top of page

דודי יפרח - חי ונושם עיצוב שיער

דודי ואתי יפרח הם הרבה יותר "מעוד מעצבי שיער"...

הם הקימו "ממלכת יופי" במגדל העמק, ועכשיו גם בעפולה.

לרגל ההשקה, הזמינו דודי ואתי יפרח, קבוצה גדולה של עיתונאיות כדי להתרשם ולהתנסות במגוון של טיפולים המוענקים בסלון שלהם.

דודי - "פסל שיער" מעולם אחר

כבר בגיל 16, דודי החזיק בידיו מספרי-ספרים. היום, 30 שנה אחרי, לאחר עבר כברת דרך ארוכה בעולם השיער, הוא לא נח על זרי דפנה. הוא ממשיך ללמוד ולהתמקצע בכל מה שקשור לתשוקה הגדולה שלו: גזירת שיער, צביעה ועיצוב תסרוקות כלה.

כך נולד עסק משפחתי...

ברבות הימים, חילקו דודי, ואשתו אתי, את העבודה ביניהם. כיום, כל אחד מהם אחראי על מספרה אחרת באזור הצפון: הוא בעפולה והיא במגדל העמק.

אתי יפרח: "אני אוהבת גוונים זוהרים בשיער ובביגוד, כי הם משמחים אותי". משמאל: גולן נהרדעא (יח"צ)

מימין: יהודית, משה טובי - האחיין של דודי, דודי יפרח.

כדי לעבות את העסק המשפחתי - דודי מכשיר את בן - בנו הצעיר, בתחום הכימיה והתספורות, ואת בתו לינוי יפרח כהן בתחום הציפורניים והאיפור. בן נוסע לעתים קרובות לחו"ל כדי להתעדכן בטרנדים האחרונים באופנות השיער ובשיטות החדשניות ביותר שיש לענף להציע. כך נשמרת הרמה המקצועית הגבוהה של רשת המספרות המשפחתית, שממשיכה להוביל בתחום. הידע הרב שמביא בן מההשתלמויות והתערוכות בחו"ל, מאפשר לרשת המספרות לעקוב מקרוב אחרי הטרנדים המובילים בעולם ולהיות עם היד על הדופק בכל הקשור לחידושים ותסרוקות בקו מודרני וחדשני.

בצוות המספרה עובדים 8 אנשים. שמעון בן-נון (אחיה של אתי), קרן אלמלה בעלת כישורי ניהול מדהימים שהתגלו כשניצחה על האירוע ביד רמה, עינת, יהודית (פניסטית וצובעת), אביבה שקיר...

אביבה שקיר - משקמת ומעצבת גבות בכל השיטות. אמנית בעלת ידי זהב. מעצבת גבות מושלמות ומדוייקות, ללא שימוש בעזרים כמו שבלונות, או תכנון מוקדם.

כחלק מחזון הביוטי, פתחו דודי ואשתו את מתחם "ביוטיקו" - סלון יופי וסטייל המציע מגוון שירותים במקום אחד: תספורות, צבע, טיפולים כימיים, אומברה, גוונים, תוספות שיער בשיטת טייפ איט, בניה וטיפוח ציפורניים, הסרת שיער, מילוי גבות במיקרובלנדינג ועוד. ביוטיקו שומר על קו עיצוב מפואר ויוקרתי ושואף להעניק לכל לקוחותיו שירות מלא מכף רגל ועד ראש, באווירה מקצועית, חמה ונעימה.

מתחם הביוטי והאופנה שפתח, מהווה עוד שיא בקריירה הענפה של דודי יפרח. דודי מחוזר ע"י חברות עיצוב שיער מובילות בעולם, ומשמש כשגריר בינלאומי של חברת וולה פרופשיונלס הבינלאומית. לאחרונה הוא זכה גם בתחרות היוקרתית של מעצבי העל טוני וגיא הבינלאומיים. הוא הוכרז כזוכה מול 30,000 אורחים בערב גאלה נוצץ בשבוע האופנה בלונדון, ומתוך כל מעצבי השיער שזכו, הוא המעצב היחיד שהמגזין בחר לפרסם שתי תמונות של עיצוביו.

עמית מנקי - מנכ"ל וולה

לדברי עמית:

"בוולה מאמינים בקשר של שותפות עם הלקוחות. קשר זה מעניק ללקוחותינו מנוע צמיחה. אנו מעניקים להם שירות מקצועי שבא לידי ביטוי גם בסדנאות ובהשתלמויות. הצלחתם היא הצלחתנו.

המוצרים של וולה איכותיים, זוהרים ומבריאים את השיער. הם מותאמים לחוזק השיער, למידת הלחות, ומפחיתים בצורה משמעותית תופעות של אלרגיה".

דודי יפרח, עופר טורג'מן - מנהל מרכז ההדרכה של וולה

ועוד מוסיף עמית ואומר:

"עופר טורג'מן מוביל תכנית הדרכה, בין השאר על הצבע החדש של וולה (קרוי "צלופן") שמיוצר מתבלינים. הוא צובע ומבריא את השיער".

לדברי עופר:

"למדתי עם דודי מכיתה א' עד ו'. אחרי 20 שנה שלא התראינו, הצטלבו דרכינו. דודי עובד 30 שנה בתחום. הוא אמן אמיתי, מקפיד להשתלם ולהתעדכן, ונבחר - בזכות כישוריו ותשוקתו לשיער - להיות הפרזנטור של וולה."

שירן בן-סימון - מניקוריסטית ופדיקוריסטית

לדברי שירן:

"הכרתי את אתי ודודי כשהייתי נערה, ואחר כך חיילת. הגעתי להסתפר אצלם במספרה במגדל העמק. לימים, שמעתי שפתחו סלון גדול בעפולה. פניתי אליהם, ומאז הכל היסטוריה"...

איילה מישייב - מדריכה בכירה ומורה לאיפור בביה"ס של יוסי ביטון.

לדברי איילה: "מגיל צעיר אהבתי לצייר. היום אני לוקחת את הציור לכיוון של העצמת נשים - להוציא את היופי הפנימי החוצה".

מימין: דנה מנדל - מנהלת מדיה ויח"צ בביה"ס של יוסי ביטון. משמאל: איילה מישייב

והצפי לעתיד... דודי מתכנן להעביר סדנאות והרצאות בגלריה היוקרתית הנמצאת במתחם, וללמד מעצבי שיער ותיקים וחדשים את רזי המקצוע ואת הסודות להצלחה בתחום השיער.

אתי ודודי יפרח עם הצוות המקצועי והאדיב שלהם

כשנכנסתי לסלון של אתי ודודי, חשתי באנרגיות טובות והתפעלתי מיופיו. המילה "וואו" יצאה מפי בספונטניות.

המקצועיות, הנדיבות, האדיבות והשירות - היו ממעלה ראשונה. כל העובדים בתחומם - הם בעלי "ידי קסם". אלופים !

אין ספק שאתי ודודו באו לתת יופי לעולם.

ואמנם... יצאנו יפות ומשודרגות בדרכנו חזרה הביתה.

מתחם ביוטיקו, רחוב החשמל 1, עפולה

תיוג באינסטגרם:

@ettyifrah

@dudi.ifrah

@benhairdesinger1

צילומים: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page