top of page

מכשיר ה-HydraFacial  מטפל ומטפח את עור הפנים

הדור הבא של הטיפולים הקוסמטיים: מכשיר ה-HydraFacial אשר משאיר את העור חלק, בוהק ובריא לאורך זמן, וללא תופעות לוואי.

המכשיר החדשני לטיפול וטיפוח עור הפנים מגיע בימים אלה לקליניקות של רופאות עור וקוסמטיקאיות מורשות בישראל, ומשנה את חוקי המשחק בעולם היופי.

מדובר במכשיר עם טכנולוגיה חדשנית לניקוי עמוק של עור הפנים וניקוי לכלוך מעור הפנים. לאחר השימוש בו, העור נשאר זוהר וקורן ומלא לחות וברק. המכשיר מהווה תחנת עבודה אחת, והוא מחליף את טיפול הפנים המסורתי אצל הקוסמטיקאית.

בנוסף לניקוי עור הפנים, הטיפול באמצעות המכשיר מטשטש קמטים וקמטוטים, משפר את גמישות ומיצוק העור, יוצר מראה עור אחיד ומאוזן, משפר את האלסטיות ומרקם העור, מטשטש כתמים, מטפל בעור שמנוני וגדוש ומטפל בנקבוביות מוגדלות.

סוד היופי החדש של כוכבות הוליווד: האחיות הקרדשיאנס, ביונסה, בריטני ספירס, השחקנית קייט וינסלט וידוענים רבים אחרים...

גבי חנני - מנכ"ל פרומדיקס

"הידרפיישל הוא מכשיר הכנה לכל טיפול שמתבצע על ידי קוסמטיקאית ורופאה"

חברת פרומדיקס מייבאת ומשווקת מכשור בתחומי הרפואה האסתטית והכירורגיה הפלסטית. היא פועלת במספר מדינות באירופה ובישראל, ומשיקה לראשונה בארץ את המכשיר HydraFacial - המבטיח ניקוי עמוק של עור הפנים, ניקוי לכלוך מהעור ומעניק תחושת רעננות ואף שיפור האלסטיות של העור.

הטיפול החדשני לניקוי העור, אורך כ-30 דקות, ונעשה באמצעות 3 שלבים המשפרים את בריאות העור. HydraFacial משתמש בטכנולוגיה הבלעדית Vortex-fusion, לעור קורן באופן מיידי.

מדובר בהליך הכולל 3 שלבים באמצעות ידית המחוברת למכשיר:

* השלב הראשון בטיפול הוא ניקוי + פילינג. שלב זה מגלה שכבת עור חדשה ורעננה ע"י קילוף עדין וחידוש עור מרגיע.

* בשלב השני מסירים בלחות שאריות מן הנקבוביות באמצעות פעולת יניקה ללא כאבים, ומזינים את העור ברכיבים המעניקים לחות ומרווים את העור.

* השלב השלישי כולל שילוב והגנה. מרווים את העור באנטיאוקסידנטים ופפטידים, המעניקים עור קורן וזוהר באופן מיוחד.

להבדיל משאר הטכנולוגיות הנמצאות בשוק מכוני היופי, מכשיר זה ללא כאבים בתהליך הטיפול, ולא משאיר את העור אדמומי ופצוע בסיום התהליך. אלו שהתנסו בטיפול עם המכשיר החדש דיווחו על תחושת רעננות מתמשכת ועור נקי להפליא.

ד"ר אברי רווה - מומחה בכירורגיה פלסטית

"עיסוי לימפטי מנקז נוזלים, ומקל באופן משמעותי על ההחלמה לאחר הרמת פנים"

רופאים רבים בעולם שלא מוכנים לטפל בפציינטים מבלי שעברו לפני טיפול ב- HydraFacial, על-מנת שהתוצאות של טיפולי הזרקות, פילינג ולייזרים יהיו יעילים הרבה יותר. ישנה חשיבות גדולה להכין את העור של המטופל קוסמטית לפני טיפולים רפואיים יותר.

ליאת מלכה - סמנכ"לית מכירות בחברת פרומדיקס

"שלושת שלבי הטיפול מעניקים למטופלים עור נקי, רענן וזוהר"

לדברי ד"ר להבית אקרמן – מומחית בינלאומית לרפואת עור אסתטית:

"כמה פעמים יצאנו מניקוי שחורים פצועים ונפוחים? המכשיר החדש עושה סוף לתופעה זו באמצעות 3 שלבים מדויקים, עדינים ואחידים: ניקוי, פתיחת נקבוביות ע"י ואקום והחדרת לחות ונוגדי חמצון. זו השיטה הטובה ביותר לטיפול וניקוי פנים ורק כך נצליח להיפטר מהתאים המתים, העור השמן והנקבוביות המורחבות, ללא צורך בזמן התאוששות".

וטיפ חשוב מד"ר להבית אקרמן...

צריך להבין שהעור הוא איבר חי הדורש ניקוי שחורים ונקבוביות אחת למספר חודשים, באמצעות טיפול עדין אך יעיל. טיפול אגרסיבי מדי יעשה לעיתים להיפך. על מנת שהעור יהיה בריא, רענן וחלק אסור לוותר על ניקוי עדין של השכבות החיצוניות של העור.

מחיר הטיפול לצרכן: 800 ₪ - 1300 ₪.

ניתן להשיג את הטיפול בקליניקות, רופאות עור וקוסמטיקאיות מורשות.

צילומים: סימה להט ויח"צ

כתבות נוספות
bottom of page