top of page

מג'ימיקס - מעבד מזון עוצמתי בביתי

קבוצת ניופאן היא יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל. אתמול, במסגרת כנס Magimix השנתי בישראל שהתקיים בקריפטון - כפר הנוער עיינות, הציגה החברה חידושים למעבד המזון Magimix דגם 5200 פרימיום.

אורח מיוחד הגיע לכנס: השף הצרפתי פרדריק איבון - השף הבינלאומי של מותג Magimix. הוא הציג במקצועיות, בהומור ובנועם את החידושים האחרונים במוצרי Magimix בפני אנשי מכירות, שותפים עסקיים, עיתונאים ואורחים.

בין שלל החידושים בדגם Magimix דגם 5200 פרימיום, הציג השף:

* אביזר שהופך את מעבד המזון למסחטת פירות הדר

* חידושים במנוע המעבד ועוד...

השף פרדריק איבון, נטלי כבסה - סו-שף. "העזר כנגדו"

נטלי כבסה

כידוע, תקופה זו מאופיינת במגמה בה אנשים מקדישים יותר זמן למטבח, שמים דגש על הכנת מזון בריא ומזין, ועל שליטה במרכיבים של המזון אותו צורכים ואוכלים.

לאור זאת, ניופאן ערכה את כנס מג'ימיקס שהתמקד במוצר הדגל של Magimix - מעבד מזון Magimix דגם 5200 פרימיום. במסגרת זו, הציג השף פרדריק איבון למשתתפי הכנס את חלקיו, יתרונותיהם, טכניקות ושיטות עבודה שישדרגו את הרגלי הבישול והאפייה במטבח הביתי, אביזרים חדשים, מסחטות מיצים, בלנדר חדש...

לדברי ניר הנדלר - מנהל הסחר של מג'ימיקס:

"חברת האם רובוקופ ייצרה מטבחים תעשייתיים עבור בתי מלון ובתי חולים. זה היה ציוד מקצועי כבד. ברבות השנים היא הקימה את חברת הבת: מג'ימיקס, ויישמה את ניסיונה המקצועי-התעשייתי במוצרי השוק הביתי".

ניר הנדלר - מנהל הסחר של מג'ימיקס

מעבד מזון Magimix דגם 5200 פרימיום הוא מעבד מזון מקצועי. יש בו...

  • מנוע אינדוקציה תעשייתי 1,100 וואט. בחיבור לחשמל יוצר שדה מגנטי גדול.

  • סכינים בעלי להב דו-צדדי משונן. הסכינים משחיזות עצמן תוך כדי עבודה.

  • שלושה מצבי הפעלה: (לשליטה בחיתוך) ON - OFF - PULSE

  • הנעה שקטה וישירה ללא תמסורות וללא רצועות.

קערות עשויות חומר קשיח בשם "טריטון" - עמיד בפני טמפרטורות קיצוניות:

  • קערת פוליקרבונט בנפח 3.6 ליטר, ומכסה עם פתח גדול במיוחד לפריסה וחיתוך ירקות ופירות שלמים..

  • מיני מיכל 1.2 ליטר עם סכין נירוסטה דו להבית לקיצוץ דק של: פטרוזיליה, בצל, טחינת גרגרי חומוס והכנת כמויות מזון קטנות והוא מתאים במיוחד להכנת מחיות לילדים.

  • מידי מיכל בנפח 2.6 ליטר, מותאם לעבודה עם הדיסקיות השונות וסכין נירוסטה דו להבית – להבים משוננים.

  • אביזר נוסף המגיע עם המעבד הוא אביזר הבלנדר מיקס - אביזר לערבול מקצועי והגדלת קיבולת העבודה עם נוזלים אביזר להכנת קוביות - מיוחד לקוביות סלטים וצ'יפסים.

ארנון - מנהל הייצוא והסחר של מג'ימיקס עולמי

ארנון - מנהל הייצוא והסחר של מג'ימיקס עולמי הציג מוצר חדש לקראת חג הפסח: SPIRAL EXPERT ובלנדרים שמיוצרים ע"י חברות המייצרות סכינים מקצועיים לשפים.

מתוצרי הספירל אקספרט

מחיר: 2,999 שקלים

דברים שאולי לא ידעתם על קבוצת ניופאן, ולא היה לכם את מי לשאול...

קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, אודיו וצילום. מייצגת הרשמית של מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון HAIER, Magimix, KitchenAid, DeLonghi, , JBL, BOSE, TOSHIBA, Moulinex, Tefal, Indesit, Bauknecht, Harman/Kardon, GRUNDIG, Canon, Dirt Devil, VAX, Krups, Rowenta ועוד.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page