top of page

"שלי לאון" והאקדמיה לאיפור – יופי ואמנות בסטודיו אחד

הרצל 102 ראשון לציון

האקדמיה לאיפור, בהנהלת אמנית האיפור שלי לאון עוברת בימים אלו למשכנה החדש בסטודיו המעוצב והמאובזר במרכז ראשון לציון.

שלי היא תושבת ראשון לציון, נשואה לאבי, בעל חברה לבניית אתרים, ואמא לבר (13), גל (10) וטל (6), וכן הבעלים של סטודיו מוביל לאיפור כלות, ערב ואירועים ואקדמיה מקצועית להכשרת מאפרים ומאפרות.

לדברי שלי: "אני שמחה על ההזדמנות שנקרתה בדרכי לעבור למקום חדש וגדול יותר, בו אוכל לתת חוויית שירות מיטבית ללקוחות הסטודיו ולהרחיב את שירותי האקדמיה לאיפור."

צבעים, מכחולים ואנרגיות טובות

שלי מביאה ניסיון עשיר ומגוון של מעל 13 שנים באיפור נשים וכלות, בארץ ובחו"ל, איפור לטלוויזיה, לצילומי תדמית עסקית, לתצוגות אופנה ולהפקות עם מיטב הצלמים. במהלך השנים העבירה שלי מגוון רחב של הדרכות, סדנאות והשתלמויות למאפרים מקצועיים בכל הרמות כמו גם לחברות, מוסדות וארגונים.

כיום, לצד ההוראה באקדמיה, שלי מתמקדת בעיקר באיפור כלות ואיפור ערב בסטודיו שלה או בהגעה לבית הלקוחות בכל רחבי הארץ.

לדבריה: "גם אחרי כל כך הרבה שנים במקצוע, אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהזכות לקחת חלק באירועים החשובים של הלקוחות שלי. אני מאמינה שיחס חם, חיוך ואנרגיות טובות ושמחות, יכולים לפוגג את כל הלחצים והמתחים העולים לקראת האירוע. לכן אני דואגת ליצור אווירה קלילה, רגועה ונעימה שתהפוך את היום הזה לחוויה כיפית ומשוחררת."

כנערה בעלת כשרון ציור, שלי נמשכה אל הצבעים והמכחולים כבר מגיל צעיר והיתה בטוחה שצפויה לה קריירה מזהירה בתחום האומנות. אך עד מהרה גילתה שהיא מעדיפה לעבוד עם אנשים על פני קנבס לבן. מאז היא מבטאת את היצירתיות שלה באיפור ונהנית מהחיוך והכרת התודה של לקוחותיה. "הסיפוק הגדול ביותר שלי הוא להוציא את מלוא הפוטנציאל החבוי בלקוחותיי ולהראות את היופי הפנימי - קודם כל להם עצמם ואח"כ לאחרים. כי כשאני פוגשת בסטודיו את הלקוחות, הדבר הראשון שאני רואה הוא את היופי שלהם והתפקיד שלי הוא רק להדגיש ולהבליט אותו.

להביא משהו אחר ולאהוב את המקצוע

הרעיון לפתיחת האקדמיה לאיפור נולד כאשר הסטודיו צמח והתפתח ושלי חיפשה מאפרים/ות נוספים שישתלבו לעבודה אצלה בצוות. "היה לי חשוב מאוד שמי שיעבדו איתי יהיו לא רק מקצועיים בתחום האיפור, אלא שיביאו איתם משהו אחר, יצירתי ומקורי, ושיבואו לעבודה עם חיוך על השפתיים". אז היא החלה להדריך מאפרים צעירים בשיטתה ובעקבות הפניות הרבות שהגיעו אליה, קיבלה החלטה להקים אקדמיה מקצועית שתיתן את כל המענה למאפרים ומאפרות בתחילת הדרך, לרבות צבירת ניסיון מעשי כבר במהלך הלימודים, וסיוע בהשתלבות בשוק העבודה עם סיומם.

"התלמידים שלי מקבלים ממני את כל הידע והכלים. אני משתפת אותם בכל הניסיון שצברתי. המטרה שלי היא שבסיום הלימודים הם יצאו לשוק כמאפרים מקצועיים השולטים בכל טכניקות האיפור, ובנוסף לכך שידעו להתנהל נכון מול הלקוחות - הן מבחינת המכירות, והן בכל היבטי ניהול העסק".

האקדמיה יצאה לדרך לפני כשנתיים, והלימודים במסגרתה מוכרים כפיקדון לחיילים משוחררים בפיקוח משרד העבודה והרווחה ומשרד הכלכלה והתעשייה.

השיעורים באקדמיה נערכים בקבוצות קטנות כדי לאפשר לכל אחד מהתלמידים לקבל יחס אישי. "התלמידים שלי מגיעים אלי עם חלום – להיות מקצועיים, לצאת לשוק ולהצליח. לכן, חשוב להיות שם עבורם במלוא מובן המילה, להרגיע את החששות שלהם ולהקשיב להם עם כל הלב וכל הסבלנות, גם במהלך השיעורים וגם בתמיכה ועידוד מעבר לשעות הלימודים ואפילו לאחר סיום הקורס".

מחירים:

איפור כלה בסטודיו: 1,300 שקלים

איפור מלווה/איפור ערב לאירוע: 400 שקלים

איפור לבת מצווה: החל מ- 250 שקלים סדנת איפור אישית: 400 שקלים סדנת איפור ליום הולדת עד 8 משתתפות: 800 שקלים השתלמויות למאפרים וקורס איפור מקצועי של 26 מפגשים – פרטים במקום. כמו כן ניתן לרכוש בסטודיו מוצרי איפור ותכשירים במחירים מיוחדים.

שעות פתיחת הסטודיו והאקדמיה:

א'-ה': 09:00-16:00, 18:00-21:00

ו': 09:00-14:00

כתובת: הרצל 102 ראשון לציון

טלפונים: 050-5278080, 054-7881803

ולסיום... המוטו של שלי לאון הוא:

"מלאכת האיפור היא אמנות לכל דבר: הבלטה וטשטוש. אורות וצללים. התאמת האיפור לנתונים האישיים של כל אחת ואחת.

זה מענג לראות תוצאה של WOW על פני הלקוחה! כל אחת יוצאת ממני כמו "מלכת אנגליה" בכבודה ובעצמה - גם כמאופרת וגם כתלמידה".

צילומים: סימה להט, רפאל בן דור, רועי שר

כתבות נוספות
bottom of page