top of page

"פריניב" משיקה מיץ מתוק מתפוזי ולנסיה

לראשונה בישראל: שוק המיצים משתדרג למיץ תפוזים ממותג: והבאזזז הגדול... מיץ תפוזים סחוט מסוג ולנסיה, 100% טבעי וללא תוספת סוכר.

למעשה "מיץ תפוזים" הוא שם גנרי לבקבוק המיץ הסחוט, הכתום שעל המדף.

שאלת השאלות היא איזה סוג תפוזים סוחטים לנו בבקבוק. מסתבר שלתפוזים - כמו לזיתים, ענבים ויתר הפירות יש זנים שונים הנבדלים זה מזה בערכם התזונתי, בגודל, בעסיסיות, בניחוח, בצבע ובעיקר – בטעם. לתפוזים מסוג השמוטי, הולנסיה, הטבורי, החושחש, תפוזי דם ונוספים - יש מאפיינים ייחודיים.

לדברי אפי דיין, סמנכ"ל השיווק בחברת פריניב:

"בדיוק כפי שהצרכן הישראלי לא רוכש היום "סתם" שמן, ענבים, או זיתים מבלי לבדוק את הזן ואת התאמתו לתבשיל ולטעם, כך אנחנו מאמינים שתוך זמן קצר הצרכן הישראלי יידע לזהות ולאהוב את זן הולנסיה כזן המתוק והטעים ביותר מבין תפוזים. זהו מהלך אסטרטגי משנה שוק, ואנחנו גאים להוביל מהפכה צרכנית, לחשוף ולהכיר לציבור את המגוון העשיר של זני התפוזים ואת האיכויות השונות של כל אחד מהם".

פיתוח המיץ החדשני החל לפני כשנתיים לאחר סדרת מבחני טעימה וקבוצות מיקוד שונות שבחרו בזן הולנסיה כטעים והמתוק ביותר. בהמשך פעלה פריניב לאיתור החקלאים המתמחים בגידול הזן בישראל ואשר היו יכולים לתת מענה כמותי לדרישת השוק לאורך שנים. עד כה, השקיעה החברה בפיתוח המוצר למעלה משנתיים וקרוב ל 2 מיליון ₪.

ולנסיה הוא זן אהוב, אשר מבשיל ונקטף בדרך כלל לקראת סוף חודש מאי. בשל כך זכה לקבל כמות גדולה יותר של מים. חתיכות הפרי גדולות יותר, עסיסיות, טעמו מתקתק ויש לו ניחוח הדרים חזק ונהדר.

לזן זה יתרונות בריאותיים משמעותיים: הולנסיה, כמו שאר פירות ההדר, מהווה מקור עשיר לויטמין סי ואף ידוע כמקור טוב לצריכת אשלגן, המסייע לתפקוד אופטימלי של הלב. הודות לטעמו המתוק של הפרי – ללא כל תוספת של סוכר, תזונאיות רבות ממליצות על צריכת הפרי כתחליף טבעי לממתיקים מזיקים.

מיץ התפוזים הוא המיץ הטבעי האהוב ביותר על הצרכן הישראלי, כאשר 60% משוק המיצים הוא מיץ התפוזים אשר נאמד בכ- 150 מ' ₪ בשנה. הצריכה השנתית לנפש בישראל עומדת על כ- 12-15 ליטר לנפש בשנה ובאירופה – כמות כפולה.

לגמתי מהבקבוק ואהבתי. חוסל במהירות האור.

המיץ החדש נמכר בבקבוק 2 ליטרים מחיר לצרכן 24.9 ₪

להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

צילומים: יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page