top of page

"שנדלי" תכשיטי יוקרה שלא שוכחים

CHANDALLY – מותג תכשיטים שמשלב יוקרה, פיוז'ן ואיכות אותנטית

תכשיטי יוקרה שהם גם אותנטיים וגם מודרניים

את המותג CHANDALLY הקימה שרון פדריני בשנת 2009, לאחר טיוליה ברחבי העולם, וחשיפה עמוקה לתרבויות ולעולמות התוכן של ניו-זילנד, גאנה, בנין, הודו ויפן.

פדריני היא ילידת ניו יורק, אך שורשיה טמונים עמוק בתימן, שם היו סביה וסבי-סביה צורפים מוכשרים. כיום, התכשיטים שהיא מעצבת ומייצרת מייצגים חזון אומנותי שמאגד מקורות השראה שונים המשפיעים על יצירותיה.

את דרכה המקצועית החלה פדריני בניו-יורק, שם יצרה תכשיטים בהשראת ארכיטקטורה אורבנית מקומית. המסורת המשפחתית הייתה חזקה ומשמעותית עבורה, והיא מצאה את עצמה נשאבת לעולם המתכות ולומדת קיבולת, צורפות, מנגנונים ונפחות.

נקודת המפנה בחייה האישיים והמקצועיים של שרון הייתה כאשר משפחתה של סביה הזמינה אותה לישראל כדי ללמוד מהם את מלאכת העיצוב בפיליגראן. זוהי טכניקת צורפות עתיקה ומסורתית המתמקדת בפרטים קטנים. את הטכניקה הזו למדה שרון ממשפחתה, ובעזרת חוטי כסף וזהב היא ממלאה חללים בתכשיטים.

לדברי שרון: "אני עוסקת בצורפות מזה 15 שנים. לפני שנתיים וחצי עליתי ארצה מניו-יורק - שם נולדתי וגדלתי להורים ישראלים. קיבלתי ממשפחתי במתנה כלים עתיקים, מטבעות, מזוזות וחוטי כסף. עבודותיי בניו-יורק היו בהשראת ארכיטקטורה מינימליסטית - "משחק במרחב". מכרתי שם תכשיטים לחנויות של מוזיאונים, יצרתי עבודות אישיות מזהב - והכל בהשראת ארצות האיסלאם.

בארץ רציתי לעשות עבודה בהשראת מקורות המשפחה. אני משתמשת בטכניקות עתיקות, ומשלבת אותן בצורה שונה כגון: תכשיטים לא סימטריים, יהלומים לא מעובדים, יהלומים כחולים עם זהב אדום (שילוב לא שגרתי), צמיד זהב 18 קאראט צהוב, לא סימטרי עם חלל מנוגד. שילוב של כסף עתיק ומודרני - והכל בסגנון עכשווי ובעבודת יד. בתכשיטים יש השראה ומשחק שיוצרים אישיות עבורם".

נוח - בן הזוג "התומך והעוזר"

מאחורי מותג הבוטיק של תכשיטי CHANDALLY, עומדת מורשת משפחתית ארוכת שנים.

שרון פדריני מצליחה לשלב בין המסורות העתיקות והמודרניזם בצורה מרהיבה ויוצאת מגדר הרגיל. היא עושה שימוש בטכניקות המסורתיות ומשלבת בתוכן זהב, יהלומים, צורות אסימטריות ועוד טרנדים וחומרים עכשוויים. היא מעבירה בתכשיטיה לא רק את רוח המורשת, אלא גם ערך אסתטי גבוה ומשמעות רוחנית המגדירה מחדש את התכשיט ואת הגוף העונד אותו.

התכשיטים המרהיבים מיועדים לשוחרי אומנות, היסטוריה ותרבות המעריכים את הניגודיות ההרמונית בין האלמנטים השונים ומחוברים, כמו פדריני עצמה, לעולם דימויים עשיר, כלים מוזיקליים, דמויות מיתולוגיות ותנועתיות אלגנטית ומתוחכמת.

התכשיטים היפהפיים של CHANDALLY נשענים אמנם על מסורת עתיקה רבת שנים, עם קווים מאוד ייחודיים המאפיינים אותם, אך בד בבד הם מאוד מודרניים והמראה שלהם עכשווי.

התכשיט עם הלוגו של CHANDALLY מורכב מסמלים:

  • הסיפרה החשובה 3

  • קווים

  • נקודות,

  • השראה של כינור עתיק

  • האות C - מייצגת את הלוגו CHANDALLY (בתימנית: אבטיח קטן)

CHANDALLY - תכשיטי יוקרה מיוחדים ב"חנות קטנה ומטריפה"...

דיזינגוף 242 תל-אביב

צילומים וסרטון וידאו: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page