top of page

מדיקל נובה משווקת טכנולוגיות ותכשירים טיפוליים ואסתטיים

חברת Medical Nova היא החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום השיווק של טכנולוגיות רפואיות ותכשירים רפואיים לשימושים אסתטיים וטיפוליים.

בין לקוחותיה של Medical Nova נימנים בכירי הרופאים המומחים בישראל: כירורגים פלסטיים, רופאי עור, רופאים אסתטיקנים וגניקולוגים. כמו כן, קוסמטיקאיות מכל רחבי הארץ, מרכזים לטיפולים אסתטיים, מועדוני כושר וספא.

Medical Nova מייצגת בלעדית בישראל של חברות אירופאיות ואמריקניות מובילות. חברות אשר אחראיות לטכנולוגיות הרפואיות המתקדמות ביותר בתחומי:

  • הצערת עור הפנים (לייזר ומילוי)

  • הצרת היקפים ומיצוק העור

  • שאיבה והזרקת שומן

  • הקפאת שומן

  • אסתטיקה וגינאלית

  • הסרת שיער ועוד...

כל הטכנולוגיות הרפואיות וכל המכשירים המשווקים על ידי Medical Nova - מאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי, והחברה פועלת תחת תו תקן ISO 9001.

השותפים העסקיים של מדיקל נובה:

Medical Nova בוחרת בקפידה את החברות אותן היא מייצגת. כל השותפות העסקיות, הן החברות הישראליות והן החברות הבינלאומיות - נחשבות לפורצות דרך בתחום של פיתוח טכנולוגיות רפואיות לטיפולים והליכים רפואיים אסתטיים.

החבירה לחברות מובילות בתחומן כדוגמת Alma Lasers ,IBSA ,ZIMMER Aesthetic ועוד, מבטיחה שיווק של המיכשור והתכשירים הרפואיים המתקדמים ביותר בעולם.

חברת Medical Nova היא הנציגה הבלעדית של חברת IBSA בישראל.

זוהי חברת תרופות שוויצרית, מובילה באירופה במחקר ובפיתוח של תרופות וטכנולוגיות רפואיות מתקדמות בתחום רפואת העור. בין השאר, היא מובילה פיתוח של פורמולות המכילות חומצות היאלורניות לשימוש ברפואת עור ובמגוון תחומי רפואה אחרים.

חברת IBSA מייצגת, באופן בלעדי, מגוון רחב של חברות בינלאומיות מובילות בתחום הטכנולוגיה הרפואית המתקדמת. בין מותגי הליבה, אותם משווקת החברה, טכנולוגיות מובילות כגון:

Z-LIPO

LIPO LIFE -1470

FEMILIFT

SOPRANO SHR

ACCENT PRIME

CLEAR LIFT

ועוד...

IBSA - Institut Biochimique SA היא חברת תרופות שוויצרית, הנחשבת לאחת החברות המובילות בעולם בפיתוח מוצרים בתחום רפואת העור בכלל ופורמולות המכילות חומצה היאלורונית בפרט, לטיפול בקמטים והתחדשות העור. כל המוצרים של חברת IBSA הינם פטנט מוגן.

Medical Nova היא המפיצה הבלעדית של מוצרי חברת IBSA בישראל בתחום רפואת העור, כולל פורמולות המבוססות על חומצה היאלורונית 100% טבעית.

מחקרים קליניים

חברת Medical Nova מייצגת חברות פארמה, ביוטכנולוגיה וציוד רפואי העוסקות במחקר ובפיתוח. כל הטכנולוגיות המשווקות על ידי Medical Nova עברו שורה של מחקרים קליניים לבחינת יעילותם ובטיחותם.

הדרכות

Medical Nova מקיימת הדרכות מקצועיות, ומעניקה ללקוחותיה שירות ברמה הגבוהה ביותר, אשר משלב מתן מידע קליני, תמיכה טכנית, וליווי עסקי ושיווקי ארוך טווח.

החברה מפעילה מערך הדרכות עבור רופאים וקוסמטיקאיות הרוכשים מיכשור וטכנולוגיות רפואיות אותן היא משווקת.

על פי המדיניות של Medical Nova ואחריותה כלפי המטופלים והחברות אותן היא מייצגת ומשמשת עבורן משווקת מורשית - רק לאחר הדרכה וקבלת תעודת הסמכה, ניתן לבצע טיפולים עם הטכנולוגיות הטיפוליות.

באמצעות צוות הדרכה מקצועי ומיומן, ההדרכה מסייעת למקסם את תוצאות הטיפול.

חזון וערכים

'מדיקל נובה' חרטה על דגלה להיות החברה המובילה בישראל בתחום הטכנולוגיות המתקדמות לטיפולים אסתטיים, תוך חתירה להעלאת רף החדשנות והמקצועיות באופן מתמיד.

הוזמנתי עם קבוצת עיתונאים לאירוע מעניין ומושקע בנושא "חלון לעתיד הקוסמטיקה". האירוע התקיים במשרדי מדיקל נובה, ברחוב הערבה 1, קיריית שדה התעופה.

ארבעה רופאים מומחים עשו לנו סדר, כאשר סיפרו במסגרת הפאנל, על החידושים האחרונים בעולם האסתטיקה, ועל האפשרויות המגוונות בתחום.

(מימין) גליה תורן חן, טל – מנהלת מכירות במחלקה הרפואית של מדיקל נובה - מגישה עוגת יומולדת לד"ר מוניקה אלמן - מומחית ברפואת עור ובטיפולי לייזר, ד"ר אייל קרמר – מומחה בכירורגיה פלסטית, ד"ר אורי דוד – רופא שיניים ומומחה פה ולסת, ד"ר אייל שפירא – מומחה בכירורגיה פלסטית

את הפאנל הנחתה גליה תורן חן (מ"מילון היופי").

לדבריה:

"כינסנו 4 רופאים מומחים – מיטב המוחות בתחום הדרמטולוגיה והרפואה האסתטית.

זהו פאנל שנועד להעניק ידע עדכני וחדשני, ולעשות סדר בבילבול הקיים בתחום...

בפאנל לקחו חלק ארבעה רופאים:

* ד"ר מוניקה אלמן – מומחית ברפואת עור ובטיפולי לייזר

"טיפולים אסתטיים באמצעות מכשירים ותכשירים - חשובים כתחזוקה שוטפת, בדיוק כמו מניקור, פדיקור, טיפול קוסמטי ועוד..."

* ד"ר אייל שפירא – מומחה בכירורגיה פלסטית

לדבריו: "כשצעירים כדאי לשמר את העור, כשמבוגרים – חשוב לתקן, לשפר ולתחזק את העור.

* ד"ר אייל קרמר – מומחה בכירורגיה פלסטית

הזרקת חומצה היאלורונית לטיפול בקמטים (מילוי שקעים ועיבוי העור) והתחדשות רקמת העור.

* ד"ר אורי דוד – רופא שיניים ומומחה פה ולסת

טיפול שיניים המשלב ברייטוניקס וגלי רדיו.

הבהרה עד לצבע הגנטי, שמעניקה "חיוך צחור"

ומשהו על טיפול באיכות רקמות העור בעזרת חומרי מילוי והזרקות...

חומרי מילוי והזרקות

IBSA היא חברת תרופות שוויצרית, הנחשבת לאחת החברות המובילות בעולם בפיתוח מוצרים בתחום רפואת העור, לרבות פורמולות חדשניות המכילות חומצה היאלורונית לטיפול בקמטים והתחדשות העור. המוצרים פורצי הדרך של חברת IBSA משווקים בישראל באופן בלעדי על ידי חברת Medical Nova.

טיפול באיכות רקמות העור

בין מגוון הפיתוחים של חברת IBSA בתחום הטיפול בהזדקנות העור, פיתחה החברה פורמולה חדשה של חומצה היאלורונית 100% טבעית, היחידה המשפיעה על התחדשות רקמת העור ומשפרת את איכותה.

החדשנות של הפורמולה – Profhilo – מתבטאת בכך שלראשונה באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית, ניתן לעבות את העור, לשפר את רמת האלסטיות שלו ואת המרקם. Profhilo היא הפורמולה הראשונה והיחידה התורמת להגברת תהליכים טבעיים של שפעול תאי העור, ליצירת רקמת עור חדשה וצעירה, הודות למבנה הייחודי המבוסס על מולקולה היברידית של חומצה היאלורונית טהורה.

ומשהו על "אלמה לייזרס"...

'Alma Lasers' היא חברה ישראלית, העוסקת בפיתוח טכנולוגיות רפואיות ומכשירים מבוססי לייזר, אולטרה סאונד וגלי רדיו לטיפולים אסתטיים והליכים רפואיים כירורגיים, כולם הוכיחו יעילות ובטיחות קלינית. החדשנות ופריצות הדרך הטכנולוגיות מיצבו את חברת 'Alma Lasers' כאחת מהחברות המובילות והגדולות בעולם והיא משווקת את הטכנולוגיות שפיתחה ב- 85 מדינות. הצלחתה של 'אלמה לייזרס' הובילה בשנת 2013 לאקזיט ענק, במסגרתו נמכרה השליטה בחברה לחברת 'שנחאי פוסון פרמצבטיקה', הסינית, הנסחרת בבורסה של הונג קונג. החברה מנוהלת מקיסריה.

Medical Nova היא המפיצה והשותפה הבלעדית של חברת 'אלמה לייזרס' בישראל.

Medical Nova היא המפיצה הבלעדית של מוצרי חברת IBSA בישראל בתחום רפואת העור, כולל פורמולות המבוססות על חומצה היאלורונית 100% טבעית.

ומשהו על ברייטוניקס...

BrightTonix Medical Ltd

הטיפול החדשני והמתקדם בתחום הלבנת השיניים, פרי פיתוח של חברת Medical BrightTonix הישראלית, הינו הטיפול הראשון בעולם שאינו מבוסס על מי חמצן ולכן לא גורם לכאבים, לרגישות בשיניים או בחניכיים.

אין ספק ששיתוף פעולה בין חברת מדיקל נובה, רופאים מומחים ומובילים בתחומם, ציוד ומכשור חדשניים - הם השילוב המנצח.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page