top of page

ד"ר מוניקה אלמן  - רפואת עור שעושה יופי

הוזמנתי לסניף של ד"ר אלמן - רשת מרפאות הבוטיק, בקסטרא חיפה. הרשת מנוהלת במקצועיות ובנועם, על ידי הדרמטולוגית ד"ר אלמן לעור ואסתטיקה. סניף זה קיים 15 שנה. בנוסף... לרשת יש סניף בת"א (בן 5 שנים), והסניף הוותיק ביותר נמצא בראשל"צ.

המטרה: להכיר את החידושים החמים בעולם הרפואה האסתטית, שהיא רפואה לכל דבר.

זה היה פאנל תקשורתי של מובילי דעה. קיבלנו הצצה אל טיפולי העור החדשניים בעולם היופי.

ד"ר מוניקה אלמן, המוכרת לנו כמנחת "מילון היופי" בערוץ 10, היא רופאה דרמטולוגית בעלת שם עולמי.

ד"ר מוניקה אלמן, עמית לוסקי - מנהלת המרפאה, וד"ר ויקי תושיה הירצו על חידושי הטכנולוגיה, טיפולי העור המוצעים, וכמו-כן הפריכו מיתוסים ואשליות בתחום האסתטיקה.

ד"ר מוניקה אלמן, עמית לוסקי - מנהלת המרפאה, וד"ר ויקי תושיה

לדברי ד"ר אלמן:

"תחום הכירורגיה הדרמטולוגית תמיד סקרן אותי. בביה"ח איכילוב נחשפתי ללייזר הראשון, ושם הבנתי את הפוטנציאל האדיר שלו.

ד"ר מוניקה אלמן

כיום, טכנולוגיית הלייזרים בישראל – מובילה בעולם. אנו משתמשים ב"ננו טכנולוגיה" – מחדירים לחות וחומרים פעילים זעירים לעור.

ד"ר אלמן מחזיקה תבנית של מבנה העור

יש לקוחות שרוצות עוד ועוד הזרקות וטיפולים. לעתים אני אומרת להן שאין מה לעשות. הרופא איננו קוסם. לא יכול להעלים קמטים או כתמים. אפשר רק לעדן אותם. אנו נמנעים מהמראה המוגזם. "שם המשחק" הוא תחזוקה ומידתיות.

הקריטריונים לבניית תכנית טיפולים אישית ומיטבית, אותם חייבים לקחת בחשבון הם: מין (גבר/אישה), גיל, מבנה הפנים, מימיקה, נזקי קרינה ושמש, מצב שיניים, גנטיקה, עישון, השפעת כוח המשיכה על העור...

במרפאה - אמינות, רגישות, טיפול מקצועי, אחריות – הכל בגובה העיניים ומתוך אהבה לאנשים."

לדברי עמית לוסקי, מנהלת מרפאת קסטרא חיפה:

"אסתטיקה היא סוג של איכות חיים. במרפאת העור של ד"ר אלמן, חרטנו על דגלנו ראייה כוללת שממנה נגזר הטיפול בכל שלבי ההתבגרות האישה. ההתבגרות היא לא רק קמטים. היא גם כתמים, רפיון עור, גוון... מגיל 30 מתחילה התרופפות העור, וחשוב להתחיל לטפל ולתחזק.

ד"ר אלמן ועמית לוסקי

אנו בונות תכנית טיפולים שמשלבת מספר טכנולוגיות כגון: Clear Lift, חמצן, מיצוק גלי רדיו, מיצוק עור הגוף... עובדות החל מעצם הבריח, עבור לקו הלסת, וכלה בקרקפת. מתעכבות על האיזורים הבעייתיים בצורה מידתית. לא מוגזמת. והתוצאה: מראה טבעי, זוהר ורענן".

לדברי ד"ר ויקי תושיה:

"בגיל 40-60 מגיעות למרפאה נשים בעלות קריירה יציבה, אשר ילדיהן גדלו, והן מבקשות השקעה בעצמן. כאן הן מקבלות יחס אישי ומקצועי. אנו שואלים מה מפריע לך במראה, מתאמים ציפיות, בונות תכנית טיפולים, והכל מתוך שאיפה להגיע למראה טבעי ולעור זוהר".

ד"ר ויקי תושיה–רופאת שיניים מומחית בהזרקות בוטוקס. עובדת 10 שנים בתחום האסתטיקה בצוות של ד"ר אלמן

אודות המרפאות של ד"ר אלמן

במרפאות ד"ר אלמן עסוקים בהגשמת חלומות, קטנים כגדולים. כל טיפול באסתטיקת העור מבוצע על הצד הטוב ביותר, ובטכנולוגיות מתקדמות ומובילות בתחום. לעתים די בשיפור קטן בגוף כדי לגרום לשינוי גדול בחיים.

ד"ר אלמן וצוותה חרטו על דגלם מצויינות, הצלחה בטיפולים מורכבים כפשוטים, ורצון לעזור לאנשים להיות שלמים יותר ומאושרים בזכות הטיפולים.

הצוות המסור והמקצועי של ד"ר אלמן

הרשת מציעה מגוון טיפולים בכל תחומי האסתטיקה והכירורגיה הדרמטולוגית, החל מטיפול במרקם העור וצבעו, יישור ומילוי קמטים, הסרת כתמים, הסרת קעקועים (בלייזר או בכריתה), כריתת שומות, נגעים וגידולי עור באמצעות טיפולים כירורגיים (לא מוז), הסרת שיער, טיפול בנימים, טיפול באקנה ובצלקות אקנה, מיצוק העור וטיפול בצלוליט ועד טיפולים קוסמטיים משלימים.

למרות שלרוב, טיפול אסתטי ממוקד בבעיה שאיננה רפואית, הגישה במרפאות ד"ר אלמן היא של רפואה מקצועית, מבוקרת וללא כל משוא פנים. הטיפול נעשה תוך כדי שיתוף בין הרופא והמטופל/ת, במטרה להגיע לשביעות רצון ולתיאום מלא של ציפיות.

הרשת כוללת עשרות אנשי מקצוע מיומנים – בהם רופאים, אחיות, מטפלות וצוות אדמיניסטרטיבי, אשר מלווים לאורך כל הטיפול ולאחריו ומעניקים תחושת ביטחון ותמיכה.

מירב – מזכירה רפואית. אפילו המבט מעיד על תודעת שירות גבוהה...

מעבר למקצועיות ולמקצוענות מעניקים ברשת שירות אישי ואדיב באווירה אלגנטית ונעימה.

במהלך עשרים שנות הפעילות של רשת המרפאות עברו בסניפים אלפי מטופלים מרוצים, שחזרו לטיפולים נוספים, והם למעשה, כרטיס הביקור הטוב ביותר שניתן להציג.

לרשות המרפאות עומדים ידע, ניסיון רב ומגוון רחב של טכנולוגיה מהדור החדש - למגוון סוגי טיפול. כל אלה מקנים יכולת תמרון, ומאפשרים מתן טיפול מקצועי ומיומן תוך התאמה לצרכים האישיים, מידתיות והשגת תוצאות מרביות.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page