top of page

חברת מדטק מטפלת בשחיקת סחוס ללא ניתוח

חברת MEDTEC שוכנת בבית גיבור ספורט, ברחוב מנחם בגין 7 רמת-גן

הוזמנתי למפגש היכרות עם שיטה המבוססת על טכנולוגיית ה-MBST - תהודה מגנטית, המשמשת מרכיב מרכזי במכשירי ה-MRI. הרעיון המרכזי הוא טיפול בגורם ולא בסימפטום.

מסתבר שהטיפול מהווה אלטרנטיבה ראויה להתערבות כירורגית.

באירוע למדתי לראשונה על השיטה, ועל המכשיר החדשני לטיפול בשחיקת סחוס, כאבי מפרקים, שינויים ניווניים, פציעות ספורט ועוד.

הטכנולוגיה היא בינלאומית, ונעשה בה שימוש נרחב במדינות כמו גרמניה.

באירוע הוצגו, בנוסף לטכנולוגיה, טיפולים משלימים תוך-כדי ואחרי הטיפול. המטרה היתה לחשוף את דרך הפעולה שמביאה את הפציינט לתפקוד נורמלי, ולהפחתה משמעותית בכאב.

ד"ר שמואל יצחק

ד"ר שמואל יצחק וד"ר יואב יסילוביץ - רופאים אורטופדיים שעומדים בראש מערך חברת "מדטק"

ד"ר יואב יסילוביץ

ד"ר שמואל יצחק - אורטופד ורופא ספורט, הציג בפני באי האירוע, את הטכנולוגיה הייחודית, והזמין אותם לבחון מקרוב את חדרי הטיפולים. הם נפגשו עם מטופלים שעברו את הטיפול, ואשר הוזמנו להעיד מניסיונם על שיפור משמעותי במצבם.

לדברי ד"ר שמואל יצחק:

"4 מרכיבי הבריאות הם שינה-מנוחה, תזונה, ספורט וגישה חיובית לחיים. אנו חיים בעולם יושבני. חייבים לעשות פסקי זמן ולהפעיל את הגוף. הברך נושאת את משקל הגוף, ורק בהפעלתה מקבל הסחוס במפרק הזנה. סחוס בריא הוא פעיל. פעילות אירובית מחזקת את השרירים, מגדילה את טווח התנועה ומעניקה גמישות."

(מימין) לירון "לקוח מרוצה", ד"ר שמואל יצחק

לירון הוא פציינט שטופל במדטק ונשאר לעבוד בחברה. לדבריו: "עקב חוסר אספקת דם לאזור, סבלתי כאבים עזים במפרק הירך. התקשיתי ללכת, ואפילו לעמוד. במדטק - הבראתי, והחלטתי להישאר ולעבוד כאן. אני משתף את הפציינטים בניסיוני האישי, ומעודד אותם בדרך להבראה".

אילנה סקורי

אילנה היא פציינטית שטופלה במדטק. לדבריה:

"גררתי רגל. הרופאים האורטופדיים-הקונבנציונלים המליצו על ניתוח. חיפשתי אלטרנטיבה אחרת. תוך 9 טיפולים במדטק - חשתי הקלה, והרגל התעוררה לחיים".

אז מי הגיע לברך?

קרן נעמן - מנכ"לית מדטק ארחה את ח"כ לשעבר אופיר פינס, את הזמרת ליילה מלכוס, אנשי עסקים, איציק נאמן שהביא את השיטה לארץ, אילן אזולאי, ירון פרי, שוקי מיידנס תומר קוברובסקי, פרופסור יעקב יצחק, ד"ר ירון גרשוביץ - פיזיולוג, סמדר אייל - מומחית לפעילות בונה עצם, ועדי זיו - אבי שיטת הטיפול "סוטאי" בארץ.

בזכות הקידמה הרפואית של מדטק, מצטמצמת למינימום האימרה: "נותחתי כי לא ידעתי"...

טלפון לפגישת ייעוץ: 03-9043434

מוכר על ידי חברות הביטוח

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page