top of page

יהלומי הבורסה משיקים תכשיטים לסתיו-חורף 2019


חברת "יהלומי הבורסה", בבעלות בועז, עומר ועודד ממשפחת רותם, מציינת 50 שנות פעילות כחברי בורסת היהלומים ברמת גן וחברות באיגוד התכשיטנים בישראל.

לאחרונה החליטו בחברה לצעוד לכיוון הקידמה והחדשנות שבמרחב הוירטואלי, ולעלות לאוויר את אתר הבית העדכני. הלקוחות יכולים לרכוש תכשיטים ישירות מהאתר, במחירים הנמוכים ביותר בארץ, ולקבלם במשלוח אישי עד לביתם. האתר מציע מאות תכשיטים מעוצבים, משובצים ביהלומים טבעיים בלבד, ועם תעודת אחריות.

משמאל: בועז ועומר רותם - אחים ובעלי החברה, דניאלה קדוש - מנכ"לית

יהלומי הבורסה משיקים קו חדש לעונת סתיו-חורף 2019.

הקו החדש משלב שלוש קולקציות חדשות:

* הקטגוריה הקלאסית, בה מגוון תכשיטים מזהב לבן וזהב צהוב המשובצים יהלומים

* תכשיטים המשובצים אבני חן ויהלומים המהווים טרנד עולה בעולם התכשיטים, שכן הן צבעוניות יותר, ייחודיות ולא שגרתיות.

* קולקציית טבעות האירוסין, בה למעלה מ-100 דגמים של טבעות אירוסין ייחודיות המשובצות יהלומים ואבני חן.

דגם הדגל "דניאלה" בעיצובים חדשים

קו טבעות האירוסין החדש: כ-100 דגמים חדשים משובצים יהלומים ואבני חן טבעיות

קולקציית סתיו חורף של תכשיטי אבני חן

אתר האון-ליין - "יהלומי הבורסה" מציע מגוון רחב של תכשיטים משובצים יהלומים טבעיים במחירים האטרקטיביים ביותר בשוק, ללא פערי תיווך:

לדברי דניאלה קדוש - מנכ"לית יהלומי הבורסה:

"אנחנו עסק שמשמח אנשים, ובעיקר נשים. מוכרים וסוחרים ביהלומים טבעיים שניכרים מהאדמה. לפני שנתיים פתחנו את הבורסה והינגשנו אותה לישראלים, על-מנת שיוכלו לרכוש תכשיטים, לא רק בחנויות הקניון. הדור הצעיר קונה את רוב המוצרים דרך האינטרנט, והחלטנו להיענות לצורך זה.

יצאנו בקולקציות חדשות של מאות תכשיטים חדשים כדי לגוון ולהעשיר את ההיצע באתר האונליין. כל פרטי הקו החדש מוצעים במחירים אטרקטיביים. אנו מתחייבים לשליש מחיר פחות מכל מכירה חיצונית, עם משלוח חינם לבית הלקוח. ואם לא די בכך... אנו מציעים עד 36 תשלומים ללא ריבית, תעודת אחריות לכל החיים, אפשרות החזרה עד 30 יום, ואפשרות לשדרוג היהלום. קיימת גם אפשרות לייצר תכשיט מדגם עצמי, לשחזר טבעת שאבדה או טבעת בעלת ערך נוסטלגי...

מאז שהושק האתר, הרכישות דרכו נמצאות בעלייה מתמדת, עקב המחיר הנמוך (שחוסך לצרכן את פערי התיווך), איכות היהלומים, תעודת האחריות והשרות הטוב, האמין והמהיר.

דניאלה קדוש - מנכ"לית יהלומי הבורסה

העונה, הרחבנו את קו סתיו-חורף 2019 החדש (המאופיין במגוון אבני חן ויהלומים טבעיים) גם לרכישת תכשיטים בהתאמה אישית, בפגישה במתחם הבורסה. זוהי הזדמנות מצויינת להיכנס למתחם היוקרתי של הבורסה ליהלומים, שאינה מתאפשרת באופן חופשי לכלל הציבור".

קולקציית דניאלה החדשה מורכבת מקווים עדינים ונקיים המאפיינים את דגם הדגל של המותג – דניאלה. הדגמים החדשים משלבים בדרך ייחודית יהלומי סוליטר טבעיים עם זהב לבן או זהב צהוב 14 קראט.

במרכז: אלי דיין

בין התכשיטים בדגם דניאלה: שרשראות יהלום מרכזי 0.20-0.50 קראט, צמידי טניס משובצים יהלומים 0.20-1.00 קראט, עגילים קלאסיים המשובצים 0.20-0.40 קראט וטבעות המשובצת יהלום מרכזי 0.20-0.40 קראט.

קולקציית אבני החן לסתיו חורף 2018/9 כוללת טבעות, צמידים, שרשראות ועגילים, משלבת מגוון אבני חן טבעיות המשובצות יחד עם יהלומים ויוצרות הרמוניה צבעונית ועדכנית, המחברת עיצוב קלאסי ויוקרתי, לחדשנות צבעונית, צעירה וטרנדית. בין אבני החן המשובצות: ספיר, בלו טופז, פרידוט, סיטרין, פנינים, רובי, אמרלד, גראנט, אוניקס, ואמטיסט. הקולקציה מציגה תכשיטים המשלבים אבני חן, עם יהלומים שחורים ולבנים בגדלים שונים המשובצים בתכשיטי זהב צהוב, זהב לבן וזהב אדום.

מחירי התכשיטים של יהלומי הבורסה הם אטרקטיביים, וללא פערי תיווך. ניתן להזמין את התכשיטים דרך אתר האינטרנט, והם מגיעים עם שליח עד בית הלקוח. התכשיטים מגיעים עם תעודת הערכה ותעודת אחריות לכל החיים. מחירם נע החל מ-970 ₪, לטבעת יהלום. באתר ניתן הסבר ברור לגבי איכות ואופי היהלומים הטבעיים.

שווי התכשיט - 140,000 ש"ח.

ניתן לפרק את התכשיט הפנימי - עם היהלומים הורודים, ולהשאיר את התכשיט החיצוני - עם היהלומים הלבנים-מעויינים כתכשיט ערב.

במסיבת העיתונאים, אמר עומר רותם הגמולוג:

"גמולוגיה באה מהמונח ג'ם - GEMׂׂׂׂ, שפרושו אבן חן.

אנו דור שלישי ליצרני יהלומים בבורסה. סבא ואבא - חברי הבורסה. במשך שנים עבדנו עם חנויות וסוחרים בארץ ובעולם, עם יהלומים טבעיים. החוק קובע שכל יהלום שמגיע לבורסה, חייב להיות מלווה בתעודה מהמכרה ומהמדינה שבה נכרה. תעודה זו מבטיחה את היותו של היהלום טבעי, ושניתנו תנאים סוציאליים ראויים והוגנים לכורים אותו.

יהלום הוא לנצח. זהו החומר הכי קשה בטבע, ורק יהלום אחר יכול לשרוט וללטש אותו. החל משלב היווצרותו - כל יהלום הוא בן לפחות מיליון שנה.

הוא מסמל יופי, סטטוס, משפחתיות (עובר בירושה), והוא משמש לשיבוץ בתכשיטים, הנאה, השקעה.

את היהלומים מקטלגים לפי ארבע קטגוריות:

1. CUT - את היהלום מלטשים בצורה קלאסית עגולה. ליטושים בצורת לב או מרובע - אופנתיים.

2. CARRAT - כמשקל גרעין החרוב - 20 גרם

3. COLOR - בסקלה של הצבעים, D הוא צבע לבן שקוף - הכי נדיר ויקר. אחריו באים הצהבהבים, ויש גם צבעוניים נדירים כמו: ורוד, ירוק, כחול ואדום.

4. CLARITY - טוהר ונקיון היהלום. לעיתים קרובות, בתוך קריסטל היהלום יש מכלילים (פגמים) פנימיים שמשפיעים על נקיונו. רמת הניקיון של היהלום נקבעת רק בהגדלה פי 10. לא ניתן לקבוע זאת בעיין בלתי מזויינת. הכללה מקבלת תיאור מילולי כגון: היכן מופיע , האם הוא שקוף, האם קל לזהותו....

יהלום טהור מגיע ללא מכלילים".

קנו ישירות מהיצרן, וחסכו עלויות.

כל הדגמים מופיעים באתר וניתנים להזמנה.

יהלומי הבורסה - אתר מכירות האונליין ליהלומים. מציע יהלומים טבעיים ואיכותיים, ותכשיטים מעוצבים המשובצים ביהלומים ואבני חן, במחירים מהטובים ביותר בארץ - ללא פערי תיווך.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page