top of page

תערוכת "בית חדש" יוצאת לדרך!

זו השנה ה-41 שתערוכת עיצוב הבית מתקיימת, והשנה היא מתהדרת בשם חדש ומיתוג מחודש: "בית חדש" (לשעבר - "תערוכת ריהוטים")

התערוכה מתקיימת בחול המועד סוכות בין התאריכים 24.9-1.10.2018 במרכז הירידים בתל-אביב, והיא פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.

תקופת החגים היא העונה האידאלית למהפך המושלם בבית, וכולנו היינו רוצים לעשות זאת במהירות, להימנע מבלגן מיותר, שיפוצים ארוכי טווח ובזבוזי זמן וכסף. ממש כמו הבגדים ותחומי העניין שלנו, גם הבית מבקש להתרענן ולהתחדש בתדירות גבוהה, כדי להציג חזות נקייה, מושכת ונעימה לנו ולאורחינו.

את השדרוג המיוחל ואת המראה הרענן אפשר להשיג לא רק אם מחליפים את פריטי הריהוט השונים בבית, אלא גם בעזרת אביזרים משלימים ופריטי דגש.

בהתאם לכך תערוכת "בית חדש" מאגדת השנה בביתן 2, מעצבים מוכשרים שמציעים את מרכולתם לקהל הרחב, במחירים נוחים ושווים לכל כיס.

מאיר בראל - יו"ר חברת תים תערוכות

מיקה - מקימת אגודת מעצבי הפנים

לדברי מיקה:

"אנו נותנים הזדמנות למבקרים בתערוכה לקבל ייעוץ על מה, איך וכמה עושים... ולפעמים גם מייעצים שלא צריך לעשות... שלב התכנון הוא קריטי. להבין את צורכי הלקוח. חשוב לצפות במיצגים מזווית ראייה מקצועית, ולחבר בין מה שיש כאן לבין מה שיש בבית. כל שקל הוא השקעה, ולא הוצאה."

תומי - מנהלת מכירות וההפקה של תים תערוכות "בית חדש"

לדבריה:

"כאן נותנים טעימה מתוקה של החזון. כדי שנהיה רלוונטיים, אנו פונים לקהל חדש, מוסיפים צבע, ופונים למעצבים צעירים. ריהוטים זיהו צורך שנקרא "גמר בנייה". ישראלי רוצה נגישות, נוחות...לאור זאת יצרנו קשר עם מעצבים צעירים, שלא מזוהים בהכרח עם רהיטים - לא רק מעצבי מוצר, אלא גם אמנים.

ביתן 2 מביא את הבשורה. יש אנשים עם תקציב, אבל אין להם ידע בסיסי בעיצוב. שעה אחת של לקוח עם מעצם פנים / אדריכל וספק - יכולה לחסוך כסף והרבה עגמת נפש."

עשרות מליארדי שקלים - זה הסכום שמגלגל מדי שנה ענף השיפוצים והבנייה בישראל, בזמן שכחצי מיליון משקי-בית בארץ, מעצבים, משפצים, בונים ומחדשים את ביתם. התהליך שנחשב מורט עצבים - משתלם כנראה, כי בעזרתו מצליחים המשפצים לחדש ולרענן את מראה ביתם, ואף להעלות את ערכו.

התערוכה מתהדרת במיתוג מחודש, צבעוני, שמח ומזמין. השנה מושם דגש מיוחד לעיצוב ישראלי, למעצבים מבטיחים שחושפים את מרכולתם ומציעים ערך מוסף לעיצוב הבית, מבלי להזדקק להחליף את כל הרהיטים שבו. ציבור המבקרים מוזמן להתרשם ממקורות השראה וטרנדים מובילים בעיצוב הבית, לצד אינטראקציות ופעילויות שונות לכל המשפחה.

שירות מיוחד מוצע למבקרים בתערוכה: "ספידיזיין" - אפשרות להיפגש אחד על אחד עם מעצבי פנים וסטייליסטים, להתייעץ על אתגרים עיצוביים בבית, ולקבל את מלוא המידע איך לשדרג בחן, ובהתאם לתקציב, את החלל. זהו שירות ייחודי שנבנה במיוחד עבור תערוכת "בית חדש" בשיתוף פעולה עם ארגון מעצבי הפנים בישראל IIDO.

המפגשים ללא עלות, בהרשמה מראש באתר "בית חדש".

ארגון מעצבי הפנים - "מעצבות ביחד מציאות חדשה"

חידוש נוסף בתערוכת "בית חדש" הוא היצע חומרי גמר כמו טייחים ואפקטים בצביעה לפנים ולחוץ, אריחי ענק להדבקה על חיפוי קיים, אביזרי פרזול וכלי סניטציה - לחידוש מהיר ויעיל של המטבח וחדרי הרחצה, ואפילו טאץ' סופי לקירות הבית דרך גלריות אמנים שיציעו יצירות בסגנונות שונים.

קולקציית Colombini מיוצגת בישראל בבלעדיות על ידי רשת הריהוט האיטלקי Ultima.

מותג הרהיטים הגדול ביותר באיטליה - Colombini נוחת לראשונה בישראל, ויושק בתערוכה במודל של דירה לדוגמא הכוללת: מטבח, סלון, חלל אירוח, חדר שינה וחדר ילדים. זוהי הזדמנות להתרשם מהמותג היוקרתי לפני כולם.

דירת "בית חדש"

מטבח אולטימה

לדברי דודי שמרון - מנכ"ל אולטימה:

"ביתן 1 של אולטימה מציג מערכות ישיבה (בדים איכותיים שלא סופחים צבע וקלים לניקוי) ומודלים - תוך יצירת הומוגניה בין המוצרים."

תערוכת העיצוב משמשת בית חם, בתקופת חול המועד סוכות, לשלל מציגים שיחשפו פריטי ריהוט, טקסטיל ותאורה של המותגים המובילים בארץ ובעולם. הקהל יכול לגעת, לשבת, לשכב על מיטות, להתרשם ולנסות את פריטי הריהוט השונים שיציעו המציגים, וגם ליהנות מהנחות בלעדיות שפורסמו לקראת האירוע.

עשרות מעצבים משתתפים בתערוכה ומציגים פריטים משלימים לבית, גאדג'טים ופריטי דגש לעיצוב מושלם.

בין המעצבים המשתתפים:

מיקה בר, סטודיו OTOTO, ארטאורי דיזיין, פלג דיזיין, דקובריק, דרור כספי, קרן דניס, וינטג' ביי נדוניה, אירגולר טרנד, ועוד רבים, טובים ומוכשרים.

אמן זכוכית - אוטופיה

וינטג' BY נדוניה - כריות, צעיפים, חישוקי תחרה

אריגים, כריות... בהשראת ציורי אמנים ידועים

בין המציגים ניתן להתרשם מגופי התאורה המעוצבים מבטון של:

דרור כספי, מהגאדג'טים השימושיים עם הקריצה של סטודיו OTOTO, שחר פלג וארטאורי דיזיין - המוכרים גם בארצות שמעבר לים - מנורות מעוצבות בצורת שלטי רחוב של המעצב חוני ביגל, מיצירות האמנות המופלאות של רונה פרלמן, מיקה בר, דקובריק, קרן דניס, וינטג' ביי נדוניה, אירגולר טרנד ועוד.

תערוכת "בית חדש" מתקיימת בחול המועד סוכות, בין התאריכים 24.9-1.10, במרכז הירידים בתל-אביב.

התערוכה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.

פרטים נוספים אודות תערוכת "בית חדש" באתר: www.rihootim.co.il

צילומים: סימה להט, יח"צ

.

כתבות נוספות
bottom of page