top of page

רשת BBB חוגגת 70 למדינה ולבני ה-70

עם המבורגר "זיקוקים"

לכבוד יום העצמאות וחגיגות ה-70 למדינה, רשת BBB מציעה המבורגר "זיקוקים", המבורגר מיוחד המשלב את המנות הישראליות ביותר וכולל: המבורגר בשר, קציצת פלאפל, נתחי שווארמה וחציל סביח המוגשים ביחד בלחמנייה עם טחינה וירקות.

המבורגר זיקוקים (צילום: גליה אבירם)

בני ה-70, ילידי שנת 1948 – שנת הקמת המדינה, ייהנו ממתנה מיוחדת:

המבורגר "זיקוקים" יוענק במתנה לחברי המועדון, ילידי שנת 1948,

לכבוד יום העצמאות ה-70 למדינה. ההטבה תינתן עד סוף חודש אפריל.

הגעתי למסעדת BBB שנקראת "BB TLV הארבעה", ברחוב הארבעה 12 תל-אביב.

פאוזי – הוא הזכיין והבעלים של המקום.

פאוזי

את פניי קיבל אורי תמוז, מנהל המסעדה.

לדברי אורי תמוז:

"אני סטודנט למשפטים. עבדתי עם פאוזי גאנם במסעדת בנדיקט בהרצליה. פאוזי היה השף. במשך 6 שנים עבדתי בהתחלה כמלצר, עברתי לבר-מן, מנהל משמרת, וניהלתי את ה-floor. פאוזי קנה זכיינות לפתיחת סניף של BBB, והציע לי להצטרף אליו. הקמנו ביחד את העסק.

אורי תמוז

האידאולוגיה של רשת BBB היא להנגיש לעם ישראל המבורגרים איכותיים, במחירים הוגנים. אנו מתחדשים בספיישלים בזכות הראש היצירתי של אילן - השף הרשתי לשעבר, וכיום - מנכ"ל הרשת.

בעיקרון, קהל היעד של הרשת הוא משפחות, אבל מאחר שרחוב הארבעה בת"א ממוקם באיזור אורבני – אנו מכוונים לצעירים ולעובדי המשרדים באיזור, אשר באים לסעוד כאן במהלך יום העבודה. רובם רווקים שמגיעים לאכול, לשתות ולבלות בימי חמישי וששי בשעות הערב. אנו מפנקים אותם ב- HAPPY HOUR, צ'ייסרים, בירות 1+1, מוזיקה טובה. בימי שידור של משחקי כדורגל, המקום הומה אדם, ושומעים שאגות שמחה בגולים..."

משמאל: אלעד שקד – מנהל משמרת, מימין: אורי תמוז

מנות המבורגר מנצחות

  • מנת המבורגר "זיקוקים" תוגש במסעדות רשת BBB ברחבי הארץ לכבוד יום העצמאות, החל מה-15.4.18. ההטבה תינתן עד סוף חודש אפריל.

המבורגר "זיקוקים". זהו המבורגר מיוחד המשלב את המנות הישראליות ביותר וכולל: המבורגר בשר, קציצת פלאפל, נתחי שווארמה וחציל סביח המוגשים ביחד בלחמנייה עם טחינה וירקות.

  • "המבורגר לטינו": המבורגר עסיסי מבשר בקר טרי מובחר, גוואקמולי, ביצת עין, בצל פריך, סלסה פיקנטית ואיולי צ‘יפוטלה.

  • "המבורגר קצבים": המבורגר מנתחי בקר טריים מובחרים, ״המעושנת״, ארוגולה, בצל פריך, פרוסות מלפפון בכבישה ביתית, ריבת בצל ביין אדום ואיולי חרדל

מחיר מנת המבורגר ישראלי: 70 ₪. 10% הנחה לחברי מועדון BBB.

יונתן, המלצר החרוץ

אז תנו להמבורגר של BBB בכפיים ונפנפו בדגלים, כי הוא פשוט טעיםםםם...

כתיבה וצילומים: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page