top of page

טייפ-איט - תוספות שיער איכותיות וזוהרות

כמה פעמים עמדת מול המראה והתבאסת על שיער שנראה גרוע?

סערה בשערה!

המותג Tape It עושה מהפך בתחום ה Hair Styling בישראל!

הוזמנתי, כעיתונאית, לסקר את קמפיין הצילומים לשנת 2019, של מותג תוספות השיער "טייפ איט".

המותג Tape It עומד לשנות את כללי המשחק ולעשות סדר בראש, עם תוספות שיער איכותיות ועמידות במיוחד. הן תגרומנה לשיער להיראות מלא נפח, זוהר ובריא בכל מצב.

Tape It הוא הרבה יותר מתוספות שיער. זו הזדמנות לכל אישה להרגיש יפה, נשית ובטוחה כי הכל מתחיל בראש, ומקרין פנימה.

אופיר יוסף הוא הבעלים והיזם של המותג Tape It.

משמאל: אופיר יוסף

זהבית מורסי היא מעצבת שיער בכירה מבית לוריאל פרופשיונל. היא משמשת כשגרירת המותג וכפרזנטורית שלו. היא מתמחה בשיקום שיער, בהדרכות למעצבי שיער ושימוש בתוספות שיער במספרה היוקרתית שלה. התוספות מודבקות בשיטת טייפ איט ומעניקות תוצאה מרשימה במיוחד.

משמאל: זהבית מורסי, גולן נהרדעא - יח"צ

מורסי שואפת להפיץ את בשורת תוספות השיער Tape It, וחולמת להעניק לכל אישה בטחון ושלווה פנימית שלדבריה, לא יכולים להתרחש כאשר אנחנו לא מרוצים ממראה השיער שלנו. היא מספרת על לקוחות אשר עובדות בתפקידים בכירים ויוקרתיים, שחשו חוסר נוחות כשהשיער התחיל להיראות חלש, פגום, מפוצל וחסר חיים. טיפול בשיטת טייפ איט החזיר לנשים את השפע הפנימי והחיצוני, וזהו המסר שנותן המותג: חדשנות, עוצמה נשית, חושניות, אהבה וסיפוק עצמי.

שיהל - מעצב שיער

מורסי מספרת כי נחשפה למותג טייפ איט לפני כחמש שנים. כאשת עסקים ומעצבת שיער מצליחה, בעלת משפחה ואשה מטופחת – היא התאהבה מיד והחליטה להביא את הבשורה לכל הלקוחות שלה. כאשה החלימה ממחלת הסרטן ועברה טיפולים אשר גרמו לנשירת שיער מסיבית, מורסי הבינה מקרוב כמה כוח טמון בשערה של אישה וכמה הוא תורם לביטחון העצמי שלה. מאז, היא משמשת כמובילת המותג, במטרה להגשים את החלום לכל אישה בישראל, ולהעניק לכולן שיער במראה בלתי מתפשר.

שיהל מדגים הדבקה של תוספת שיער

אופיר יוסף, איש עסקים בתחום הביוטי ובכלל, השיק את המותג לפני כחמש שנים, מתוך שאיפה לקדם את תחום תוספות השיער בישראל.

מיטב הידוענים בישראל כבר גילו את השיטה: ליהיא גרינר, עינב בובליל, נסרין קדרי ועוד. כולן נהנות מתוספות שיער 100% טבעי (לא מעובד) ובשיטה ייחודית המאפשרת טיפול מהיר, עמיד לאורך זמן וחשוב לא פחות – מאפשר הסרה זריזה במידת הצורך.

מימין לשמאל: בר נתן לורן עליה אביבית מורסי וקארין עליה

התוספות מותאמות במיוחד למזג האוויר הישראלי, ומגלות עמידות גם בבילוי בים ובבריכה. הן מגיעות במגוון גדול של צבעים ואורכים, כדי להתאים לכל אישה. מדבקות הטייפ איט מיוצרות בארצות הברית תחת התקנים המחמירים ביותר ופיקוח הדוק של ארגוני הבריאות.

האחיות עליה לורן וקארין

Tape It מאפשר, תוך 30 דקות, להתחדש במראה מצודד. אלה הן תוספות השיער היחידות אותן ניתן לצבוע ולהבהיר ללא חשש... וללקוחה רק נותר לשבת וליהנות מתהליך הדבקה קצר, שבסיומו בסופו היא תתעורר בכל בוקר ליום של שיער מושלם.

צילומים: סימה להט, יח"צ

וידאו: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page