top of page

ורדינון מגשימה לנו פנטזיה - חפשו את הכרכרה

DISNEY IS CALLING YOU

  • חנויות הפופ אפ של ורדינון ודיסני נפתחות ברחבי הארץ עם קולקציות מגניבות, מהדורות בלעדיות ובמחירים חד-פעמיים

  • ב-15 לוקיישנים משתנים, בקניונים המרכזיים - כל פעם למשך חודש ימים

  • בהשקעה כוללת של כמיליון ₪

הפתעת הקיץ !!!

חנויות הפופ-אפ של ורדינון, חברת הטקסטיל המובילה בישראל, בשיתוף ובהשראת דיסני - תופסות תאוצה, ומציעות קולקציות בלעדיות בקונספט צעיר, תוסס ומפתיע להורים ולילדים.

סימן ההיכרבמרכז כל חנות פופ-אפ ממתינה כרכרה אגדתית ומלכותית.

צוות לעניין: (מימין לשמאל)

שירלי רז - אחראית פיתוח מוצרי אופנה ובית בדיסני

דודי כהן – מנכ"ל נעמן

תמי לנדצמן – מנכ"לית דיסני ישראל

אסנת רוזנברג – מנכ"לית חטיבת ורדינון

קרן סער – מנכ"לית פיתוח עסקי וסחר בדיסני

ברק בנימיני – מנהל קטגוריית אופנה ובית בדיסני

"הכרכרה" – מסר של פנטזיה וחלום מעולם האגדות...

בין הפריטים הייחודיים שיימכרו אך ורק במתחמי הפופ אפ: מצעי ג'רסי נעימים ומפנקים, ציפיות, תיקים אופנתיים, כוסות שתיה מדליקות עם קש ומגבות מטבח בעיצוב שובב, מגבות ושמיכות לקיץ, כירבוליות בחורף - והכל בהדפסים מקוריים ובסגנונות טרנדיים מובילים בעולם האופנה ועיצוב הבית. הקיץ - כל אחד יוכל להרכיב לו את הסט האולטימטיבי על פי טעמו האישי.

לדברי אסנת רוזנברג, מנכ"ל חטיבת ורדינון: "הקהל הישראלי מוכיח שוב ושוב כי הוא סקרן ופתוח לחידושים ולטרנדים עולמיים ואותנו זה מאתגר בכל פעם מחדש. מתחמי הפופ אפ של ורדינון זכו לפרגון ולהצלחה רבה בשנים הקודמות, ואנו בטוחים שגם בקיץ זה יתרמו לחוויית הקנייה וחיזוק הקשר שלנו עם לקוחותינו ועם קהלים חדשים.

השנה בחרנו להפתיע את הקונים עם קולקציית דיסני לקטנים וגדולים בשילוב הדמויות האהובות על כולם ובכך לספק חוויית קנייה שמממשת פנטזיה".

אסנת רוזנברג: "חוויית הקנייה מממשת פנטזיה"

חנויות הפופ-אפ תפעלנה החל מחודש יולי ועד דצמבר 2017. כל חנות תוקם למשך חודש ימים בקניונים המרכזיים ברחבי הארץ. הקניונים שיארחו את מתחם הפופ אפ בחודש יולי: קניון איילון ברמת גן, סינמה סיטי בראשון לציון וגרנד קניון בחיפה.

בהמשך, ייפתחו עוד ועוד מתחמי פופ אפ בקניונים בפריסה ארצית.

באירוע ההשקה, שהתקיים הבוקר בסינמה סיטי ראשל"צ , של חנות הפופ-אפ הייחודית של ורדינון, בשיתוף דיסני - נשאו דברים: אסנת רוזנברג, תמי לנדצמן ושירלי רז.

מימין: אסנת רוזנברג, מנכ"ל חטיבת ורדינון, שירלי רז - אחראית פיתוח מוצרי אופנה ובית בדיסני, ויקה יוסל – מנהלת סטודיו ורדינון, תמי לנדצמן – מנכ"לית דיסני ישראל

באירוע ההשקה אמרה אסנת רוזנברג:

"אנו מאמינים שכל קושי, הוא אתגר והזדמנות. שם המשחק הוא בידול בוטיק הטקסטיל שלנו, בזכות החדשנות הטכנולוגית. הלקוחות היום הם "קהילתיים" ברשתות החברתיות באינטרנט (ווטסאפ, אינסטגרם...). הם מישתנים, בודקים ומשווים, כי המידע זמין ונגיש. אנו מתאימים עצמנו לשוק המשתנה, ולצרכיו של הלקוח.

החדשנות של ורדינון מתבטאת בשני מישורים:

  1. עולם המוצר, החדשנות והמקום: פיתחנו "קולקציה בוטיקית" המיועדת למתחמים בלבד, ומוצגת במשך חודש ימים בקניונים.

  2. שיווק באמצעות סרטונים אותם מתייגים

הקונספט של עולם התוכן ב-ורדינון מושתת על נינוחות בבית ובקרב המשפחה.

הקונספט ה-פופ אפ נועד לתינוקות, ילדים ומבוגרים".

לדברי תמי לנדצמן:

"שיתוף הפעולה בין דיסני ל-ורדינון – מבורך. המוצרים החדשנים שמוצגים במתחם הקניונים – יוצגו בדיסני אירופה וארה"ב. זה מה שקורה שתוכן פוגש חדשנות ואיכות. הקהל נחשף למתחם, ומחייך..."

לדברי שירלי רז:

"יש שיתוף פעולה מלא בין דיסני לבין סטודיו ורדינון. ורדינון ביקשה מדיסני אישור מיוחד לאיורים עצמאיים. ואמנם, המאיירים המקוריים בדיסני – אישרו את איורי הדמויות המיוחדות בסגנון ובזווית".

ורדינון ודיסני מחזירים לנו את חיוכי הילדות, התמימה והיפה שלנו....

צילומים: סימה להט, תמי בר שי

כתבות נוספות
bottom of page