top of page

נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2018

הקולקציה כוללת את סדרת 'נעמן Smart Cook' עם הטכנולוגיה החדשנית והבלעדית לבישול חכם ובריא.

נעמן מובילה את עולם הבישול והאירוח בישראל. היא משיקה לקראת חג הפסח את קולקציית אביב-קיץ 2018 - המילה האחרונה במקצועיות ובעיצוב! הסדרה כוללת מגוון גדול של כלי בישול והגשה, שלל גאדג'טים למטבח, ומגוון אביזרי אירוח בדגמים ובגוונים שמביאים משב רוח רענן וחגיגי.

הוזמנתי לאירוע השקה חגיגי של הקולקציה. "ליאתי דברים טובים" הכינה מטעמים בהשראת האימרה של ג'ורג' ברנרד שאו: "אין אהבה כנה יותר מאשר האהבה לאוכל".

הססגוניות העשירה של הכלים באולם התצוגה – שבתה את עיניי ואת ליבי.

נזכרתי בדברי חז"ל שאמרו:

"שלושה דברים מרחיבים דעתו של אדם: אישה נאה, דירה נאה וכלים נאים". באימרה זו הייתי מחליפה את "אישה נאה", ובמקומה אומרת "תצוגה נאה"...

לדברי דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ:

"שנת 2017 היתה שנת שיא מכירות לנעמן – השחקנית הגדולה והמשמעותית ביותר בתחום כלי הבית בישראל. זוהי קפיצת מדרגה באיכות המוצרים, באריזות (ניראות המוצרים), והתאמתם לצרכן הישראלי. השף אסף גרניט הוא פרטנר ויועץ מקצועי, בעל יכולות טכנולוגיות וחשיבה פורצת דרך".

(מימין) שף אסף גרניט, דודי כהן - מנכ"ל נעמן גרופ

לדברי השף אסף גרניט:

"בנעמן זכיתי לשיח ולעבודה משותפת ומפרה. במסעדות שלי אני משתמש בכלים האיכותיים של נעמן, מצלם אותם לקירות המסעדות, ומודה על האפשרות לתת לי להשתגע..."

שף אסף גרניט עם מחבת Smart Cook

סדרת הסירים והמחבתות החדשה של נעמן Smart Cook עם הטכנולוגיה הייחודית - מרכזת את השמן במרכז התחתית, ומאפשרת בקרה על כמות השמן או ציר המרק, וריכוזו מבלי שיזלוג לשולי התחתית גם בתהליך הבישול והטיגון.

הקולקציות החדשות של נעמן מצטיינות בפרקטיות ובנוחות. הן כוללות מגוון רחב של כלי אוכל, כלי בישול לאפייה ולהגשה בטקסטורות ובעיצובים מקוריים ויפיפיים. הכלים משמשים בו זמנית לבישול, לחימום והגשה וגם לאחסון במקרר.

ריקי כהן – מנהלת קטגוריה של כלי שולחן והגשה, רן אורן - יועץ רכש לכלי בית

סדרת כלים "אקווה" – כלים לא סימטרייים, עשויים פורצלן עם צביעה ידנית

הסדרה השקופה והקלאסית מבית BORCAM - המותג המוביל בתחום כלי זכוכית רב שימושיים ואיכותיים. בקולקציית האביב מבחר כלי הגשה בצבעי פסטל מעודנים מסדרת CANDY, המעשירים ומשמחים כל שולחן בחג ובשאר ימות השנה, כלי הגשה א-סימטריים מסדרת AQUA בטקסטורות מרהיבות עם מראה של קרמיקה בעבודת יד, סדרת METALLIC - "תכשיטי מטבח" של כלי אחסון אלגנטיים העשויים ממתכת קלה בציפוי אמייל בגוונים אופנתיים, ומבחר מוצרי אקריליק במבט שקוף, נקי ואלגנטי. והשנה, על שולחן החג ניתן יהיה להוסיף גם סט סכו"ם כסוף ומשובח, בסגנון וינטג' יוקרתי ובו סכינים שנעשו בעבודת יד מיוחדת והן קלות (חלולות) ונוחות מאד לשימוש.

לדברי דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ:

"קולקציית אביב-קיץ 2018 מפתיעה ומרגשת. המובילות, העדכניות והחדשנות שלנו מבטיחות ללקוחות בישראל חוויית קנייה מהנה ומשתלמת במיוחד. זאת הודות למבצעי החג האטרקטיביים. כחברה המחוייבת לסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות, רתמנו לקולקציית האביב שלנו, טכנולוגיה חדשנית בינלאומית ובלעדית לרשת נעמן – עם סדרת הסירים והמחבתות החדשה של 'נעמן .'Smart Cook הסדרה מבטיחה פיזור חום שווה, ואפשרות לשליטה על כמות השמן הנצרך – לבישול בריא יותר ובפחות קלוריות. עם המוצרים שלנו, המאופיינים בעיצוב, נוחות ומקצועיות, ניתנים הכלים להצליח במטבח ולהפתיע את האורחים המסובים לשולחן החג."

בקולקציה גם סדרות של כלי הגשה קלאסיים וכלים במגוון הדפסים מודרניים וצבעוניים.

גם בעונה הקרובה ימשיכו לככב בחנויות הרשת שלל פטנטים וגאדג'טים מהסדרה המוצלחת של הכלים המתקפלים, המפנים מקום במגירות ועושים סדר במטבח.

מבצעי נעמן:

לרגל חג הפסח, יוצאת החברה במבצעים אטרקטיביים במיוחד – 50% הנחה בקניה מעל 199 ₪, 40% בקנייה בין 100 ל-199 ₪ ו-30% הנחה בקניה עד 100 ₪ על כלי בישול וטיגון, סכו"ם, כלי אוכל והגשה, אביזרי אחסון ותבניות.

וגם מבצע השקה מיוחד של מבחר הכלים מסדרת 'נעמן' Smart Cook שניתן יהיה לרכוש ב-40% הנחה בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. המבצע בתוקף עד 30.4.18 ו/או עד גמר המלאי.

כמו בכל שנה, נעמן חוסכת ללקוחותיה, לא רק בעלויות, אלא גם בזמן. היא מציעה בחנויות הרשת מגוון רחב של מארזי מתנה מהודרים - רק לבוא ולרכוש, מבלי להמתין בתור הארוך בעמדות האריזה.

לרשת נעמן פריסת חנויות ארצית והיא מובילה בענף ייבוא ושיווק של כלי מטבח מקצועיים המותאמים למגוון קהלים: כלי אוכל, סכינים, כלים קולינריים ואביזרים משלימים למטבח הביתי והמקצועי.

צילומים: סימה להט, שירה רז, ישראל כהן

כתבות נוספות
bottom of page