top of page

רינק-איקס מגלה לנו את סוד הנעורים

WrinkX - מזרק קטן שמכיל תמציות טבעיות של סוד הנעורים

חברת "סוד הנעורים" משיקה מותג חדש להצערת העור באמצעות טכנולוגיה חדשנית - WrinkX.

בכך היא מצטרפת לטרנד של טיפולי האנטי-אייג'ינג.

"סוד הנעורים" היא חברת קוסמטיקה טבעית שמייצרת את מוצריה בישראל. היא מתמחה בפיתוח וייצור של מוצרים דרמוקוסמטיים לעור, מפירות וירקות טריים תוצרת הארץ. הייצור נעשה באמצעות ידע שהשתמר במשך אלפי שנים.

רמי מימון - בעלים ומנכ"ל של חברת "סוד הנעורים"

לדברי רמי:

"לפני 12 שנה הקמנו את "סוד הנעורים". זה החל כאשר הגיע אלי אדם מבוגר, מעל גיל 70, וטען שיש לו מוצרי פילינג שמטפלים בבעיות עור - כולם עשויים מפירות וירקות כגון: מלפפונים, עגבניות, סלק, פלפל, אשכולית, לימון... הוא טחן בבלנדר למעין "ג'ל-סמודי", וטען שהמוצרים מטפלים ביעילות בכל בעיה עורית כמו סבוריאה, גרד, קשקשת - בעיות שעם הזמן מחמירות עד לדלקות עיניים. הוא השאיר לי קופסא קטנה של ג'ל, וראה זה פלא - לאחר 3 ימים נרפאתי מבעיית העור ממנה סבלתי.

בשלב זה הבנתי את עוצמת המוצר, ונרתמתי למיזם. האיש הפך שותף, ואני גייסתי משקיע פיננסי. שלושתנו הקמנו את "סוד הנעורים", ומאז הכל היסטוריה...

הממציא לא היה כימאי, אבל היה לו ידע נרכש מסביו הרוקחים בגרמניה. את הידע שלו פיתחנו בעזרת רופאים, כימאים ורוקחים, והפקנו סדרות של מוצרים שנועדו לטפל בבעיות עור שונות + מוצרים משלימים לטיפול הוליסטי שכולל: אנטי-אייג'ינג, עור יבש, עור שמן, עור מקומט, פסוריאזיס, סבוריאה, אקנה, פצעי סכרת ועוד... כולם עברו בהצלחה ניסויים קליניים".

רונית קוריאנסקי - מנהלת שיווק ותיפעול בחברת "סוד הנעורים"

לדברי רונית:

"מוצרי סוד הנעורים נמכרים באינטרנט. הם בעלי רגולציה בישראל, אירופה וסין... ברחבי העולם הם נמכרים דרך מפיצים. המפעל ממוקם באור-יהודה. 90-99% מהמוצרים הם בעלי מרכיבים טבעיים, ומעט חומרים משמרים ומסמיכים - אכילים, מתעשיית המזון.

והבשורה הגדולה בפתח: במוצר דאבל מקניזם מעניק טיפול בעל אפקט מיידי. בשימוש של 2-3 שבועות הוא מצמצם את הקמט (מתפיח אותו) - עד כדי העלמתו. מזרק אחד מספיק לשימוש על הקמטים למשך חודש ימים".

זאביק שוהם - סמנכ"ל השיווק

המזרק נגלה מתוך קופסת תכשיטים יוקרתית, ומקנה עור רענן וזוהר

WrinkX מיועד לכל מי שחש ירידה בחיוניות עור הפנים, ומעוניין להשיב לעצמו את המראה הצעיר והבריא. המוצר נועד לשפר את סימני הזקנה המוקדמת, ואת חוסר הביטחון הנלווה לכך במראה הכללי. באמצעות הפורמולה הייחודית להצערת העור, כרטיס הביקור המשמעותי ביותר - הפנים שלנו, זוכים למראה ואור מחודש. הם משדרים לעולם את הפנימיות התוססת שלנו, במקום מסר של עייפות ולאות, המשפיע על הדרך בה הסביבה תופסת אותנו.

המוצר מבוסס על פורמולה ייחודית להצערת העור ומיועד להחלקת והעלמת קמטים בעור הפנים. נשים וגברים בטווח הגילאים 30-60 - עם הופעתם של סימני ההזדקנות הראשונים, ימצאו את המוצר אפקטיבי ויעיל לשימור מראה פנים צעיר, חיוני ורענן. הרכיבים הפעילים המצויים בפורמולה חודרים אל עומק האפידרמיס ומצטיינים במילוי, מחיקה והחלקת העור באופן הדרגתי, עד לטשטוש הקמטוטים העדינים ביותר.

היתרון המשמעותי של המוצר הוא העובדה שהוא מכיל רכיבים טבעיים המונעים גירויים ותופעות לוואי בלתי רצויות. הם מתאימים לכל סוגי העור ותורמים למראה קורן ומלא חיים. הקרם מיועד לשימוש יומיומי והתוצאות ניכרות באופן מיידי ובצורה משמעותית יותר תוך זמן קצר - שבועיים עד ארבעה שבועות, במהלכן אין מניעה לשימוש במוצרי קוסמטיקה נוספים.

הקרם מגיע באריזה יוקרתית המשתלבת באלגנטיות בכל מגירת תמרוקים.

ניתן לרכוש גרסת TO GO באריזה מוקטנת, המתאימה לנשיאה בתיק איפור, תיק יד ועוד.

דברים שאולי לא ידעתם על חברת "סוד הנעורים", ולא היה לכם את מי לשאול...

סוד הנעורים מייצרת ומשווקת מגוון מוצרים לטיפוח ושיקום כל סוגי העור: שמן, יבש ומעורב, ומוצריה מעניקים פתרון על בסיס טבעי לבעיות עור שונות כגון: פסוריאזיס, אקנה, סבוריאה, פצעי סכרת ועוד.

כל המוצרים מיוצרים תוך הקפדה על תקנים ורישוי בינלאומיים.

החברה דוגלת באחריות סביבתית ומקפידה להשתמש בחומרים שאינם מזיקים לסביבה ולאסוף פסולת למיכל מחזור מתאימים.

רמי מימון, זאביק שוהם ורונית קוריאנסקי - הצוות שמגלה לנו את סוד הנעורים

צילומים: סימה להט, שי סבג - יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page