top of page

פוטורו מבית 3M - אביזרי תמיכה אורתופדיים

חברת 'כמיפל' משיקה, לראשונה בישראל, את המותג 'Futuro' מבית 3M

המותג Futuro מתמחה באביזרי תמיכה אורתופדיים. הטכנולוגיה ייחודית ונועדה להתאמה מירבית על גופו של המשתמש. היא מעניקה פתרון לכל רמות הקיבוע והתמיכה לברך, לקרסול, למפרק כף היד ולמרפק, ואף נותנת פתרונות ספציפיים לפעילות ספורטיבית.

לדברי גלי גולדשטיין - מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי הצריכה 3M:

"כ-60% מהאנשים זקוקים לאביזרי תמיכה גם לפעילות הרגילה להם, ולאו דווקא בשל פציעה או נכות. אנשים מצביעים לטובת אביזרי תמיכה נוחים שיתאימו אישית לגופם, ו"פוטורו" מעניקה זאת להם".

(מימין) מרצ'לו פרסיאני - מומחה איטלקי -"פוטורו" באירופה, וגלי גולדשטיין

הוזמנתי, ביחד עם חבריי העיתונאים לאירוע השקת המותג הבינלאומי - Futuro. באירוע השתתפו בכירי החברה מארצות הברית ומאירופה, שהציגו מחקרים בנושא פעילות גופנית ותמיכה.

בסיום האירוע ניתנה הרצאה מרתקת של הספורטאית-טניסאית שחר פאר בנושא "פעילות גופנית ותמיכה".

שחר פאר

שחר לא ויתרה לעולם על אף כדור במגרש, ותמיד התייצבה למשחקים עם "אש בעיניים". רוב הפציעות שלה היו בכפות הרגליים. למרות המדרסים המותאמים אישית, ובשל אינטנסיביות האימונים והמשחקים - היא עברה שברי מאמץ בכפות רגליה. אביזרי התמיכה לקרסוליים של פוטורו - מומלצים על ידה בחום, וזאת כדי למנוע מראש את הפציעות והסבל שהיא חוותה, על כל הכרוך בהן.

דברים שאולי לא ידעתם על Futuro ולא היה לכם את מי לשאול...

המותג 'Futuro' הוקם בשנת 1917, ומביא איתו כ-100 שנות ידע וניסיון בתחום הרפואי. הוא נתמך ע"י פאנל מהנדסים ומומחים רפואיים שמקדמים חדשנות ייחודית לכל מוצר המשוייך לחברה. המותג 'Futuro' הוא מותג גלובלי אשר נמכר בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם, ומומלץ על ידי איגוד הרוקחים האמריקאי.

לסדרה יש מספר אביזרי תמיכה בעל טכנולוגיית "Custom Dial'' - טכנולוגיה בעלת חוגת כוונון להתאמת התמיכה באופן ספציפי על האיבר הכואב. הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת הגדלה והפחתה של לחץ בסיבוב כפתור, בהתאמה אישית ובכך מסייעת לצרכן להחליט על מידת התמיכה הרצויה לו. מוצרי Futuro Custom Dial, משלבים את טכנולוגיית ה-BOA, אשר משולבת במגוון תחומים, כמו נעלי סקי, נעלי ריצה ולראשונה גם באביזרי תמיכה של Futur.

תחום אביזרי התמיכה האורתופדיים מוערך בישראל בהיקף של כ- 60 מיליון ₪ בשנה, תחום זה ממשיך וגדל, לאור מגמת העלייה בתוחלת החיים, ובשנת 2050 ההערכה היא ש-1 מכל 5 אנשים בעולם, יהיה מעל גיל 60.

קהל היעד של פוטורו מאופיין באנשים הסובלים מכאבי שרירים או מפרקים אבל אינם רוצים לוותר על דבר בחיים, רוצים להמשיך בעבודה ולשלב טיולים, חברים, מסיבות, ילדים או כל מטרה שישימו לעצמם. גלי גולדשטיין ברעם, מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי הצריכה של M3 מפרטת, כי קהל היעד של פוטורו מתכנן את העתיד ברמה האישית והמקצועית, ושמירה על הבריאות חשובה לו מאוד. לכן, אנו רואים אנשים שמשלבים פעילות גופנית כחלק משגרת היום יום, ברמה שתתאים להעדפותיהם, במטרה להבטיח שיוכלו להנות בשנות ה- 70 לחייהם כאילו היו בשנות ה- 40. גולדשטיין ברעם מוסיפה, אביזרי התמיכה של Futuro מאפשרים לאנשים הסובלים מכאבים בשרירים ובמפרקים לחיות חיים מלאים בפעילות ועשייה ללא הפסקה.

המותג מופץ על ידי חברת 'כמיפל', אשר הוקמה בשנת 1941. כמיפל הינה חברת ההפצה הגדולה בישראל בתחום הפארם* ואחד הגופים המובילים בשיווק ומכירה של מוצרי בריאות וטיפוח בשוק הפארם בישראל. החברה דוגלת בחדשנות תוך הנגשת המוצרים ללקוח עם שיפור והתפתחות תמידית.

אודות חברת 3M

זוהי חברה אמריקאית שהוקמה ב 1902 ופועלת מתוך מטרה לשפר חיים באופן יומיומי, עם מחזור מכירות של 30.3 מיליארד דולר , 90,000 עובדים בכ-200 מדינות בעולם. 3M מיישמת מדע, חדשנות וטכנולוגיה בחיי היום יום של כולנו, משקיעה במחקר ופיתוח מילארדי דולרים בשנה, ורשמה יותר מ-100 אלף פטנטים בעולם.

ניתן להוסיף וללמוד על דרכיה היצירתיות של 3M לפתרון בעיות, באתרים:

www.3m.com ובאתר המקומי www.3m.com/il.

*במדידת יחידות לוגיסטיות

מחירים לצרכן: החל מ-109 ₪ ועד 349 ₪

להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ

צילומים: סימה להט, יח"צ חול

כתבות נוספות
bottom of page