top of page

קייטרינג שולץ אוהב אוכל ואוהב אנשים

הסוד של שולץ - האוכל מתחיל ונגמר באהבה...

אהבה לטעמים, מרקמים וניחוחות מעוררי חושים, אהבה לחומרי גלם מגוונים, איכותיים וטריים, אהבה לתזונה מאוזנת ובריאה, אהבה לאומנות הבישול והאפייה, אהבה לאקשן הסוער של המטבח ולמחול הסירים, אהבה לאסתטיקה מעוצבת ולכלי הגשה נאים, ומעל לכל – אהבה לכל אחת ואחד מאלפי הסועדים שנהנים מהחוויה הקולינארית כבר 30 שנה. לכל מנה מעשרות אלפי המנות המוגשות מדי יום, מוסיפים בשולץ, תבלין סודי קטן שנקרא… אהבה.

החברה, שהחלה את דרכה במטבח ביתי בכפר-סבא, הפכה לאימפריית קייטרינג' ונרכשה על ידי קרן איפקס בשווי של 200 מיליון שקל.

דברים שלא ידעתם על קייטרינג שולץ, ולא היה לכם את מי לשאול...

"היסטוריה על קצה המזלג" שממצה את המתכון להצלחה...

לפני כ-30 שנים, עמד לו יחיאל שולץ במטבח קטן, ורקח מדמיונו סירים מלאים בניחוחות וטעמים. כשהיו מוכנים, עטף אותם במגבת גדולה ורץ לחלקם מהר ככל האפשר לבעלי העסק הרעבים שבסביבה, שחיכו לו בציפייה. "מטעמים" הוא אמר, "חייבים להגיש חמים".

כיום, עם צי של מטבחים רחבי ידיים, ולמעלה מ-1400 אנשי מקצוע, המורשת של יחיאל שולץ עדיין נשמרת בקפידה. בניו, אורן וניר, ממשיכים את דרכו בגאווה, ואמונים על בית הקייטרינג המוביל בישראל בעולם המוסדי. מתוך הבנה כי חוויה קולינארית אמיתית נוצרת משילוב מאוזן בין טעמים, מרכיבים בריאותיים ואופן הגשה נעים לעין - קייטרינג שולץ מציב סטנדרטים חדשים לענף ההסעדה הישראלי ומביא ל-80 חדרי האוכל של החברות הבכירות בישראל, מנה גדושה של חדשנות ויצירתיות בכל ארוחה, בכל עמדת הגשה, בכל יום מחדש.

מאכלי העולם - ההשראה הקולינארית של שולץ

רחובות בנגקוק, הדייגים בנמל פורטוגל, תנורי הטורטיות של מקסיקו סיטי, הפיצריות החבויות בסמטאות רומא, ה"אל גאוצ'וס" הארגנטינאים המובילים את הבקר, השוקולטיירים של בלגיה, הבסטות של שוק מחנה יהודה הירושלמי… כולם, ועוד רבים אחרים, הם ההשראה למטבח הקוסמופוליטי של שולץ. מתוך רצון להביא לסועדים עולם מלא של טעמים וניחוחות מסקרנים, בכל יום מחדש, מציעים בשולץ תפריט עשיר וייחודי, המציע מגוון רחב של סגנונות קולינאריים. להשלמת החוויה מציעים עמדות, כלי הגשה ואביזרי קישוט המעוצבים על-פי עולם התוכן הטיפוסי של המנה.

חברי הארגון "שפים ללא גבולות", בראשותו של נשיא ש.ל.ג. חנן שגיא, הוזמנו להתארח במתחם ההסעדה הגדול בבית קודאק, ברחוב התנופה 7, פתח תקוה

בכניסה לאולם האוכל פגשתי, לגמרי במקרה, עובדת בשם עמית מהחטיבה הטכנולוגית בבית קודאק. היא כינתה את השף שי - "עילוי". לדבריה: "אני צמחונית. יש לי כאן מבחר ענק ומגוון של מטעמים צמחוניים. הכל כאן טעים, טרי ואיכותי."

למען הגילוי הנאות... אינני מכירה את עמית, ובשלב זה עדיין לא פגשתי את השף שי.

(עומדים מימין לשמאל) שף שי – "הביצועיסט", שף ירון שהרבני – "איש חזון", שף חנן שגיא - נשיא ש.ל.ג.

(יושב) דורון זלף – סמנכ"ל שיווק של שולץ

לדברי השף ירון שהרבני: "אני מחובר לחזון, ושי הוא הביצועיסט. שיתוף הפעולה הזה, עובד מצויין ביחד".

פגשתי את השף שי. לדבריו:

"להיות שף – זה בגנים. גדלתי במשפחה טריפוליטאית בה אמא וסבא בישלו בקדרות. מהם ינקתי את אהבת האדם, ואת אהבת האוכל. אני מגיע מוקדם לעבודה. גם אם לא אקבל שכר– מה שחשוב לי הוא שהסועדים ייהנו.

שי - שף גם "מחונן" וגם "ענו" - שילוב לא שגרתי...

מגיעים לכאן עובדי חברת קודאק, טבע, וישיי, ג'נסל, הייטקיסטים ועוד... אנו קשובים למזון שהם אוהבים, ומכינים להם אותו באהבה ובתשוקה רבה.

אני רוצה להיות מדריך טוב, כדי שאוכל להתוות דרך של תשוקה ואהבה לעוסקים במקצוע ולסועדים. אני מכיר את כל העובדים (800 עד 850 איש) בבית קודאק. 13 אנשי צוות מבשלים מאכלי עמים. כל אחד מתחבר כאן לעולם האוכל שלו. מדי יום, אנו רוצים להפתיע - לגוון את המנות, התוספות, הטעמים, הקישוטים (התפאורה)... לא נחים לרגע על זרי דפנה. זו הסיבה שקהל הסועדים שלנו הוא קהל נאמן ומפרגן".

השף שי מקבל את "מגן מבקר המסעדות" משף חנן שגיא, נשיא ש.ל.ג.

עם אג'נדה כזאת של שי... אי אפשר להתווכח, וכל המוסיף גורע...

קייטרינג שולץ נותן כבוד לאוכל וכבוד לסועדים

(מימין) דוד כהן–סגן נשיא ש.ל.ג. עמית - לקוחה מהחטיבה הטכנולוגית, השף שי, סימה להט-עיתונאית,

שף חנן שגיא-נשיא ש.ל.ג. יהודית גואל - מזכירת ש.ל.ג. יוסי מורד-מנהל בניין קודאק

דוד כהן ודורון שהרבני על רקע הדלפק החלבי "קפה מרקט"

משרדים: רח׳ הירקון 23 בניין A בני ברק

טל: 03-5759701 | פקס: 03-5759873

שירות לקוחות: schulz@schulz.co.il

מחלקת שיווק: doron@schulz.co.il

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page