top of page

רפואת האנטי  אייג'ינג -  לעצור את שעון הגיל באמצעות הרפואה הפונקציונאלית

מאת: ד"ר אלכסנדר ארדיטי (M.D.) בהוצאת פוקוס ספרים לבריאות

בכנס ראשון מסוגו בישראל, אשר יתקיים ביום שישי 3/11/17 (09:00-13:00) במרכז דוהל ת"א, יציג ד"ר אלכסנדר ארדיטי, נושאים נבחרים מספרו "רפואת אנטי אייג'ינג - לעצור את שעון הגיל באמצעות הרפואה הפונקציונאלית", ביניהם:

  • מדוע אנחנו מזדקנים?

  • האם הארכת תוחלת החיים חייבת להיות מלווהבסבל, או שניתן להפוך מגמה זו?

  • מה הקשר בין המצב ההורמונלי שלנו כיום לבין התפתחות מחלות כרוניות והזדקנותנו בעתיד?

  • מהן בדיקות המעבדה הזמינות לנו כיום בשירותי הרפואה, על מנת לבחוןן את מצב גופנו, וכיצד נפרש אותן נכונה?

  • ו....שאלת ה"מיליון דולר": כיצד ניתן להחזיר את הגלגל הביולוגי לאחור?

לפני 18 שנה בעודו בן 62, בעיצומה של קריירה ארוכה ומוצלחת בבתי החולים בארץ, מצא עצמו ד"ר אלכסנדר ארדיטי (M.D.) רופא מומחה ברפואה פנימית, בקרדיולוגיה ובמניעת מחלות בגיל המבוגר, בסכנת חיים בריאותית - על סף מוות ובייאוש מוחלט!

שלל הטיפולים בהם נעזר לעודף משקל, לסוכרת, יתר לחץ דם, כולסטרול גבוה ומחלת סרטן הדם לא סייעו, ומצבו הלך והדרדר. מצוקתו הובילה את ד"ר ארדיטי לפנות ולחקור את מדע הרפואה הפונקציונאלית, השם דגש על הקשר בין השינויים הביולוגיים המתפתחים בגופנו במהלך שנות חיינו המאוחרות (מגיל 30 ומעלה) לבין התפתחות מחלות כרוניות ומחלות קשות.

רפואה זו המכונה גם רפואת אנטי-אייג'ינג, רואה בגוף יחידה שלמה אחת ומתמקדת באבחון חוסר האיזון והתפקוד הלקוי במערכות השונות כסיבה להתפתחותן של מחלות. לצורך הריפוי, דוגלת הרפואה הפונקציונאלית בהשלמת החסרים הביולוגיים הרלוונטיים, בעזרת חומרים ביולוגיים התואמים את אלו שבגופנו, לרמות התואמות את הגיל הצעיר לטובת חידוש פעילותם של התאים ורקמות הגוף, באופן מיטבי.

לשמחתו, בעודו מיישם את עקרונות הרפואה הפונקציונאלית כשהוא מחזיר לגופו את החומרים הטבעיים הנחוצים לו, בהתאם לתוצאות בדיקות המעבדה, השתפרה בהדרגה הרגשתו. תפקודו השתפר, העייפות נעלמה, המחלות שמהן סבל נסוגו ובדיקות המעבדה השתפרו. ספירת הדם של התאים הסרטניים הצביעה על נסיגה, וכעבור שישה חודשים הם נעלמו לחלוטין. ד"ר ארדיטי הפסיק ליטול את התרופות שנרשמו לו ובתוך שנה, בדיקות המעבדה חזרו לרמה המיטבית.

ב"מסעו" המקצועי השתלם, בין היתר, ד"ר ארדיטי ברפואת אנטי-אייג'ינג בארה"ב וכיום מתמקד בטיפול באמצעות הרפואה הפונקציונאלית, בטיפול ומניעת מחלות, באמצעות הורמונים טבעיים. את ניסיונו הקליני ומסקנותיו, מסכם ומביא לידיעת הציבור ואנשי המקצוע בספרו החדש: "רפואת אנטי איג'ינג" - לעצור את שעון הגיל באמצעות הרפואה הפונקציונאלית.

ספר זה, מרכז את הידע הבסיסי להבנת השינויים הביולוגיים המתרחשים בגופו במהלך השנים, ואת הכלים לזהותם ולטפל בהם מוקדם ככל האפשר, בעזרת ובתיאום הרופא המטפל/ הצוות הרפואי. גישה זו יכולה לסייע בטיפול במגוון מחלות כרוניות וקשות, באמצעות חומרים ביולוגיים טבעיים המיוצרים על-ידי הגוף עצמו, ובעזרת מעט תרופות או אף בלעדיהן. על-ידי אימוץ עקרונות רפואת האנטי-אייג'ינג נוכל לעכב או אף למנוע את המחלות ככל שאנו מתבגרים ולהחזיר את החיוניות לגופנו.

בעידן "הרופא הדיגיטלי" שבו לרופאים יש לרוב דקות ספורות להקשיב לתלונותינו ולרשום תרופה להקלת סבלנו, האחריות המוטלת על המטופלים עצמם לדאוג לבריאותם - גדולה מתמיד.

את הספר "רפואת אנטי איג'ינג" בהוצאת פוקוס ספרים לבריאות, ניתן להשיג בחנויות הספרים בפריסה ארצית בעלות של 94 ש"ח ובאתר ההוצאה במחיר מוזל של 75 ש"ח: focus.co.il

כתבות נוספות
bottom of page