top of page

Pomeri משיקה חטיפי בריאות לכלבים

מהפיכת התזונה הבריאה מגיעה גם אל חיות המחמד:

מאפיית הבריאות לכלבים Pomeri משיקה ליין חטיפי בריאות טבעיים

חטיפי הבריאות מיוצרים מרכיבים טבעיים בלבד, מבוססים על סופר-פוד, מועשרים בסיבים תזונתיים, ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים שהופכים אותם לתוספי תזונה בהם אפשר לפנק את הכלבים על בסיס יומיומי.

העלייה המשמעותית שנרשמה בשנים האחרונות במודעות לחשיבות שבצריכה מזון בריא וכפועל יוצא גם לגידול בהיצע של מזונות בריאים ברשתות השיווק, הובילה ליצירת ביקוש גם בקרב בעלי חיות מחמד למזון טבעי עבור ההולכים על ארבע. אלא שמסתבר שבארץ, ענף זה נמצא עדיין בחיתוליו וקיים מבחר דל מאוד של מזונות וחטיפים טבעיים לחיות מחמד.

במאפיית הבריאות לכלבים Pomeri החליטו להרים את הכפפה. לאחר שחברו לרשת מרפאות ווטרינריות, ועקבו אחר מחקרים של מומחי תזונה לכלבים מרחבי העולם, פיתחו ב-Pomeri חטיפים בריאים ועשירים בוויטמינים עבור כלבים.

בימים מושקת סדרת חטיפי בריאות טבעיים לכלבים של Pomeri המוצעים למכירה במאות מרפאות וטרינריות ובחנויות מובחרות למוצרים לחיות מחמד ברחבי הארץ. החטיפים הם 100% טבעיים, אינם מכילים חומרים משמרים או צבעי מאכל מלאכותיים, משולבים בהם מרכיבים של סופר-פוד שהופכים אותם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים המאפשרים כלבים ליהנות מתוספי תזונה טעימים על בסיס קבוע.

ג'וי, "כלבת התפנוקים" שלי, מתענגת על חטיף של פומרי

בשבילה זה חטיף טעיםםם. בשבילי זה להעניק לה בריאות

ליין החטיפים כולל את הטעמים והשילובים הבאים:

חטיף כורכום, שמן קוקוס, אצות, רוזמרין רכיבים: קמח שיפון, קמח כוסמין מלא, שמן קוקוס, כורכום, אצות, רוזמרין, סיבים תזונתיים, שבבי דג בוניטו. מנקה רעלים, תורם לתפקוד הכבד, מחזק את המערכת החיסונית, משפר את העור ומקנה מראה מבריק לפרווה – דוחה פרעושים.

חטיף תפוח, שמן קוקוס, גזר, חמוציות: VEGAN רכיבים: קמח כוסמין מלא, גזר, רסק תפוחים טבעי, שמן קוקוס, שיבולת שועל, נענע, פטרוזיליה, חמוציות, קינמון, סיבים תזונתיים. מעניק ריחות נעימים בחלל הפה, תורם לבריאות השיניים, משפר את העור והפרווה ומסייע למערכת העצבים.

חטיף אצות,סלק כורכום: GLUTEN FREE רכיבים: קמח תירס, קמח טפיוקה, חמאת בוטנים טבעית, ביצים, סלק, כורכום, כלורופיל, עמילן צמחי, אצות, סיבים תזונתיים, שבבי דג בוניטו. תורם לתפקוד הלב, מווסת את זרימת הדם, מנקה רעלים, מחזק את העצמות והשרירים ושומר על בריאות העיניים.

חטיף זרעי צ'יה, חרובים וחמאת בוטנים טבעית

רכיבים: קמח כוסמין, זרעי צ'יה, חמאת בוטנים טבעית, חרובים, סיבים תזונתיים, שבבי דג בוניטו. תורם לתפקוד המעיים ומערכת העיכול, מפחית את רמת הכולסטרול, משפר את בריאות המעי הגס ומייצב את רמת הסוכר בדם.

דברים שאולי לא ידעתם על מאפיית Pomeri, ולא היה לכם את מי לשאול...

מאפיית Pomeri מכינה ומשווקת מדי יום ללקוחות רחבי הארץ ועל פי הזמנה אישית מאפים מיוחדים לכלבים, עוגות יום הולדת, דוג קאפקייקס, מאפים בחגים ועוד המון דברים בריאים שכלבים אוהבים. לפרטים נוספים על מוצרי Pomeri ולהזמנות: www.pomeri.co.il או בטלפון 073-3744437.

ערך מוסף חברתי: החטיפים נארזים על ידי אנשים עם מוגבלויות, במרכז תעסוקה בית אקשטיין

משקל אריזה: 100 גרם טווח מחירים: 20-28 שקל

צילומים: סימה להט, חיה גולד

כתבות נוספות
bottom of page