top of page

"מרס ישראל" משיקה אם&אם באריזת שיתוף, ובשיתוף עם "יס-פלאנט"

M&M & MOVIE

מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים באריזת Sharing של כ-300 גרם בשני טעמים נבחרים: שוקולד ובוטנים. זאת לאור ההצלחה של המהדורה המוגבלת שהושקה בקיץ האחרון.

ההשקה מלווה בשיתוף פעולה של המותג עם רשת בתי הקולנוע YES PLANET - זאת כחלק מערכי המותג שמעודד חוויות מהנות בעולם הקולנוע.

אולי סדן רז מנהלת השיווק של מרס ישראל, ועמית ויסוצקי מנהל קטגוריית השוקולד

לדברי עמית ויסוצקי: "בתחום השוקולד, "מרס ישראל" מתפארת ב-7 מותגים מובילים, מבין 20 מותגים מובילים בעולם.

כל צבע של M&M מייצג דמות, כאשר המסר הוא ALWAYS FUN".

לדברי אולי סדן רז:

"מרס ישראל משווקת מותגי ממתקים, שוקולד ומסטיק. החברה היא בבעלות פרטית של משפחת מרס בארה"ב. המוצרים נמכרים ב-180 מדינות בעולם, ובישראל החלו להימכר רק לפני כ-3 שנים - משנת 2016".

המזנונים ברשת בתי-הקולנוע יס פלאנס, יציעו תפריט מיוחד במחיר משתלם.

במסגרת זו, תהיה נוכחות של המותג באולמות הקולנוע, וגם יוקרן סרטון פרסומת בכיכובן של דמויות M&M הקוראות לצופים לכבות את הסלולרי.

עוד במסגרת הפעילות, מעניק המותג כרטיס זוגי לסרט ביס פלאנט בקנייה של 2 מארזי M&M 300 גרם ברשתות המזון: קונים 2 מארזים, שולחים תמונה של החשבונית והמוצרים לעמוד הפייסבוק של M&M ומקבלים במתנה כרטיס זוגי לסרט – בכפוף להוראות התקנון בעמוד הפייסבוק של המותג.

ואם לא די בכך... תתקיים פעילות חווייתית של 'שעשועון מהסרטים' במספר רשתות מזון שתבדוק עד כמה הצרכנים מכירים סצנות חבר'ה קולנועיות ותאפשר זכייה בערכת קולנוע מדליקה של M&M.

משיווק מרס ישראל נמסר:

"בקיץ האחרון השקנו במהדורה מוגבלת את אריזת ה- Sharing לעידוד צריכה מהנה ומשותפת של M&M ולאור הצלחת המהדורה והביקוש הגדול לאריזות המוגדלות בקרב הצרכנים החלטנו להשיקן שוב ולהפכן למוצר קבוע על המדף. כחלק מערכי המותג החלטנו לייצר פעילות שתתקשר לקונספט ולערכי הכיף והשיתוף של מותג M&M , ויחד עם רשת הקולנוע המובילה בישראל יס פלאנט נוכל לאפשר לצרכנים לחלוק את חווית ה M&M עם חברים, תוך חיבור לעולם הקולנוע".

האריזות המוגדלות של M&M יימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 21.90 שקלים במגוון רשתות המזון.

דברים שאולי לא ידעתם על חברת מרס, ולא היה לכם את מי לשאול...

מרס היא חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים. עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page