top of page

Novokid – משמיד ומונע כינים וביצים

חברת TechCare פיתחה, יחד עם בוגרי מכון ויצמן ובליווי רופאים וחוקרים מובילים, טכנולוגיה חדשנית ומוגנת בפטנטים בינלאומיים. היא נועדה לנידוף חומרים פעילים, ממקור צמחי, למגוון רחב של טיפולים בתחומי הבריאות והיופי. הטכנולוגיה אשר פותחה ע"י מדענים, יוצאי מכון וייצמן, תשמש לפיתוח מוצרים נוספים בעתיד מבית נובומיק.

נובוקיד:

המוצר הראשון שעושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית. המכשיר הראשון מסוגו בעולם להשמדת כינים וביצי כינים, ולטיפול מונע. ייחודו של הטיפול בנובוקיד הוא בהיותו קצר, יבש ויעל ואורך כ-10 דקות בלבד. החומר הפעיל שבקפסולות כולל תערובת 100% טבעית של חומצת חומץ ורוזמרין ממקור צמחי, ללא חומרים כימיים, חומרי הדברה או סיליקון והוא איננו שמנוני. הטיפול מתאים לכל בני המשפחה (ילדים מגיל 4 ולמבוגרים).

לדברי איש העסקים צבי ימיני:

"ברבות השנים והטיפולים, הכינים פיתחו עמידות. צוות המו"פ (מחקר ופיתוח) שלנו ערך ניסויים קליניים רבים, שמהם עלה שמוטב לתקוף את מערכת הנשימה של הכינים באמצעות חומרי חיטוי טבעיים - חומץ ממקור צמחי ושמן רוזמרין, במקום לתקוף את מערכת העצבים – כפי שנהוג היה עד היום. זוהי חשיבה מחוץ לקופסא שהביאה לפריצת דרך בתחום".

צבי ימיני וד"ר אריאל סמך - מנהלת המוצר של החברה, משיקים את מכשיר הנובוקיד

היזם והתעשיין צבי ימיני ערך אירוע חגיגי במלון רויאל ביץ בת"א, לרגל השקת נובוקיד - המכשיר היחיד להשמדת כינים וביצי כינים.

המכשיר נחשף בנוכחות צוות החברה שבבעלתו, בוגרי מכון ויצמן, רופאים, חוקרים בינלאומיים, רוקחים, עיתונאים ובלוגרים.

האירוע נפתח בבראנץ' חגיגי, ולאחריו הציג ימיני את המכשיר החדשני. כשילדיו התאומים - עדן ויואל ימיני, בני ה-6, הדגימו את השימוש במכשיר.

ימיני פתח את האירוע ואמר:

"הסיבה להמצאתו ופיתוחו של המכשיר הוא הילדים שלי. כאשר התאומים החלו ללכת לגן לפני כ-3 שנים הם נדבקו כל הזמן בכינים. לא יכולתי להיכנע למצב בו ילדי סובלים מהכינים ומגרדים בראשם ולכן, כיזם החלטתי לפתח מכשיר שהוא 100% טבעי." ימיני הוסיף ואמר כי המכשיר הושק לראשונה בהולנד לפני כשנה בהצלחה רבה ולאחר ההשקה בישראל יצא המוצר לשווקים נוספים בעולם.

עלויות הפיתוח של נובוקיד הן מעל ל-5 מיליון דולר ונערכו עד היום מאות ניסויים מוצלחים על ראשי ילדים, נשים ובתנאי מעבדה שהוכיחו מעל לכל ספק את יעילות השימוש של תרכובת החומץ והרוזמרין שבקפסולות של נובוקיד בטכנולוגיה הייחודית של נידוף".

לדברי דני לוזון, המשנה למנכ"ל הסופר-פארם:

"סופר-פארם היא בית של חדשנות ואנחנו מאוד שמחים להשיק את נובוקיד ולשווק אותו דרכה. מאות אלפי הורים נדרשים לאורך השנה לטפל בתופעת הכינים, ואני בטוח שהם ישמחו לגלות פתרון חדש וטבעי".

בתום האירוע, יצאה משלחת למתנ"סים בפריפריות ולמרכזי קליטה, והעניקו את המכשירים החדשים למשפחות מהקהילה האתיופית.

יחד עם ימיני לקחו חלק בהשקה דני לוזון - המשנה למנכ"ל סופר-פארם, רון טוטנאור - משקיע ושותף בחברה, חיים למפרט – סגן יו"ר נובוקיד, ד"ר אריאל סמק – רוקחת, אבי אובל– מנכ"ל חברת ננו-פוד, שני בר-עוז - מנהלת שיווק, אלכס קורז' - רוקח ראשי בסופר-פארם, אודטה שוורץ, מיכל מונקה ועוד.

דברים שאולי לא ידעתם על הכינים וביציהן, ולא היה לכם את מי לשאול...

מחזור החיים של הכינים מהיר. כינים חיות כ-30 יום, וכל כינה מטילה כ-10 ביצים מידי יום. הביצים בוקעות לאחר כ-10 ימים, וחוזר חלילה. כשהילדים מגרדים בראשם, כבר קיימת בראשם מושבה של כינים ומאות ביצים.

שיטת הטיפול, אותה מציגה נובוקיד היא מהפכנית, משום שהטיפול "שובר" את מעגל חיי הכינים. זה קורה מיד לאחר טיפול ההשמדה הראשוני, עליו מומלץ לחזור לאחר 24 שעות (בעיקר לבעלי שיער ארוך). טיפול נובוקיד כולל טיפול מניעתי המתבצע מידי שבוע. זוהי הדרך היעילה, הטבעית והקלה ביותר למניעת היווצרות מושבת כינים ומאות ביצים על הראש.

במידה ולילדים יש כבר מושבת של ביצים וכינים, מומלץ לבצע טיפול חוזר, עד להשמדה מוחלטת, ולאחר מכן להמשיך ולבצע טיפול מונע מידי שבוע.

להגברת יעילות הפעולה, מומלץ, בעיקר לבעלי שיער ארוך, לחזור לאחר 24 שעות על הטיפול, ולאחר מכן לבצע טיפול מניעתי אחת לשבוע. זוהי הדרך היעילה, הטבעית והקלה ביותר למניעת היווצרות מושבת כינים ומאות ביצים על הראש.

כאשר חוזרים על הטיפול המניעתי אחת לשבוע, אין צורך בסירוק כטיפול מונע, ונחסכת אי הנעימות, הכאב והסבל הכרוכים בכך (בעיקר כשמדובר בשיער ארוך וסבוך).

נובוקיד אינו עוד תכשיר אלא מכשיר רב פעמי, המאפשר טיפול המבוסס על חומרים 100% טבעיים. המכשיר קיבל אישור אמ"ר של משרד הבריאות, וכן אישור CE של האיחוד האירופי Class I Medical Device.

לדברי שני בר-עוז – מנהלת השיווק של חברת נובוקיד:

"מהפכת הטיפול בנובוקיד – שינתה את חוקי המשחק. זהו מכשיר חשמלי (בטריות) שמסמן 98% הצלחה בהשמדת הכינים, ביציהן, ולמניעת חזרתם.

עלויות הפיתוח של נובוקיד הן מעל ל-5 מיליון דולר ונערכו עד היום מאות ניסויים מוצלחים על ראשי ילדים, נשים ובתנאי מעבדה שהוכיחו מעל לכל ספק את יעילות השימוש של תרכובת החומץ והרוזמרין שבקפסולות של נובוקיד בטכנולוגיה הייחודית של נידוף.

בוצעו מאות בדיקות על ראשי ילדים ומבוגרים ובדיקות מעבדה שבוצעו על ידי ד"ר סמיש מצאו כי כבר לאחר הטיפול הראשון היה 98% הצלחה בחיסול הכינים ומעל 50% הצלחה בחיסול ביצי כינים. בנוסף, פרופסור שרה ברנר ערכה ניסוי על 20 נשים שהוכיח את בטיחות השימוש במוצר, והכל כאמור בטיפול שהוא 100% טבעי!"

ערכת הטיפול כוללת:

מכשיר נובוקיד עם שלוש שנות אחריות, סט רביעיית קפסולות לטיפול ומניעה, כובע טיפול רב פעמי ואביזרים נלווים. לשימוש חוזר וטיפול מונע, ניתן לרכוש קפסולות נוספות. השימוש בנובוקיד מוזיל את עלות הטיפול ומניעת הכינים מיד לאחר 2-3 טיפולים, בהשוואה לשימוש בתכשירים השונים המצויים בשוק.

שימוש במכשיר נובוקיד מוזיל את העלות למשתמשים כבר אחרי 2-3 טיפולים, לעומת השימוש בתכשירים המצויים בשוק.

מחיר ערכה מומלץ לצרכן – 299 ₪. מחיר השקה – 249 ₪

מחיר אריזת 4 קפסולות לטיפול מונע ברכישה נוספת – 59.90 ₪

מחיר כובע רב פעמי – 39.90 ₪

  • המכשיר משווק ברשת סופר-פארם ברחבי הארץ

  • מיועד לשימוש רב פעמי

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page