top of page

קאנג נינג ואן – פורמולת צמחים סיניים

סובלים מבעיות עיכול של הקיץ? צמחי מרפא עשויים לעזור...

הקיץ כבר כאן, ובין אם נשארנו בארץ או בחופשה בחו"ל, החום הגדול משבש בדרך כלל את תהליך העיכול. זה נגרם גם בשל צריכת מזון שנחשף לחום, וגם בגלל וירוסים בטניים הסובבים באוויר.

מוצרי הקיץ הטבעיים של 'ברא צמחים' מסייעים בהתמודדות עם התופעות השכיחות האלה. המוצרים מיוצרים בטכנולוגיה המבטיחה שמירה על הרכיבים בצמח באופן טבעי ואיכותי, בדיוק כפי שהטבע התכוון! חומר הגלם עבר סדרה של בדיקות איכות קפדניות, בהתאם לתקנים המחמירים ביותר. זאת כדי להבטיח את זיהויו, איכותו וניקיונו.

ו ה מ ו צ ר ה ו א ...

* קאנג נינג ואן – Kang Ning Wan

פורמולת צמחים סיניים שמבוססת על מרשם סיני עתיק יומין, בעל מוניטין רב שנים לטיפול בבעיות עיכוליות נפוצות. על פי הרפואה הסינית, נוסחת הצמחים העתיקה הזו יעילה במיוחד באותם מצבים של חולשה עיכולית, שעשויה להיגרם בין היתר לאחר אכילת מזון שנחשף לחום או אפילו לאחר אכילה מרובה. גם מטיילים בחו"ל, שמתמודדים עם תופעות עיכוליות הנובעות משינויים בהרכב המזון, המים ותנאי הסניטציה, נוהגים להשתמש בה. הפורמולה מיוצרת במכונת מיצוי חדשנית ומוגנת פטנט בשיטה שמייעלת ומאיצה את תהליך ההפקה של חומרים פעילים מהצמחים, באופן איכותי ומבוקר.

קאנג נינג ואן, ומוצרים נוספים מתכשירי הקיץ של ברא, משווקים החודש (אוגוסט) במבצע מיוחד: המוצר השני ב- 50% הנחה (הזול מבין השניים).

מחיר המוצר קאנג נינג ואן: 130 ₪.

  • ניתן לרכוש את המוצרים בבתי הטבע, בתי המרקחת ורשתות הפארם, וחנויות הקונספט של ברא ברחבי הארץ. פרטים נוספים בקישור הבא> https://bit.ly/2p2nWWS

  • לרכישה בחנות האונליין> https://bit.ly/2OOkOcC

אודות "ברא צמחים"

ברא צמחים הוקמה לפני למעלה מעשור על ידי שרון קוצר, מומחה לצמחי מרפא ורפואת צמחים.

השם "ברא": שורש המילים "בריאה" ו"בריאות". מהות זו מגלמת את המסר ואת החזון של ברא צמחים: השימוש בצמחי מרפא שהם חלק מהבריאה, ונועדו לתמוך ולשפר את בריאות האדם.

מאז ועד היום, מפתחים ב-"ברא צמחים" מוצרים באיכות גבוהה. הם מצטיינים ביצירתיות טיפולית, ונשענים על ידע קליני נרחב. השילוב בין ידע קליני, חומרי גלם איכותיים, וטכנולוגיות ייצור מתקדמות - מאפשרים לפתח ולייצר שורה ארוכה של מוצרים אשר לכולם מכנה משותף: הם פשוט עובדים!

המפעל נמצא בפיקוח של משרד הבריאות בישראל', ועומד בתקנים המחמירים ביותר בתחום.

עם השנים פיתחה "ברא" מגוון עשיר של מוצרים הנוגעים בכל תחומי בריאות וחיוניות האדם. ברשת החנויות "ברא-עולם צמחי המרפא" ניתן למצוא מגוון עשיר של מוצרים על טהרת הצומח. חליטות עשירות, מבחר גדול של מוצרי טיפוח טבעיים וקוסמטיקה טיפולית, מחלקה שלמה לאישה ההרה והיולדת, וכמובן...סדרת מוצרים טיפוליים הנוגעים בקשת רחבה של מצבים ובעיות. תחת קורת הגג של "ברא" ניתן למצוא מחלקה מקצועית לאנשי מקצוע ומטפלים בתחום, מחלקת ייעוץ ושירות לקוחות אשר מעניקה תמיכה מקצועית יום יומית לאנשי מקצוע ולקהל הרחב, מחלקת מחקר ופיתוח, וכמובן - מתקן ייצור איכותי ומתקדם.

"ברא צמחים" פעלה ופועלת על מנת להפיק את הטוב והאיכותי שבעולם הצומח לטובת בני האדם והסביבה ומאמינה, בהשקעה ממוקדת באיכות ומצוינות.

* קאנג נינג ואן הוא תוסף תזונה. למען הסר ספק מידע זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.

צילומים: צור קוצר, סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page