top of page

דורי צ'נגרי מפתיעה עם קולקציית תכשיטים אמנותיים


הקולקציית של תכשיטי הקיץ, יוצאי הדופן, של האמנית דורי צ'נגרי - מעניקה השראה לכל העונדים אותה !

דורי צ'נגרי - אמנית ישראלית ובינלאומית שיוצרת תכשיטים רקומים מטקסטיל, ו"העזר הנאמן" גיורא

דורי צ'נגרי למדה עיצוב טקסטיל בשנקר. היא "אמנית פורה" שיוצרת מיניאטורות של נופים בצבע ובצורה, תוך שהיא מיישמת אלמנטים אלה בתכשיטים מיוחדים.

בכל עונה - דורי מפיקה שתי קולקציות חדשות שכוללות כ-140 פריטים.

סגנון התכשיטים הוא "בוהמיין-שיק".

הדגמים, החומרים והצבעים - כולם חדשים, מקוריים ועדכניים.

קולקציית הקיץ החדשה של דורי צ'נגרי מניחה בצד את תחזיות האופנה הגלובליות והבינלאומיות. היא מביאה חדשנות חתרנית ואינדיבידואליסטית, השואבת השראה מהנוף האורבני התל אביבי שסובב אותה:

השמש, הים והתרבות המקומית שאין דומה לה בעולם.

הכל מתחבר לקולקציה יוקרתית מלאת צבע ואמירה אישית, המאפשרת לצ'נגרי להמציא את עצמה מחדש וליצור תכשיטים בעלי מגע נדיר, מסעיר ואלגנטי.

גיורא צ'נגרי - גאה בצמיד של דורי

שרון - מנהלת מדיה

גיורא ושרון - אמונים על החדרת עולם הדיגיטל במכירה אונליין.

והרי הקולקציות החדשות לקיץ 2019:

קולקציית NORA

מבוססת על משחקים דרמטיים בין צורות גאומטריות נפוצות לצבעי שחור לבן, המזכירים במראם מרצפות שיש אירופאיות מפוארות. חלוקת הצבעים היא אסימטרית, ובכך יוצרת מראה שלא ניתן להתעלם ממנו, המשקף סטייל בועט ובולט.

קולקציית KIRA

כחלק מהחיפוש אחר שורשים אמנותיים אתניים, משלבת צ'נגרי כפתורי בד בצבעוניות משתנה, ארוגים במחט בעבודה יד. הצבעוניות העזה בגווני אדום, ירוק, צהוב ושחור יוצרת אווירה עממית ונשית.

קולקציית BROOKE

משלבת את התעוזה הנשית הישראלית עם מראה כחול-טורקיז הקורץ לצבע הג'ינס הרב-גילאי. מדובר בקולקציה קלילה, המתאימה לכל שעות היום ולמגוון רחב של סגנונות: קז'ואל, אלגנט, מפואר ועוד.

קולקציית AYANNA

שואבת את השראתה מעולם הספארי החייתי והחופשי. היא משלבת צבע חול ומנומר עם אלמנטים מעור. השילוב עם אבני קריסטל מנצנצות בצבעי טורקיז, ירוק וזהב, משלימים את הקולקציה והופכים אותה ליצירת אומנות תוססת.

קולקציית ROMY&TAYLOR

מדובר למעשה בשילוב בין שתי קולקציות יוקרתיות העשויות מקומפוזיציות מקוריות ומחמיאות. הקולקציה משדרת הרמוניה וקלילות, מה שהופך אותה למושלמת לערבי הקיץ וזאת תוך שימוש בצורות עגלגלות וזורמות וחומרים מנוגדים כמו צדפים ואבני סברובסקי.

אולה - מדביקה עור ואת הלוגו של דורי צ'נגרי על גבי התכשיטים

instagram @dori_csengeri

תופשים שמש" במרפסת הסטודיו"

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page