top of page

חלומות נחלת-ראשל"צ: פנינה ירוקה בלב העיר

חברת שיכון ובינוי נדל"ן מתחילה לשווק את פרוייקט חלומות נחלת-ראשל"צ

שילוב אידיאלי בין שקט ושלווה לבין מרכז תרבותי תוסס

השילוב בין מגורים בסביבה שקטה ושלווה, יחד עם קרבה מקסימאלית למרכזי תרבות תוססים - נחשב כיום לסטנדרט יוקרתי שיותר ויותר אנשים מעוניינים בו. אוכלוסיות שונות בוחרות ליהנות גם מסביבה פסטורלית וקהילתית, וגם להיות מחוברים ללב הפועם של העיר. כתוצאה מהמגמה ומהביקוש - חברת שיכון ובינוי נדל"ן מזמינה ליהנות מסטנדרטים חדשים של יוקרה בשכונה האיכותית נחלת יהודה, בצפון ראשל"צ.

בפרוייקט מתוכננים 5 בניינים בני 10-14 קומות, ובהן דירות גן, דירות 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים דו-מפלסיים מרהיבים עם מפרט עשיר, ירוק וחסכוני - כמו שרק חברה איתנה ומקצועית יכולה להציע. שכונת חלומות נחלת ראשון לציון נמצאת בקרבת צירי תחבורה מרכזיים כמו כביש ארבע, כביש 44 וכביש 431. תחנת הרכבת של ראשון לציון נמצאת במרחק חמש דקות נסיעה בלבד. בשכונה נמצאים גנים ובתי ספר מצויינים, ובקרבתה גם מוקדי בילוי – בתי קפה, מסעדות וחוף הים של ראשון לציון.

לדברי דורית סדן סמנכ"ל השיווק בחברת שיכון ובינוי נדל"ן:

"אנו בהחלט מזהים שבשנים האחרונות קיימת מגמה של שילוב נכון וטבעי בין הסביבה הקהילתית, הירוקה והשלווה לבין קרבה למקומות בילוי ופנאי. פרויקט חלומות נחלת יהודה ראשל"צ הכיל בתוכו היטב הן בתכנון והן בבנייה את הביקוש במגמה הזו ואנו כבר מצפים בכיליון עיניים לראות את תנופת הפרויקט בעיר".

דורית סדן – סמנכ"לית השיווק בחברת שיכון ובינוי נדל"ן

לדברי נירה גלעד – מנהלת המכירות של פרוייקט חלומות נחלת יהודה בראשל"צ:

"הכנו שיעורי בית. ליקטנו את מיטב הרעיונות מכל תחום בפרוייקטים של בנייה למגורים, ויישמנו אותם בדירות של חלומות נחלת יהודה בראשל"צ. רצינו ליצור ולהציע את "בתי החלומות" ללקוחותינו".

נירה גלעד – מנהלת המכירות של פרוייקט חלומות נחלת יהודה בראשל"צ

נירה חושפת את מיקומו האטרקטיבי של הפרוייקט: צירי תחבורה ראשיים, אשר מקנים "פנינה ירוקה" בלב העיר.

בנוסף, במצגת מרשימה, נירה חושפת את מתחם 5 הבניינים בני 10-14 קומות, ואת הדירות ברמת הגימור הגבוהה.

דברים שלא ידעתם על שיכון ובינוי נדל"ן, ואולי לא העזתם לשאול...

שיכון ובינוי נדל"ן הינה חברת הנדל"ן המובילה בישראל ומהווה את הזרוע היזמית של שיכון ובינוי בישראל. גם בימים של משבר כלכלי עולמי, ממשיכה שיכון ובינוי נדל"ן בתנופת הפיתוח והבנייה בכל רחבי הארץ, זאת בזכות החוסן הפיננסי שלה ושל שיכון ובינוי מקבוצת אריסון. החברה קיימת כבר 90 שנה, במהלכן בנתה מעל 185,000 יחידות דיור ויותר מ-1,000,000 איש גרים בבתים שבנתה לאורך השנים. בימים אלה נמצאות בשלבי בנייה שונים כ-2,000 יחידות דיור הפרושות על-פני עשרות פרויקטים ברחבי הארץ, וכן למעלה מ-100,000 מ"ר שטחים מסחריים.

בחנתי את תכניות המתאר. צפיתי בדגם שהציגה אשת המכירות מילה קריגל בפני קהל הלקוחות הפוטנציאלי של פרוייקט חלומות נחלת בראשל"צ ... מרשים ביותר !

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page