top of page

עם נעלי  KYBOOT  הולכים על אוויר

בימים אלה מגיעה לישראל, היישר משוויץ, בשורת נעלי הבריאות KYBOOT.

מהפכת נעלי הבריאות, אותן פיתח המהנדס השוויצרי קארל מילר, משפרת את איכות החיים, כי נעליים אלה נועדו להליכה ולריצה בריאה ונוחה.

לדברי דני קציר, היבואן הרשמי של נעלי KYBOOT בישראל:

"היום, רובנו מנהלים "אורח חיים ישבני" (במשרד, מול מחשב...) וצועדים על משטחי אספלט קשים שמזעזעים את עמוד השידרה. הנעליים בולמות רק כ-95% מגל הזעזוע - מצב שיוצר שחיקה. ההליכה עם "נעלי קיבוט" מדמה הליכה על חול-ים, רק בלי הלכלוך. עם הזמן, הגמישות חוזרת לכף הרגל, וזה קורה גם אם סובלים מדורבן או ממתיחת גיד".

דני קציר

נעלי KYBOOT הן הנעליים היחידות בעולם בעלות הסוליה המתנדנדת מחומר פוליוריטאן רך במיוחד. חומר זה הופך את סוליית הנעליים לייחודית. הנעל עשויה מכרית אוויר רכה, קפיצית וגמישה, המתאימה את עצמה לכף הרגל, בכל צעד מחדש, ולכן אין צורך במדרסים.

האפקט הדינמי של הנעל מאפשר לכף הרגל תנועה מתמדת ועדינה בעמידה ובהליכה. מצב זה:

- מחזק את השרירים תומכי המפרקים

- מפתח גמישות ברצועות ובגידים

- מאמן את שרירי היציבה

- מבטיח חלוקת עומס שווה על כל כף הרגל

התנועתיות משפרת את הניקוז הוורידי ברגליים - יתרון משמעותי וייחודי לחולי סוכרת:

* מקלה על המפרקים * מקלה על כאבי גב, דורבן, ברכיים * מחזקת את שרירי היציבה * משפרת את זרימת הדם ברגליים * מתרגלת את שרירי כף הרגל, הרגליים ומרכז הגוף * פוטרת את הצורך במדרסים אורתופדים

תומכים וממליצים על נעלי קיבוט:

ד"ר שמואל יצחק - אורתופד ורופא ספורט

ד"ר איתי גור-אריה - מנהל מכון הכאב בביה"ח שיבא

ד"ר סילביו בריל - מנהל מכון הכאב בביה"ח איכילוב

לאחרונה נערך מחקר מקיף במחלקת שיקום אורתופדי של ביה"ח שיבא, תל השומר, בהנהלת דר' זיו נר, על השפעות הסוכרת על כף הרגל של החולה. במחקר נמצא והוכח כי נעלי קיבוט הן הנעליים המתאימות והמומלצות ביותר לחולי סוכרת.

ועוד מוסיף דני קציר ואומר:

"הטכנולוגיה של קיבוט - חסרת זיכרון, ולכן היא מתאימה עצמה לרגל בזמן אמת. התנועה המעגלית של המפרקים גורמת לזרימת דם מוגברת לכף הרגל, וכך מונעת כאבים והידרדרות במצב.

הנעל נשחקת כעבור שנה עד שנתיים. זמן השחיקה הוא פונקציה של מרחק הליכה ומשקל גוף. ובינתיים... עד לשחיקה - נהנים מהליכה בריאה על כריות אוויר".

מחיר לצרכן: 1850-2200 ש"ח

נעלי קיבוט 3916*

פרטים נוספים באתר: www.kybun.co.il

פייסבוק: KyBoot Israel

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page