top of page

"אבידור" – נעליים אלה נועדו להליכה נוחה ונעימה...


רשת אבידור, מרכזי בריאות לרגל ולגב, מתמחה ב-

  • בדיקות הליכה וריצה ביומכניות

  • התאמה אישית וייצור של נעליים אורתופדיות ומדרסים איכותיים

  • התאמת מגוון של אביזרים אורתופדים כגון: מגיני ברך, תומכי קרסול, מייצבי כף יד, חגורות גב, גרבי לחץ ועוד...

  • נעלי נוחות ממיטב המותגים

החזון של אבידור

לאפשר לכל אדם ובכל גיל, לשפר את איכות חייו על ידי התאמת פתרונות אורתופדיים עבורו, כדי שינוע בנוחות - עד כדי תחושת ריחוף.

קצת היסטוריה,,,

בשנת 1939 הקים יעקב טננבאום, חנות קטנה לנעלי נוחות בשם "סלון נעלי עטרת" ברחוב דיזינגוף בתל אביב. יעקב חלם לשפר לאנשים את איכות חייהם על ידי חוויית הליכה נוחה ונעימה. בחנות נמכרו נעליים איכותיות, שיוצרו בעבודת יד. מאות לקוחות הגיעו לחנות מכל רחבי הארץ.

ברבות השנים החנות הקטנה הלכה ושגשגה. העסק עבר לניהולו של אבי אבידור, שלימים הקים את "אבידור – המרכז הבריאותי לכף הרגל". כיום מנוהל המרכז על ידי הדור השלישי.

לרשת אבידור 15 סניפים בפריסה ארצית ומעבדה ניידת. החברה מספקת שירות איכותי ומקצועי - במקרים מיוחדים גם בבית הלקוח.

"האני מאמין" של אבידור

המנהלים והעובדים ברשת הם "אנשים של אנשים". הם רואים בטיפול ובעזרה לזולת ערך עליון, ותחושת שליחות זו מלווה אותם מידי יום ביומו בעבודתם השוטפת.

בסניפי הרשת נערכות בדיקות ביומכניות לניתוח תבנית הליכה ולפילוג לחצים. הן מפוענחות על ידי פרופ' משה איילון, מומחה לביומכניקה, ומאפשרות למומחים של אבידור להמליץ על הפתרון המיטבי לשיפור התנועה.

מידי שנה, בקמפוס "שיאים" שבאוניברסיטת תל אביב, מתקיים קורס הנעלה רפואית – אורטוטיסטים. הקורס פותח ע"י רשת אבידור, והוא בלעדי בארץ. מטרתו להכשיר ולהסמיך את מטפלי הדור הבא.

פעילותה העניפה של אבידור, הביאה אותה לחזית הטכנולוגית, והיא מציבה אותה כחברה הגדולה והחדשנית ביותר בתחום האורתופדיה בארץ.

שיטת המדידה

שיטת הכפפה הפולימרית (SPS= Soft Premium Supportׂ) היא שיטת מדידה אמריקאית ייחודית מסוגה ומדוייקת ביותר. היא מיובאת באופן בלעדי לארץ על ידי אבידור. בשיטה זו מתבצע איסוף נתונים תלת מימדי של כף הרגל. המידות נלקחות במצב של שכיבה, כך שמשקל גופו של המטופל - מנוטרל מכפות הרגליים, וכך מגיעים לדיוק מקסימלי.

לקיחת מידה מדוייקת חשובה, ואפילו קריטית, לבניית המדרס המיטבי.

כפות רגלינו שונות זו מזו, אבל שתי הנעליים – זהות. לכן, ככל ששיטת המדידה תהיה מדוייקת יותר, כך המדרס יהיה טוב יותר.

אז איך עושים זאת?

בדיקות בתנועה - המעבדה הביומכנית של אבידור

ביו-מכניקה הוא חקר התכונות המכניות ואת עקרונות ההנדסה הפועלים בתפקוד המערכות הביולוגיות. במילים אחרות, אנחנו לא זקוקים למדרסים לעמידה, אלא להליכה, ריצה ותפקוד בתנועה יומיומית. הכוחות והעומסים המופעלים על השלד שלנו בזמן עמידה, שונים משמעותית מהכוחות הפועלים עליו בזמן תנועה. לכן, כאשר יש אינדיקציה למצב הלחצים הקיימים על כפות רגלינו גם במצב תנועה, יש לנו כלי עזר חשוב נוסף, לייצור מדוייק ונכון יותר של המדרסים.

למען הגילוי הנאות, לאחר חודשיים של סבל בעקבות דורבן בעקב רגל שמאל שלי, בעקבות צריכת כדורים נוגדי דלקת ונוגדי כאב, וטיפולים בדיקור סיני - הגעתי מיואשת ל"אבידור". קוויתי לישועה והצלה, כדי שאוכל ללכת ללא הכאב החד, ולהמשיך לנהל את חיי הפעילים והתזזיתיים, כרגיל.

את פניי ב"קבלה", קיבלה רינת בלבביות רבה

טל אלון – מנהלת שיווק וידע באבידור, העבירה בצורה רהוטה וממוקדת את החזון והתפיסה של אבידור.

(מימין) רן אבידור – המנכ"ל הצעיר והמוכשר, שהתלהבותו ושפת גופו מסגירות את הבטחון בריפוי ש"אבידור" מעניק ללקוחותיו, (משמאל) מיטל צוויג אבידור – מנהלת כספים

נאסר מוסטפה – פיזיותרפיסט, מטפל בגלי הלם, טייפינג, ובדיקות מעבדה ביו-מכנית

מלאך – המכונה "המלאך". אורטוטיסט (מומחה בהכוונת הליכה) ותיק ברשת אבידור.

לאחר בחינת הבעייה והטיפול בגלי הלם ובטייפינג, התאים לי רן אבידור את הנעל הנכונה. נעלי ג'ויה. יצאתי מהמכון כאילו מרחפת. סוליית הנדנדה של הנעל, העבירה את משקל גופי מהמקום הבעייתי והכואב (עקב הרגל), לאיזור אצבעות הרגליים.

והתוצאה... הלחץ, שמלווה היה בכאב חד, עד כדי קושי בהליכה – נעלם כקסם.

אין ספק שנעליים אלה – נועדו להליכה נוחה, נעימה, יציבה, ובעיקר בריאה.

ומי צריך יותר מזה כדי לחזור למסלול החיים הרגיל?

תודה לאבידור על הישע וההצלה!

אתר אינטרנט: http://www.avidorhc.co.il

טלפון: 1-700-700-295

כתבות נוספות
bottom of page