top of page

"שווידן ביטר" של Nutri Care מכין את הגוף לחורף

לחיזוק המערכת החיסונית ולאיזון מערכת העיכול

מותג תוספי התזונה Nutri Care מציע את פורמולה הצמחים הידועה והעתיקה - "שווידן ביטר". היא נחשבת למשקה "קסם" מזה מאות שנים לשיפור התפקוד הכללי ולבריאות טובה.

לדברי הנטורופתית ג'ולי ברוך: "עם סיום הקיץ וכשהחגים עומדים בפתח, עוד לפני שהחורף פוקד אותנו – זה הזמן לחזק את הגוף ואת מערכת החיסון כדי לעבור את החורף בשלום. על מנת לשמור על עמידות הגוף מפני וירוסים וחיידקים הגורמים למחלות, חשוב לתמוך במנגנוני ההגנה של הגוף על ידי תזונה טובה העשירה בכל אבות המזון, ובוויטמינים ומינרליים, כגון ויטמין C, אבץ ומגנזיום, הקפדה על שינה טובה, פעילות גופנית, וכן מומלץ לחזק את הגוף בעזרת תוספי תזונה המכילים צמחי מרפא התומכים במערכת החיסון ויכולים לסייע במניעה ובטיפול במחלות החורף".

פורמולת "שווידן ביטר" הומצאה במאה ה- 15 ונתגלתה מחדש לפני 250 שנה ע"י הרופא ד"ר סאמסט השוודי.

הפורמולה מכילה 9 צמחים ייחודיים הפועלים בסינרגיה, בהם: תמצית ג'נטיאנה, תמצית חמשן, תמצית אגוז מוסקט, תמצית מור, כורכום, תמצית קנה הבושם, תמצית אגוז המלך, תמצית מילה ונטופית רפואית.

רפואת הצמחים העתיקה מייחסת לפורמולה סגולות רפואיות רבות, מציינת הנטורופתית ג'ולי ברוך, בהם: חיזוק מערכת החיסון, איזון רמות הכולסטרול, הגברת תחושת החיוניות, תמיכה בתפקודי כבד לניקוי רעלים, איזון וחיזוק מערכת העיכול, הקלה במצבי גזים, צרבות ואי נוחות במערכת העיכול.

המוצר כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

הנחיות לשימוש: לערבב כפית אחת בחצי כוס מים ולשתות פעמיים ביום. יש לנער היטב לפני השימוש.

מחיר לצרכן: 138 ₪ (לבקבוק 250 מ"ל).

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בתי טבע ובתי מרקחת מובחרים.

  • המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.

צילום – נוטרי קר

כתבות נוספות
bottom of page