top of page

קונטיפט - איכות חיים לבעלי חיים

בעלי כלבים משקיעים בהם זמן טיול, טיפוח (תספורות, ציפורניים, אקססוריז), רפואה (חיסונים, טיפולים רפואיים), מזון וביגוד בחורף... נותנים וזוכים מהם לאהבה.

הגיעה העת שנכיר את חברת CONTIPET - יבואנית מזון איכות לכלבים וחתולים, משווקת בלעדית בישראל של מותג המזון האמריקאי Wellness Core - מזון בריא לבעלי חיים.

צילום: יח"צ

כאשר מדובר בחברים הכי טובים שלנו, בואו נשקיע בהם את הטוב ביותר. כשם שאנו לא מתפשרים על המזון שאנו מכניסים לפה, כך גם עבור אלה שאוהבים אותנו ללא תנאי: חיות המחמד שלנו.

חברת CONTIPET - ותיקה בשוק המזון לחיות מחמד. היא מתמחה בפיתוח מזונות איכות לבעלי חיים. צוות הפיתוח של החברה כולל מומחים בתחום המזון, וביניהם דיאטנים ווטרינרים.

ווים פטרמן - מ"מ מנכ"ל וולפט, ד"ר דניאל ברנל - מנהלת התקשורת העולמית

בערב השקת המזון האיכותי לחיות המחמד (צילום: סימה להט)

Core מביאה לחברינו ההולכים על ארבע, תזונה טבעית המכילה רכיבי מזון היפו-אלרגניים וללא דגנים, חיטה, גלוטן, תירס, סויה, מוצרי חלב, חומרי צבע מלאכותיים, חומרי טעם וחומרים משמרים.

תהליך הייצור של מוצרי Core מונעים הכללת דגנים במזון, דבר אשר מסייע להעלות את רמות החלבון והשומן, בדומה לנעשה בטבע. המוצרים גם עשירים בפרוביוטיקה המגדילה את מספר החיידקים הטובים במעי, ויוצרת סביבה בריאה לספיגת חומרים מזינים.

צילום: דנה קופל

על פי פילוסופיית חברת Wellness, מוצרי המזון של CORE נרקחו על פי ההבנה שכלבים וחתולים, בהסתמך על מוצאם הקדמוני, משגשגים על תזונה המורכבת בעיקר מבשר. זו הסיבה שכל פורמולה מכילה ריכוז גבוה של חלבון איכותי מן החי, כגון בשר, הודו או סלמון, בשילוב תערובת ייחודית של ירקות ומזונות בריאים, תוספים צמחיים וערכים תזונתיים גבוהים. כל זה נועד לספק את התזונה המיטבית עבור חיות המחמד שלנו.

צילום: דנה קופל

מוצרי ה-Wellness של Core נמכרים לכלבים וחתולים בוגרים וגורים ומגיעים בגדלים שונים בין 1.5 ל-10 ק"ג בטווח מחירים: 99-389 ₪.

להשיג בחנויות המובחרות בלבד

קריסטוף ולמינק, דר דניאל ברנל, סמואל לוי ו-ווים פיטרמנס. צילום דנה קופל

חברת CONTIPET הינה קבוצה המובילה בישראל בתחום ייבוא ושיווק מזון וציוד לבעלי חיים הממוקמת באזור תעשיה כנות. חברת CONTIPET מייבאת לישראל רק מותגים מנצחים. מותגי מזון כלבים / מזון חתולים / חול לארגז צרכים / קולרים ומזון 'רטוב' (שימורים), חטיפים ועוד, שמספקים לכלב/לכלבה - לחתול/לחתולה, לאורך כל חייהם - את התפריט המקיף, המלא והמזין ביותר. בחרנו את המותגים מהפופולאריים בעולם - Profine, ProSeries, Sam’s Field ,VanCat, Hunter וכמובן Wellness Core בקפידה רבה, מתוך מחשבה על בריאות ואיכות חיי חיות המחמד שלכם.

צילום: סימה להט

האוכל הכי טעים בעולם, מבית Wellness Core

ג'וי, כלבת השיטסו, בת השנתיים וחצי שלי – הלא היא "נסיכת הבית" – מתענגת עליו, ומלקקת את שפתיה בהנאה מרובה,

ואני נהנית מהידיעה שעשיתי עוד משהו בריא וטוב למענה...

צילום: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page