top of page

ביכורים, מזון ומאפה משיקה לחמניות פשתן

חברת "ביכורים מזון ומאפה" משיקה לחמניות פשתן טריות.

הלחמניות דלות מאוד בפחמימות, ועשירות באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים.

מעתה אפשר להשיג לחמניות פשתן טריות!

חברת "ביכורים מזון ומאפה" מתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה. היא מרחיבה את ליין לחמי הפשתן, ומשיקה "לחמניות פשתן" טריות, המשווקות באריזה מיוחדת השומרת על טריותן לאורך זמן.

הלחמניות מיוצרות מזרעי פשתן זהובים מקנדה. הם נטחנים במאפייה עצמה, סמוך ללישה ולאפייה, כדי לשמר את ערכיהם התזונתיים. תהליך האפייה משלב טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת להכין מהזרעים הטחונים לחמניות טעימות ועשירות בערכים תזונתיים. מיד בתום האפייה נארזות הלחמניות באריזה מיוחדת ומבוקרת, השומרת על טריותן זמן רב. עד כה שיווקה החברה לחמניות פשתן קפואות.

הלחמניות עשירות באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, ומכילות כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-2 גרם בלחמניה במשקל 50 גרם). הן גם לא מכילות סוכר או ממתיקים מלאכותיים. התכולה הגבוהה של חלבון ואומגה 3 הופכת את הלחמניות לבחירה מצוינת עבור ספורטאים וטבעונים. תכולת הפחמימות הנמוכה שבהן מקנה להן יתרון עבור מי שמעוניין בתזונה דלת פחמימות, כולל סוכרתיים. התכולה הגבוהה של סיבים תזונתיים (המקנים תחושת שובע), מסייעת בשמירה על משקל תקין.

האריזה המיוחדת, השומרת על הטריות, מאפשרת לקחת את הלחמניות ללא חשש ובנוחות לכל מקום.

אחרי פתיחת האריזה, מומלץ לשמור את הלחמניות הנותרות במקרר או במקפיא. למי שאוהב מרקם קריספי, מומלץ לטסטר את הלחמנייה.

כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

מחיר: 18 – 22 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם. בכל אריזה 5 לחמניות.

להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ.

דברים שאולי לא ידעתם על חברת "ביכורים, מזון ומאפה" - ולא היה לכם את מי לשאול...

לחמי ביכורי פשתן מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, חלות, לחמניות, עוגות ומאפי דגנים מלאים, מחומרי גלם משובחים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו- HACCP.

צילום מוצר – אייל קרן

צילומים לחמניות וכריך – יוסף לבין

כתבות נוספות
bottom of page