top of page

L'OREAL ISRAEL משיקה 3 חנויות חדשות ל-Kiehl's

בקניונים מובילים בישראל:

* עופר גרנד קניון חיפה

* קניון מלחה ירושלים

* קניון TLV FASHION ת"א

עד כה הפעיל המותג 2 חנויות בישראל - בקניון רמת אביב ובדיזנגוף סנטר

מותג הטיפוח הניו-יורקי KIEHL'S פונה לנשים וגברים וכולל מוצרים לעור הפנים, הגוף והשיער. המותג מציע שירות, אבחון וייעוץ אישי ופילוסופיית "נסה לפני שתקנה" הכוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות.

L'OREAL ISRAEL מרחיבה את פעילותה בתחום ה- Retail בישראל, ופותחת 3 חנויות נוספות למותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's. החנויות משתרעות על שטח של 50 מ"ר.

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל:

"לוריאל ישראל מעבירה הילוך בתחום הביוטי ריטייל בשילוב כניסה לעולמות ה- e-commerce. היא רואה בהם מנוע צמיחה חשוב לחברה בעשור הקרוב, מתן מענה מדוייק של חווית קניה, שירות אישי מתאים למגמות ולשינויים בהתנהגות הצרכנית החדשה בעולמות היופי".

באירוע ההשקה שהתקיים בחנות Kiehl's בקניון עופר גרנד חיפה, נכחו ניר ברקן – מנכ""ל הקניון, קובי אזולאי – מנכ"ל חטיבת מוצרי היוקרה של לוריאל, דורית וידבסקי – דוברת לוריאל ו-Kiehl's, עיתונאים ובלוגרים, ו...לקוחות נאמנים

מימין: קובי אזולאי, דורית וידבסקי, ניר ברקן

לדברי קובי אזולאי, מנכ"ל חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל:

"החנות בעופר גרנד קניון חיפה – מעניינת ומפתה. מגיעים אליה לקוחות רבים שמאמינים במוצרי KIEHL'S. המותג חי ובועט במשך 150 שנים. תחילה הוא התמסד בניו-יורק, וממנה הוא מיוצא לכל רחבי העולם.

כחלק מהאסטרטגיה העולמית נפתחו חנויות במיקומים מרכזיים במרכז הארץ. כעת, עם הביקוש, מתרחב המותג לאזורים נוספים. עד שנת 2020 יהיו למותג 14 חנויות".

לדברי דורית וידבסקי:

"בעולם יש 1,700 חנויות של המותג Kiehl's . אנו גאים להרחיב את פעילות המותג המשגשג הזה גם בישראל. חונכים 4 חנויות, לראשונה מחוץ לת"א. כל המוצרים נחתו היישר מניו-יורק. אנחנו מאמינים במוצר, עד כדי כך שמציעים לנסות אותו (TRY BEFORE YOU BUY), ולחזור לביצוע הקנייה. אין לנו צורך בפרסום המוני יקר, אלא רק ב"ריצפת המכירה". אנו מעניקים שירות אישי ומקצועי לשביעות רצונם המלאה של הלקוחות".

KIEHL'S נחשב בעולם למותג הסלבריטאים, אותם מגייסים למטרה פילנתרופית שבה בוחר המותג בכל מדינה.

בישראל בחר המותג להתחבר לתחום הילדים ולאמץ את עמותת "ילדים בסיכוי", המעניקה לכל ילד הזדמנות דומה לזו של הילדים החיים במשפחותיהם, כך שיוכלו לגדול ולהיות מבוגרים עצמאיים התורמים לקהילה.

Kiehl's - מותג הטיפוח הניו-יורקי שהוקם בשנת 1851 כבית מרקחת, משרת לקוחות ברחבי העולם עם מוצרים איכותיים המופקים בתנאים מחמירים תחת פיקוח קפדני ובשימוש חומרים טבעיים המבוססים על מדע מתקדם.

המוצרים המובילים של KIEHL'S

המותג Kiehl's פונה לקהלים רבים ומגוונים, אלה שאוהבים לבחור את המוצרים לבד, כאשר הגישה למדפים קלה ונוחה בליווי מידע על המוצרים, ואלו שאוהבים לקבל שירות הכולל ייעוץ של נציג החברה המגיע עם ניסיון וידע רב הכולל בדיקה של סוג העור כפי שהיה נהוג בבתי המרקחת האותנטיים. הנציגים לובשים חלוק מסורתי לבן כפי שנהוג בבתי המרקחת.

הילה ולדמן – מנהלת הסחר של Kiehl's, ישראל ואסף נורי – מנהל המותג של Kiehl's ישראל

Kiehl's מציע קו מוצרים מתקדמים וממוקדים, שהושקו בשותפות בין הכימאים של המותג לבין פאנל של דרמטולוגים ומומחים מדעיים ברמה עולמית, המוצגים במבנה באופן פונקציונלי, המאפשר ללקוח למצוא במהירות את הפתרון המתאים לצורך הייחודי שלו ולטיפוח עורו.

המוכרות של Kiehl's מתאימות באופן אישי ומקצועי את המוצר ללקוחה

בין החוויה העיצובית המשלבת שיק מודרני ניתן לפגוש אלמנטים חוזרים המלווים את המותג בכל חנויות הרשת ומזוהים איתו ועם תחביביו והרפתקאותיו של מייסד המותג, אהרון מורס ומשפחתו לאורך הדורות, כגון: אופנוע הארלי דיווידסון אותו הכניס כמוטיב לרוח ההרפתקנות ו-Mr. Bones - שלד המסמל מדע ורפואה, אשר בעבר, אף שימש אותו למתן הסברים ללקוחות על פעולות גוף האדם.

לישראל נכנס המותג Kiehl's בשנת 2013 עם פילוסופיית ההתנסות הייחודית שלו (“Try before you buy”) "נסה לפני שתקנה", הכוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות.

למותג מגוון רחב של למעלה מ- 200 מוצרים, הכולל מוצרים לעור הפנים, הגוף והשיער, מוצרים ייעודיים לתינוקות, וקו ייחודי לגברים.

טווח המחירים נע בין 45 ₪ ל- Lip Balm ועד ל- 399 ₪ לסרום עיניים.

נסו את מוצרי Kiehl's, ותיווכחו שגם אתם תתמכרו !

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page