top of page

CENTURY PACIFIC משיקה את CENTURY TUNA

חדש - היישר מהאוקיינוס: סנצ'ורי פסיפיק נכנסת לשוק הטונה בישראל.

"אנחנו הולכים להיות תחרותיים, לאור העובדה שאנחנו החברה היחידה בישראל שיכולה לשלוט מקרוב בתהליך כולו, משלב הדייג ועד הגעתו למדף ללא פערי תיווך".

באירוע טעים ומענג, בהפקתן של דפנה שייט ולימור שחר מחברת "ערוגות הבושם" - הושקה "סנצ'ורי טונה" מהפיליפינים.

החברה הבינלאומית הודיעה על כניסה לשוק הטונה בישראל עם מוצרי CENTURY TUNA. הם יופצו בארץ, בשיתוף פעולה עם קבוצת יבנה מוצרי מזון שמשמשת כבסיס לוגיסטי וטכני, וכמו-כן אחראית על ייבוא הטונה, הפצתה ושיווק המוצר בישראל.

שוק הטונה בישראל מוערך בכמיליארד ₪ מכירות, המחולקים לשוק המבורקד (רשתות שיווק וחנויות פרטיות) בשווי 515 מיליון ₪, לפי נתוני סטורנקסט האחרונים, ולשוק המקצועי המהווה נתח דומה (הסעדה ומסעדות). שוק שימורי הטונה שנפתח לתחרות לפני 4 שנים בשל הפחתת המכסים, החל בשנים האחרונות להכניס שחקנים חדשים לתחום וכעת מצטרפת אליו גם חברת CENTURY PACIFIC.

ישראל נתפסת כמעצמת טונה. הצריכה היומית של הישראלים למוצרי הטונה הולכת וגדלה מידי שנה, ובשנים האחרונות מדווחים על שיעור צמיחה של % 11 כמותי, המיוחס בעיקר לערכים התזונתיים הגבוהים של המוצר ביניהם אומגה 3, אחוז חלבון גבוה ועוד.

דברים שאולי לא ידעתם על חברת CENTURY PACIFIC GROUP הבינלאומית, ולא היה לכם את מי לשאול...

החברה בעלת 30 שנות ניסיון של הובלה בתחום המזון והמשקאות בפיליפינים. מוצרי החברה נמכרים בכ-60 מדינות ברחבי העולם והיא מחזיקה במפעלי ייצור בפיליפינים, ארצות הברית, הולנד, דובאי, אוסטרליה וברזיל. מחזור המכירות של החברה נאמדת בכ-800 מיליון $ בשנה ובין מוצרי הדגל שלה ניתן למצוא מגוון מוצרי שימורי טונה ומוצרי קוקוס.

בשלב הראשון, עם כניסתה לשוק הטונה בישראל, ובשיתוף פעולה מלא עם קבוצת יבנה המנוסה בטעם הישראלי, תשיק החברה תחת המותג החדש CENTURY TUNA - שני מוצרים עיקריים: טונה בשמן וטונה במים. שניהם יימכרו באריזה של 160 גרם למוצר לא מסונן, ו-112 גרם למוצר מסונן עבור קופסא בודדת שישווק גם בארזים של רביעיות. בשלב הבא של החדירה לשוק הישראלי יושקו מוצרים נוספים של שימורי טונה.

סגולות הטונה:

הטונה עשירה במינרלים וויטמינים כמו ברזל, אבץ, מגנזיום, המחזקים את המערכת החיסונית. היאבעלת ריכוז גבוה של חלבון וריכוז נמוך מאוד של שומן שהופכים את המוצר לפופולארי בקרב ספורטאים המעוניינים לבנות את מסת השרירים שלהם מבלי לצבור שומן מיותר. יתרון בריאותי נוסף בטונה הוא תכולת האומגה 3 שלו, המקושרת לשיפור יכולת הקשב וריכוז אצל ילדים ומבוגרים, מקסום ביצועי המוח.

GREGORY FRANCIS - סגן נשיא ומנכ"ל של century tuna

"ישראל היא השוק ה-60 של סנצ'ורי הבינלאומית"

לדברי Gregory Francis:

"CENTURY PACIFIC GROUP היא החברה היחידה בישראל שמציעה רמת איכות גבוהה - החל משלב הדייג של הטונה ועד סיום הייצור. זה בזכות יצירת תהליך בקרה איכותי מקצועי ומהודק. החברה מביאה עמה ניסיון וידע של שיווק מגוון של מוצרי המותג CENTURY PACIFIC ב-60 מדינות שונות.

כניסתה של CENTURY לשוק הישראלי הוא מהלך ארוך טווח ובעקבות רצוננו להיות גורם משמעותי בשוק הישראלי ולשמר את יתרונותינו האיכותיים והתחרותיים, בחרנו לשתף פעולה עם קבוצת יבנה מוצרי מזון, שמשלבת אף היא את העקרונות של הקפדה על איכות תוך שמירה על יעילות מקסימאלית. יחד אנחנו מביאים לשוק מוצר איכותי במחיר תחרותי ובטעם מנצח".

שלמה נחליאל מנכ"ל קבוצת יבנה

"קבוצת יבנה מביאה לישראלים את הבריאות (נתרן מופחת), האיכות (נתחים טריים) והטעם המשובח של טונה סנצ'ורי"

קבוצת יבנה מוצרי מזון היא מפעל ישראלי מצליח וחדשני לשימורי ירקות ופירות. בשנים האחרונות בחר המפעל להיכנס גם לתחום יבוא מוצרי המזון ויצר קשר הדוק עם חברות מובילות בחו"ל.

לדברי שלמה נחליאל מנכ"ל קבוצת יבנה מוצרי מזון:

"קבוצת יבנה מייבאת, משווקת ומפיצה בישראל את המותג CENTURY PACIFIC. היא החליטה, בעקבות ולאור מחקרי שוק, לחבור ולשתף פעולה עם החברה הפיליפינית. צעד זה התבקש לאור יכולותיה של קבוצת יבנה מוצרי מזון, והשאיפה הבלתי מתפשרת למצויינות בתחום איכות המוצר והתאמתו לטעם השוק הישראלי. כולי תקווה ששיתוף פעולה זה יהווה פלטפורמה מוצלחת ומנצחת להחדרת מגוון מוצרי החברה בארץ".

מטעמי גורמה מטונה שהכינה השפית ומנחת סדנאות בישול - בל קפצן

"אני אוהבת אוכל ברמת ה-DNA שלי. הטונה בריאה, טעימה ומתחברת עם כל ארוחה של קטניות, ירקות, ואפילו פירות..."

ולי לא נותר, אלא לחבור לדבריה של בל, ולומר שגם הטונה וגם המנות שרקחה ממנה – היו משובחות וטעימות להפליא.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page