top of page

אבלנץ' מגנה על השיער מפני פעולות כימיות

חברת אבלנץ' - AVALANCHE - מציגה חדשנות פורצת דרך: ערכה של מגוון מוצרים - תוצאה של מו"פ (מחקר ופיתוח) מעמיק. הם ייחודיים וחדשניים, ומיועדים להגנה על השיער - לפני ובזמן של ביצוע פעולות כימיות.

התכשירים מגנים על סיב השערה בזמן הטיפולים הכימיים, ומאפשרים לשקם שיער פגום בעקבות טיפולים קודמים.

באירוע ההשקה אמר איציק הבי - בעלים-שותף:

"את אבלנץ' הקמתי לפני 5 שנים, ביחד עם אורן נתח - שותפי לדרך. במשך שנה וחצי עסקנו במחקר ופיתוח של המוצרים. הם יצאו לאור לפני כ-4 שנים. תחילה שיווקנו למעצבי שיער תכשיר הגנה + מסיכה ושמפו. הם התלהבו וביקשו תכשירים לשימושם הביתי של לקוחותיהם. בשלב זה ידענו שיש בידנו "ביצת זהב", ועל-כן החלטנו להוסיף "סילברים" - פיגמנטים סגולים שנועדו לנקות את צבעי הבלונד והכתום".

איציק הבי

ערכת המוצרים הייחודית של אבלנץ' מיועדת למעצבי שיער ששואפים להגן על שיערן של הלקוחות, ולמקסם את האפקט של התהליכים הכימיים השונים, כגון צביעה, הבהרה וכו'. החומרים הפעילים במוצרים הכימיים, חודרים לעומק סיב השערה ומשנים את המבנה הכימי שלה.

איציק הבי ואורן נתח

היתרון המשמעותי של הערכה הוא האפשרות ליצור שכבת הגנה, גם בגוונים בהירים מאוד, וגם במהלך טיפולים שנחשבים אגרסיביים לשיער. המוצר משנה את כללי המשחק בעולם עיצוב השיער בכך שהוא מאפשר לבעלי מקצוע בתחום, להפסיק להימנע מטיפול בסוגי שיער מסויימים (כאלו שעד היום לא היו מסוגלים לעבור טיפולים אגרסיביים) ולהעניק טיפול מושלם לכל הלקוחות.

לדברי יוגב - פרזנטור:

"ליאור להב ואני משמשים כפרזנטורים של חברת אבלנץ'. נבחרנו כפרזנטורים בשל המומחיות שלנו בתחום הבלונד. אנו מאמינים ועובדים רק עם מוצרי אבלנץ'. נותנים מענה לכל הפעולות הכימיות. יש מצבים שנקבל לקוחה רק לאחר שטיפלה בחומר מס' 1 לשיקום השיער, וזאת כדי להבטיח שלא ייגרם נזק. החלוץ מבין התכשירים הוא חומר ההגנה מספר 1 שנקרא Hair Savior.

יוגב

אנו ממליצים על אמפולות להמשך טיפול בבית - לשיער רגיל, לשיער שעבר החלקה ולשיער פגום. כמו-כן ממליצים על סרום שמזין את השערה".

ליאור להב

חומר מס' 1 בערכה למעצבי שיער הוא למעשה חלבון שהייחודיות שלו היא העמידות לסביבה בסיסית. החלבון יוצר שכבת הגנה על השיער ומאפשר להבהיר או להחליק אותו בביטחון מלא. המוצר גם מכיל פולימר להגנה על השיער, ועוד רכיבים ייחודיים החודרים אל עומק השערה ושומרים עליה.

חומר מס' 2 מיועד למריחה לאחר שטיפה. הוא המכיל חומרי ריכוך והזנה, רכיבים כגון שמן ארגן, בטאין, ויטמין E, וכן חומרים להחזרת רמת ה-PH של השיער ועור הקרקפת.

לאחר ששוטפים מהשיער את חומר מס' 2, יש למרוח את חומר מס' 3, שמבוסס על רכיב הממליס התורם לכיווץ הנקבוביות בעור הקרקפת, ניקוי השיער והסרת קשקשים.

לדברי אלי קאו - נציג חברת אבלנץ' בניו-יורק:

"לתכשירים המצויינים של אבלנץ' נחשפתי בישראל. אני משווק אותם' בניו-יורק ובמיאמי. מעביר שם הדרכות על המוצרים האיכותיים, וגאה בתוצרת ה"כחול-לבן" שלנו".

אלי קאו - נציג חברת אבלנץ' בניו-יורק

אבלנץ' לא מסתפקים בהובלת המהפך במספרות וסלוני היופי, אלא שואפים להעניק ללקוחות טיפול מושלם גם בבית. לכן השיקו גם מוצרים איכותיים להמשך טיפול מחוץ למספרה. הערכה לשימוש ביתי כוללת, גם היא, שני חומרים המבוססים על בטאין סופח לחות, ויטמינים וחומרי הזנה, לצד חלבון החודר לשכבת הקורטקס, מאזן את החומציות הטבעית שלה ומגן על השיער בכל חפיפה.

שימוש במוצרי אבלנץ', כחלק משגרת הטיפוח, מהווה שדרוג של ממש, והופך את השיער לבריא, רך וזוהר מתמיד. החברה חרטה על דגלה מצויינות בתחום השיער והביוטי, ולכן כל המוצרים מאושרים על-ידי משרד הבריאות, בטיחותיים לשימוש ומהווים עליית מדרגה ביחס לטיפולים אחרים וקודמים בשוק טיפוח וטיפול השיער.

@avalanche_hair @david_erez1 @shaysabag555 @golanneardea

צילומים: סימה להט, שי סבג - יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page