top of page

רשת "110 בורגר" משיקה בדיזנגוף מסעדה חדשה


רשת "110 בורגר" קשורה לרשת הפאסט פוד המבורגר האיכותית בישראל. היא "אחותה הקטנה והשובבה" של רשת המסעדות "אגאדיר".

ואם שאלתם עצמכם מדוע היא נקראת כך, התשובה היא פשוטה:

לוקח 110 שניות לטגן קציצה של 110 גרם !

ביום שני 27.8.2019 השיקה את המסעדה החמישית שלה, ברחוב דיזנגוף 98 בתל אביב. אירוע ההשקה נפתח בשעה 19:00 וכלל פסטיבל מוזיקה והופעות של הראפרים מיכאל סויסה ונורוז, ודי.ג'יי Lava Dome. האורחים של אירוע ההשקה נהנו מתפריט פינוקים: המבורגרים /צ'יפס ב-10 ₪ ושתייה קלה ללא תחתית. מבצע ההשקה יהיה בתוקף עד ה-1.9.

הסניף החדש משתרע על פני 46 מ"ר, וכולל 28 מקומות בשירות עצמי. בפתיחתו הושקעו כמיליון ₪. השכירות למ"ר בסניף החדש עומדת על 18,000 שקלים.

המסעדה מיועדת לכל מי שמעוניין בהמבורגר העסיסי והאיכותי ביותר, במחיר שווה לכל נפש.

ה-DNA של הרשת מבוסס על שמירה קפדנית על איכות ב-110% לכל אורך שרשרת הייצור. כל מסעדה מחוייבת לעבוד עם הספקים של הרשת על מנת לשמור על סטנדרטים גבוהים ואיכותיים. הירקות מגיעים טריים יום-יום היישר מהשווקים. בכל בוקר מגיע לכל מסעדה 100 אחוז בשר בקר משובח וטרי, אותו טוחנים במקום. שף הרשת רוברט קלוגר, אמון על שמירת האיכות המעולה של המנות, ופיתוח שילובים קולינריים חדשים.

השקת מסעדת 110 בורגר מבית אגאדיר - איש העסקים איתן טרבלוס ושף הרשת רוברט

לדברי רוברט:

"במשך 20 שנה עבדתי עם יענקל'ה שיין שהיה השף היועץ של הרשת. לאחר פטירתו, פנה אלי איתן טרבולס - הבעלים, בהצעה לשמש כשף של הרשת, ומאז אני כאן.

היעד שלי הוא לעבוד מול הטבחים. המוצר והקונספט של אגאדיר הם מצויינים. זיהיתי צורך לעבוד מול הטבחים ולהפוך אותם טובים יותר בתחום רמה מקצועית, יחסי אנוש, תיפקוד יעיל ומקצועי במטבח. רציתי שיטעמו כל מנה כמו מהמאסה של הקציצות, וייחשפו לדקויות הידע של הטבחים. קיימתי סדנה למנהלי מטבחים בה למדו היגיינה ובטיחות, פירוק בשר. טעמנו אוכל אחר כמו בסיור לילה בבני ברק. הכוונה היתה להרחיב את נקודת המבט של הטבחים, ולא להתעסק אך ורק בהמבורגרים ובקציצות.

עם הגיל והתובנות הנילוות אליו, הבנתי שלא צריך להרוס ולבנות מחדש, אלא לשדרג את הקיים, לדעת לעבוד עם מה שיש, ולהוציא את המיטב והמירב מכל אחד ומכל מצב.

הדגש ברשת "110 בורגר" הוא על הטריות של הבשר, החסה, העגבניה, הבצל... יחס הקוטר בין הלחמניה והקציצה, כמה פעמים ומה משך הזמן שמטגנים את הצ'יפס כדי שיהיה קריספי...

הרשת נגישה, זמינה ומכוונת בעיקר לקהל הצעיר".

הרשת מציעה קונספט של המבורגרים מושלמים מבחינת value for money - קטנים יותר מקציצות רשת המסעדות, אולם בשל העובדה כי מדובר בשירות עצמי, ללא צוות מלצרים ומנהלי משמרת, גם מחירן נמוך יותר. יחד עם זאת, תמיד נשמרת איכות הבשר הידועה של אגאדיר, אשר נטחן בכל יום במקום.

הרשת מציעה מספר סוגי קציצות: בקר; עוף; וטבעוני במחירים שווים במיוחד: המבורגר Mini קציצת 110 גר' במחיר 29 ש"ח; המבוגר classi קציצת 160 גר' במחיר 36 ₪ וMaxi- קציצת 220 גר' (110*2 ) במחיר 40 ₪ . בנוסף, קיימת אפשרות להזמין לחמנייה מקמח מלא או לחמנייה ללא גלוטן, וגם קריספי צ'יקן (36 ש"ח) מינוט סטייק (36 ש"ח), ובורגר טבעוני מהטובים בישראל, על בסיס פטריות שמפניון, פורטבלו וסויה (31 ש"ח).

מחירי ההמבורגרים המוצעים ברשת נעים בין 29 ₪ לבין 51 ₪ ; מחירי דילים החל מ- 44 ₪ , ארוחת ילדים ב- 25 ₪ וגלידה.

הרשת חרטה על דגלה - הענקת חוויית שירות שונה, וחשיבה לפרטים של מקימי הרשת, למשל, טבעות בצל, עשויות מבצל אמיתי טבול בטמפורה; "ריפיל שתייה" בקניית ארוחה - FEEL FREE - מילוי חופשי של שתייה קלה, ללא תשלום נוסף. בנוסף, מחירי התוספות (3-5 ₪) הם מהאיכותיים והזולים בישראל.

בשעות הערב, זהו המקום האידאלי לסגור את היום או לפתוח את הלילה עם המבורגר איכותי לצד בירה קרה, ארוחת בורגר 160 גר' כולל צ'יפס/סלט, ובירה במחיר מיוחד של 57 ₪.

המקום עוצב ברוח ניו-יורקית בועטת. הסטייל מרענן ומושתת על עולם הגרפיטי - פרי עבודתה של יוצרת הגרפיטי, תום מלניק. עבודותיה מזוהות עם פלטה צבעונית פופית ועזה, פטרנים רבים ומשטחי צבע גדולים, חוסר קומפוזיציה מסודרת והמון פרטים קטנים ולא חשובים. הגישה ההומוריסטית שלה יוצרת עבודות קלילות, כיפיות וקצת מוזרות.

הרשת בבעלות המסעדן איתן טרבולס. פתחה את סניפה הראשון בשנת 2014. עד שנת 2020 צפויה רשת "110 בורגר" למנות 10 סניפים ברחבי הארץ.

110 בורגר סניף דיזינגוף. דיזינגוף 98 תל אביב

טלפון 03-9174535

שעות פתיחה: כל השבוע. 12:00 ועד לאחרון הלקוחות

לא כשר

חנין ושרה

תומר ורסטה

צילומים: סימה להט, נוי ערקובי

סרט: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page