לאשה, שעונים לחיילים לקראת הגיוס, ועוד...

קשריה המסחריים, רבי-השנים, של פולו פרסום וסחר בע"מ, עם גדולי יבואני האלקטרוניקה הקלה בארץ, והיקף רכישותיה - מזכים את לקוחותיה ביחס מועדף בקבלת שירות לאחר הקנייה. פולו פרסום וסחר בע"מ - מראשוני יבואני שעוני הקוורץ בישראל - בעלת וותק וניסיון מאז 1975. עובדה זו מונעת את "גילגול האחריות" לתקלות בתהליך ביצוע הזמנתו של הלקוח.

ואמנם חוויתי שירות כזה בקנייה ולאחריה. הזמנתי טבעת מגן דוד - כסף עם זרקונים. כשהגיעה הטבעת לחנות, במידת האצבע שביקשתי, נשלחה הטבעת לחולון - עיר מגוריי.

ז'נט - מנהלת החנות

למען הגילוי הנאות, השירות הנפלא, ניתן לי על-יד ז'נט - מנהלת החנות, ועל-ידי אביבית המוכרנית, שעשו הכל כדי שחוויית הקנייה שלי תהיה מושלמת.

ואם לא די בכך.... מחיר הטבעת היה הוגן ואפילו אטרקטיבי. פולו פרסום וסחר בע"מ היא יבואנית וסיטונאית של כל המוצרים המוצגים באתר, וזוכה למחירי עלות מינימליים המאפשרים לה לספק את המוצרים במחירים אטרקטיביים ביותר.

החברה הציבה לעצמה מטרה להציע את המחירים האטרקטיביים ביותר בזירת המסחר האלקטרוני בישראל, אשר המחירים בו נחשבים לזולים ביותר במסחר בישראל.

ז'נט ואביבית - מקצועניות ואדיבות.

שקועות במכירות ובמתן שירות, עד כי קשה היה לעצור אותן כדי שיחייכו למצלמה...

Ninja-Polo.com היא זירת סחר אלקטרוני ברשת האינטרנט הישראלית. אתר הסחר מנוהל ע"י פולו פרסום וסחר בע"מ אשר ברשותה צוות מנהלים ועובדים המתמחים בתחום המסחר בישראל מזה שנים רבות. כמו כן מתמחה צוות החברה בשיווק ישיר ומסחר אלקטרוני באינטרנט בישראל, ומתחייב למחירים האטרקטיביים ביותר בשוק תוך כדי שימוש בידע ובטכנולוגיות מתקדמות ביותר של בדיקת המחירים. ב- פולו פרסום וסחר בע"מ מאמינים שהלקוחות הם הנכס הכי חשוב של החברה ובזכותם הם מסוגלים לגדול במכירות וברווחים משנה לשנה.

אתר הקניות של פולו פרסום וסחר בע"מ מציע לציבור הגולשים הישראלים, לבעלי עסקים, למנהלי רכש במוסדות וארגונים, מגוון רחב ביותר של מוצרים נבחרים מרוב החברות המובילות בשוק בארץ ובעולם. כמו כן מקפידה פולו פרסום וסחר בע"מ לשווק מוצרים המיובאים על-ידה ישירות וע"י חברות מורשות, על מנת להבטיח כי הלקוח יזכה לשרות אדיב, איכותי וכן לחלקי חילוף לשנים.

החנות ועובדיה - ראויים לביקור ולקנייה מוצלחת וחווייתית. בחנות יש מעבדת תיקוני שעונים מקצועית, ניתן להגיע לחנות להחלפת סוללה או לכל תיקון אחר.

פולו פרסום וסחר בע"מ יבוא ושיווק שעונים - ייצור ויצוא תכשיטים רחוב עולי ציון 30 ת"א טלפון 03-5606150

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page