top of page

מרכז מהותי – פעילות חווייתית למבוגרים ולילדים

הפעילות במרכז מהותי מובילה את המשתתפים – מבוגרים וילדים כאחד, לצאת למסע מעורר מחשבה שמוביל להיכרות עצמית ולהשפעה על הסביבה

הפעילות כוללת תחנות אינטראקטיביות . בכל תחנה מתנהלת פעילות שמעוררת שאלות ותובנות. התחנות יוצרות יחד מסלול מעגלי שמגרה את הדמיון והיצירתיות, המחשבה והסקרנות, ומאפשר לכל אחד להרגיש את המיוחדות שבו.

כיצד זה קרה?

טרנד חדרי הבריחה הביא איתו מגמה של חיפוש ערך מוסף, גם לבילוי בשעות הערב. כמו הילדים, גם המבוגרים מחפשים להחליף את היציאה הרגילה לפאב, למסעדה או סתם מפגש - לבילוי אחר, יצירתי מאתגר ומעניין.

מיהו קהל היעד?

לראשונה, מזמין מרכז מהותי לפעילות בשעות הערב. היא מיועדת לגילאי 20 ועד 120, לקבוצות סגורות מראש.

הפעילות במהותי מתאימה לערבי גיבוש, ערבי נשים, מסיבת רווקות, מסיבות פרישה, ערבים לגמלאים ועוד. כל קבוצה, יכולה למצוא בפעילות את המתאים לה.

  • הגימלאים והפורשים יוכלו לקבל אפשרות להתבונן מזווית אחרת על החיים שאחרי הפרישה, ואחרי השינוי המשמעותי בשגרת היום יום שלהם.

  • במסיבת הרווקות יעמיקו המשתתפות בשאלות ויגיעו לתובנות לגבי עצמן ובתוך מערכת זוגית.

  • בערבי הגיבוש יוכלו המשתתפים להבין ולהכיר את מקומם בחברה ובעולם...

הוזמנתי עם קבוצת עיתונאים לחוות פעילות חדשה ומסקרנת – מסע מרתק להיכרות עצמית, בתחנות מעוררות מחשבה.

קיבלה את פנינו נועה ארנשטיין – מנהלת שיווק של מרכז מהות החיים.

"כדי להגיע לשלום בעולם, על כל אחד להגיע קודם כל לשלום עם עצמו ועם סביבתו".

טלי – מנחה ומדריכה במרכז מהותי

עברנו בהדרכתה המקצועית והנעימה של טלי תחנות כגון:

  • באר הכדורים הצבעוניים. בחרנו כדור, והתבקשנו לנמק מדוע בחרנו בצבע מסויים.

  • סימני שאלה – לקבל / לשנות. תחנה שמאפשרת לנו לגעת במהות הפנימית.

  • לוח חזוני / לוח האני. מה אנו בוחרים לראות ולהקרין אותו על מסך "סרט חיינו".

החפצים בתחנות עזרו לנו להגדיר מי אנחנו.

עצרנו את מירוץ החיים, הבטנו פנימה ושאלנו: "מי אני בין כל התפקידים, המחוייבויות והזהויות שלי?", "מהי הדרך, מהו הקול שלי?"

לדברי טלי:

"בני אדם, להבדיל מבעלי חיים, הם בעלי תודעה מפותחת שמביאה אותם לחיפוש מתמיד אחר זהות ומשמעות. רצונות פרטיים, שאיפות, חלומות, אהבות, כישורים מולדים ונרכשים... אנו שונים בדרך התגובה. הדרך שעברנו ושאנו עוברים בה – מעצבת את אישיותנו. אנחנו תמהיל עמוק ומיוחד.

לא פעם, אנו עורכים השוואות כדי להידמות למישהו אחר. נשאלות השאלות למה אנו לא שלמים עם עצמנו? למה נדמה לנו שאנו לא נראים מספיק טוב? רוצים לשנות, לחקות אנשים אחרים, לקבל אישור מבחוץ. חיים בעולם חומרי, וכל הזמן נדמה לנו שרק אם..... אז.... שרק אם נתחתן, נזכה בלוטו, נטוס לחו"ל... - נהיה מאושרים... וזוהי למעשה אשליה."

דברים שאולי לא ידעתם על מרכז "מהותי", ולא היה לכם את מי לשאול...

"מהותי" – מרכז פעילויות לכל המשפחה מבית "מהות החיים" מציע חוויית בילוי ייחודית ויוצאת דופן, המקדמת תכנים חינוכיים ומעשירים באמצעות שילוב מרתק ומסקרן בין משחקים ותחנות הפעלה.

מהות החיים הינו ארגון הפועל לתועלת הציבור וללא כוונות רווח תחת הקרן המשפחתית על-שם תד אריסון. הארגון נוסד במטרה להגביר את המודעות האישית ולהעניק כלים להשגת שלום פנימי.

אין לי ספק שמרכז מהותי מאפשר למבקרים בו - מבוגרים וילדים כאחד, לעצור את אוטוסטרדת החיים, להביט לתוכנו פנימה, ולהגיע לתובנות משמעותיות שיישומן עשוי לשפר את איכות חיינו, ואת איכות חייהם של הסובבים אותנו, שהרי אבן שנזרקת לאגם – יוצרת מעגלים שמגיעים עד לגדה...

משך הפעילות: כשעה ורבע

מחיר: 50 שקלים למשתתף, 75 שקלים בסופ"ש (מינימום 10 משתתפים ומקסימום 20)

מרכז מהותי, רח' שאול המלך 21 (ברחבת הקאמרי)

לפרטים נוספים: 03-7181333

www.mahuti.co.il

צילומים: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page