top of page

רשת האופטיקה I-OPTIC - משקפיים עם סטייל

רשת I-OPTIC גאה להציג: הקמפיין שעושה מהפכה בתחום פרסום האופטיקה!

רשת האופטיקה המובילה I-OPTIC ידועה בקולקציות משקפיים יפהפיים וייחודיים. זוהי רשת חדשנית המציגה שוב ושוב מסגרות משקפי שמש, בסטדנרט פורץ גבולות המתכתב עם הטרנדים החזקים בעולם. סטנדרט זה שומר על קו ייחודי ושיקי, ופונה למכנה משותף רחב - אנשים שמעדיפים את משקפי השמש שלהם מעוצבים ומלאי סטייל.

העונה I-OPTIC לקחה את הנועזות והחדשנות צעד אחד קדימה בכך שהיא יצאה מהמסגרת (של המשקפיים ובכלל). בהתאם ל-"אמנת הגיוון בפרסום" אשר נהגתה בשנה שעברה, במוחו הקודח של נשיא המדינה רובי ריבלין, החליטה הרשת לצלם קמפיין בולט ובועט, המתרגם את הסלוגן של המותג SEE THE DIFFERENCE בצורה ישירה, מדויקת, וחסרת רגשות אשם.

הקמפיין לוקח אנשים אנונימיים, מכל קשת החברה הישראלית: דתיים, חרדים, ערבים, נשים, גברים...ומתעד אותם בשגרת היום יום שלהם. כל דמות בקמפיין צולמה בנוף ובמיקום הטבעי שלה, המייחד אותה ואת אופייה. הדמויות יוצרות ביחד תחושה של הזדהות וסולידריות שמהווה את חגיגת כור ההיתוך הישראלי.

הקמפיין הוא ישראלי בהווייתו, אך מצליח להשתלב בצורה מושלמת עם הדגמים של משקפי השמש בעלי הנופך הבינלאומי. הוא מוכיח כיצד אופנה, סטייל ומותג איכותי, משתלבים היטב עם כל בני האדם באשר הם - ללא הבדלי גזע, מין ולאום.

ניתן להשיג:

סניף קניון איילון- קניון איילון. סניף רמת גן-שד' אבא הלל 2 (מגדל משה אביב), רמת גן. סניף ירמיהו- רח' ירמיהו 33 ת"א. סניף תל אביב -גינדי TLV. סניף רמת אביב-קניון רמת אביב- אופטיק דורון קומה 1. IOPTIC CONCEPT קומה 2. סניף הרצליה- שד' אבא אבן 10 (מגדלי אקרשטיין). סניף פתח תקווה-הקניון הגדול פתח תקווה. סניף ראשל"צ- קניון ראשונים. סניף ראשל"צ-קניון הזהב.

אינסטגרם: IOPTIC

פייסבוק: I-optic

טלפון: 1-700-555-112

צילום: עופר חג'יוב

כתבות נוספות
bottom of page