top of page

רשת TNT משיקה את קולקציית  סתיו חורף 2018/19

והרי הטרנדים הבולטים לצעירים, לסתיו-חורף 2018-19: בייסיק עם נגיעות אופנתיות...

רשת האופנה לצעירים TNT, חשפה הבוקר את קולקציית הסתיו חורף 2018-19. היא מתאפיינת במוצרי בייסיק, עם נגיעות של הטרנדים הבולטים לעונה הקרה. שלל של השראות, סגנונות וצבע. וכולם מדברים בשפה אחת - אופנת רחוב.

מירב אלהרר - מנהלת רשת TNT

לדברי מירב אלהרר:

"אני עובדת 12 שנה ברשת TNT. בשנתיים אחרונות אני מנהלת את הרשת, לאחר שעברתי את כל התפקידים - החל ממוכרנית, סגנית מנהל, ועד לניהול הרשת.

זוהי אופנה של FUN כי היא משקפת תעוזה בהדפסים, בצבעוניות... לקחנו את האופנה צעד קדימה בחשיבה ובתכנון, בהתנהלות ובקולקציה. TNT פונה היום לא רק למתבגרים, אלא גם לבוגרים".

(משמאל) ולרי - מנהל סניף דיזנגוף סנטר ת"א, מזי - סגנית מנהל הסניף, קיילי - מוכרנית

(מימין) אודל - מנהלת אזור, ולרי - מנהל סניף דיזנגוף סנטר

מאפייני הקולקציה החדשה:

טרנדים שלקוחים מתוך עולם ה- Street Style, מה שהפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מסגנוני האופנה הבינלאומיים. כך גם המותג לצעירים TNT שם דגש על התאמת הפריטים לחורף הישראלי, ובמחירים שווים לכל נפש.

מעצבי הבית של רשת TNT מאמינים שבעידן בו אנו חיים, אופנת הרחוב חשובה ומעניינת יותר ממה שקורה על המסלול. יתירה מכך... אם בעבר מעצבי-העל נחשבו לקובעי הטרנדים ומובילי הדעה, ניכר שהיום הם עצמם מושפעים מהלך הרוח האופנתי של הרחוב ומגיבים בהתאם.

בין דגמי הקולקציה הבולטים, ניתן למצוא את אופנת היוניסקס לבנים/בנות...

מגוון רחב של ג'ינסים עם חידושים מעניינים, גוונים חדשים וגזרות מחמיאות. "ליין הדנים" של המותג מתבסס על הדעה שג'ינס מתאים לכל, ובעיקר לחולצת הטי-שרט הנכונה. הרשת מציעה מגוון ג'ינסים רחב בכל הסגנונות - החל מקרעים וניטים, ועד חלקים וקלאסיים, גבוהים ונמוכים, בכל מנעד צבעי הכחול - שחור המאפיין את הבד הדני.

חולצת הטי-שרט נחשבת לפריט לבוש על-זמני ונצחי בארון. היא מתורגמת, העונה, ברשת TNT במספר וורסיות, דגמים וצבעים: עם הדפסים גיאומטריים והדפסים צבעוניים, כאלה שנוטות לחולצת בטן, וכאלה צמודות שמגיעות עד קו תחילת המכנס, טי-שרט עם שרוולים צמודים ורחבים ועוד...

עוד בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של סריגים דקים וסריגי OVER SIZE שנכונים לכל הופעה. הסריגים קיימים במנעד צבעים רחב: אדום, שחור, לבן, אפור, תכלת, ירוק, צהוב ועוד . בנוסף, הרשת מציעה מעילים מחומרים עם פרווה או בלי, מעילי ניילון, מעילי פוך , מעילים עם רוכסנים גדולים, עם כובעים גדולים ועוד.

TNT מציעה בחורף הקרוב:

פוטרים של מכנסיים וקפוצ'ונים איכותיים. מכנסי הפוטר משלבים אלמנטים מדליקים שמתכתבים עם אופנת הרחוב כמו: כיתובים גיאומטריים, גומי, רוכסים ועוד. כמו כן ניתן להשיג מכנסיים רחבים שנלקחו מעולמם של זמרי פופ ידועים, ונראה אותם מככבים בקולקציית הבנים והבנות.

צבעוניות הקולקציה מציגה העונה את הטרנדים המובילים, עם פלטת צבעים רחבה של לבן, שחור, אפור, כחול כהה, תכלת , חום, צהוב, אדום ועוד..

ומה חדש על מדפי רשת TNT?

לראשונה ייכנסו מותגים מובילים בינלאומיים, כאביזרי אופנה משלימים כמו: תיקי ג'אנס ספורט, נעלי אדידס, וואנס, לאקוסט וכן ישולבו אביזרי אופנה רבים כמו: גרביים, תכשיטים, כובעים, חגורות ועוד.

קהל היעד:

הקולקציה מתאימה לבני-נוער מגיל 11 ומעלה

* ממידה 22-34 לבנות

* ממידה 24 עד 36 לבנים

בשאר פרטי הלבוש - ממידה 0 ועד מידה 3 לבנות, ומידה 5 לבנים.

המחירים לצרכן:

ג'ינסים החל מ-99 ₪

טישרט החל מ-50 ₪

חולצות מכופתרות החל מ-99 ₪

מעילים החל מ-149 ₪

סריגים החל מ-99 ₪

פוטרים החל מ-89 ₪

כובעים החל מ-99 ₪

סניקרס החל מ-149 ₪

תיקים החל מ-149 ₪

גרביים החל מ–19 ₪

את אופנת הרחוב המדליקה ניתן להשיג ב-27 סניפי TNT ברחבי הארץ !

צילומים: סימה להט, דן מילר/טל טרי - יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page