top of page

5 גוונים של... לאונרדו קוסמטיקה

LEONARDO SKIN CARE GROUP משיקה קולקציה חדשה המבוססת על חמישה גוונים מנצחים שמותאמים לקהל יעד רחב של גברים ונשים. הגוונים המיוחדים בקולקציה פותחו לאחר מחקר מעמיק אודות גווני העור של קהל צעיר ומבוגר בישראל - החל מגוון עור בהיר ביותר, ועד לגווני עור כהים. החברה הישראלית שימשה מאז ומתמיד כור היתוך לעדות ומוצאים מרחבי התפוצות, וכחברה מגוונת כל כך, ניתן לפגוש אנשים עם טווח גווני עור שונים ומגוונים מאוד.

לראשונה, ליאונרדו קוסמטיקה מספקת מענה הולם לכולם, ללא יוצא מן הכלל. ואם לא די בכך... הגוונים הותאמו למבני פנים שונים, למבנה האישיות ולרצונות ולשאיפות של הישראלים.

והתוצאה... קולקציה מוקפדת ואיכותית שמאפשרת לכל אחד ואחת למצוא את הגוון המושלם עבורו.

את הקולקצייה החדשה מדגמנים מיטב הכוכבים:

איריס בר - בעלת חברת לאונרדו קוסמטיקה. בר היא אשת קריירה מצליחה, עצמאית וחזקה אשר חיה ונושמת את תחום הקוסמטיקה והטיפוח. היא בעלת ידע רב גם בתחום המיכשור הטכנולוגי של עולם הקוסמטיקה.

איריס ורוני בר

לדברי איריס מדיוני, מנהלת השיווק של לאונרדו קוסמטיקה:

"בניתי תפריט הזנה עשירה לעור הגוף והפנים, ביחד עם ערן לובינגר - מעצב גרפי מוכשר ביותר.

זהו תפריט הקוסמטיקה לשנת 2018, שכולל את תכשירי הקוסמטיקה החדשניים של לאונרדו. השקענו משאבים רבים במו"פ (מחקר ופיתוח), והתוצאה עונה על מגוון צורכי הגוף לטיפוח, ליחוח, אנטי אייג'ינג, מיצוק והצערת העור. כולן וכולם מוזמנים לנסות ולהתפנק במוצרי לאונרדו קוסמטיקה".

איריס מדיוני

קסניה טרנטול – דוגמנית, יוצאת האח הגדול. לקסניה עור פנים בהיר, גוף חטוב ואישיות נסיכותית. קסניה מקפידה לשמור על מראה בריא, ספורטיבי, רענן וצעיר.

ניקולה וורד – דוגמנית, יוצאת תכנית הישרדות. ניקולה מככבת בקמפיינים רבים, בארץ ובחו"ל. לניקולה מראה סלבי והיא בעלת עור עדין וקטיפתי.

אריק - דוגמן בינלאומי עם מראה גברי מחוספס המוסיף לו טאץ' גברי.

גליה מוצ'ה – דוגמנית בעלת מראה אותנטי, מיוחד ואקזוטי.

לאתר החברה - http://leonardo-tech.com

בפייסבוק : Leonardo - Skin Care Systems

אינסטגרם: leonardo_skin_care

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page